۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

نظرات در مورد انتخابات


ابوبکر از کردستان:
بنام خدا
تعاونوا علي البر والتقوي و لا تعاونوا علي الاثم و العدوان
رعايت همين آيه تكليف اهل سنت و ديگر موحدان را در قبال مراسم به اصطلاح انتخابات مشخص ميكند
و به نظر من نه تنها خود و خانواده مان نبايد شركت كنيم بلكه تكليف شرعي داريم مردم عامي و بي سواد و بخصوص روستائيان را از ديدگاه شرعي توجيه كنيم كه آب به آسياب دشمنان اسلام و اهل سنت نريزند.
ان الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم
فرمیسک:
به عنوان یک دانشجو شرکت در همه انتخابات های نظام را تحریم میکنم تا زمانی که مانند بقیه ایرانیان به حقوق من رسیدگی شود،امیدوارم مردم در شهرهای سنی نشین با عدم شرکت در این انتخابات باز هم ثابت کنند این نظام سرتاپا ظلم را قبول ندارند.
حیدر عثمانی:

متاسفم برای شما که هنوز نمیدانید خاتمی و موسوی و بقیه به اصطلاح اصلاح طلب از اصلاح طلبی فقط یک اسم را به یدک کشیدند . خود خاتمی در ۸ سال چه گلی بر سر ما زد که موسوی بزند .

فقط فرقش تو اینه که ایشون عمامه ندارند . این ها همه عروسک خیمه شب بازی هستند . این وسط شما و افرادی مانند شما قربانی این سیاست بازی ها قرار گرفته ای.د . ۴ سال پیش من هم مثل شما فکر میکردم و به دکتر معین رای دادم که اصلاح طلب بود به قول معروف . اما بعدش متوجه شدم که مملکت رو چند تا آدم از خدا بی خبر دارن میچرخونند .

چوپان دروغگو ۲ دو بار دروغ گفت و دیگه برای بار سوم کسی حرفش رو قبول نکرد . ۳۰ سال دروغ و این همه ساده لوح بودن . کمی فکر کنید در این ۳۰ سال چه بر سر ما گذاشتند.

کاوه از دبی:

مساله این است که این حکومت نشان داده است بدترین وخطرناک ترین دشمن مسلمانان است حالا انتخاب با خودمان است کمک کنیم به این دشمنان دین خدا یا نه. شایسته است که بدانیم که با شرکت در انتصابات آنها گامی در راه مخالفت با کتاب الله و سنت رسول الله صلی الله علیه وسلم برداشته ایم و در صف مشرکین در برابر موحدین قرار گرفته ایم .

احمد عبدالله:

هر کسی که در این انتخابات شرکت کند بدون شک قانون خداوند متعال رو زیر پا گذاشته است

و در اهانت به ام المومنین و صحابه کرام شریک است و ….
حسبی الله نعم الوکیل

نقل از سایت سنی نیوز

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جان دلم دورود برجوانان كردستان وبلوجستان وخوزستان و تركمنستان و فارس دورود بر اهل سنت

ناشناس گفت...

بميرد نظام جمهوري اسلامي