۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

هدیه منافقانه رهبر جنایتکار ایران به مردم اهلسنت کردستان



به گزارش آژانس خبری تفتان پس از گذشت 30 سال از انقلاب شوم خمینی در ایران برای برای اولین بار ، ”خامنه‌ای جنایتکار اجازه پخش اذان اهلسنت از صدا و سیمای مرکز کردستان برای طبق فقه اهلسنت دادند از صدا و سیمای مرکز کردستان صادر شد.
در حالیکه‌ سی سال از استقرار حاکمیت ولایت فقیه در ایران سپری شده‌ است، تاکنون پخش اذان مطابق مذهب تسنن، که‌ مذهب اکثریت مردم کردستان میباشد، در صدا و سیمای کردستان ممنوع بوده‌ و جمعیت چندین میلیونی کردها که‌ پیرو مذهب”تسنن” میباشند جبرا اذان را مطابق مذهب ”ولایت فقیه‌” شنیداری کرده‌اند.
و الان که انتخابات نزدیک است و خامنه ای مکار و دروغگو خواهان شرکت مردم در انتخابات است با اجازه پخش اذان اهلسنت می خواهد جامعه اهلسنت را بفریبد اما آیا براستی خامنه ای از جنایات در حق اهلسنت بی خبر است و آیا علمای اهلسنت بدون اجازه وی اعدام می شوند و آیا از تخریب مدارس و مساجد اهلسنت خبر ندارد؟ خیر چنین نیست و خامنه ای خود دستور دهنده جنایت در حق اهلسنت است و به دستور وی مسجد شیخ فیض تخریب و منهدم شد و بدستور وی مدرسه عظیم آباد با خاک یکسان شد و بدستور وی به اصحاب پیامبر اهانت می شود.
و واقعا ساده اندیشی است که اقدام خامنه ای در کردستان را در راستای خیر بدانیم و آیا واقعا مسئله اهلسنت فقط پخش اذان از صدا و سیماست یا اهلسنت با مشکلاتی بسیار سنگین تر دست و پنجه نرم می کنند؟
این اقدامات فقط مکر و فریب و دروغ و تقیه و نفاق است و با ختم انتخابات باز هم خبری از همان اذان هم نخواهد بود و بهتر است اهلسنت با چنین مکرهائی دل خوش نکنند.
البته علمای اهلسنت چون صادق و راستگو و مخلص هستند فکر می کنند خامنه ای ها هم مثل همانها هستند و هر چه می گویند بدان عمل می کنند ولی حقیقت چنین نیست و این خامنه ای ها مکاران و شیادانی هستند که به هیچ اصلی پابند نیستند و صداقت و راستی برایشان ارزشی ندارد و فقط مطلوبشان تدوام قدرت و حکومت است و برای حفظ آن به هر دروغی متوسل می شوند و باید مکرهایشان را دانست و طبق مکرهایشان با آنان برخورد نمود.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
رهبری که غیراز شیره کشیدن و صیغه کردن هنردیگه ای نداره بایدم همچین حرکت ابلهانه ای بکنه خاک برسر فراموش کرده که یک روزی اسمش علی شیره ای و علی گدا بود حالا شده ولی امر مفسدین لعنت خدا بر تمام حجت الاسلافهای ولمفسدین
درود برحق

ناشناس گفت...

سلام
من به مقام والای رهبری که همون علی گدای خودمونه توصیه میکنم بفکر اذان ما نباش برو خودتو اصلاح کن علی شیره ای واذان خودتو اصلاح کن که موذنیکه بیست سال پیش بدرک واصل شده هنوز صدای نحسشو وقت اذانتون میشنویم تازه اسمشو گذاشته ولی امرمسلمین مرتیکه چلاغ شیره ای

ناشناس گفت...

باسلام ودرود به مدیر اژانس از شما برادرانه خواهش میکنم نظراتمو ثبت کنید دوسه دفعه دارم نظرمیدم ولی درقسمت نظرات نمیبینمشون حرفهای من یه خورده حالت تمسخرانه داره مثل علی گدا وعلی شیره ای چلاغ ولی دروغ نیست واقعیته وقتی به وبلاگهای مهرورز ومرگ شب سرمیزنم وبه فحشهاییکه به خلفای راشدین و تهمتهاییکه به ام المومنین حضرت عایشه میزنند اتیش میگیرم وتا حدامکان وباوجود خطرات جانی جوابشونو میدم
ازشما هم خواهش میکنم نظرات منو ثبت کنید ممنون
خدا نگهدارتان