۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

کفرگوئیهای رئیس جمهور نظام ولایت فقیه

سال گذشته رئیس جمهور نظام ولایت فقیه در جلسه دولت کفر و کینه و بغضش را با اصحاب پیامبر اظهار کرد و این کفر گوئیها در نظام ولایت فقیه انجام گرفت واحمدی نژاد رئیس دولت ولایت فقیه گفت : حضرت زهرا(س) الگوی همه پیامبران، ائمه و صالحان است
ایرنا در گزارشش از سخنان کافرانه احمدی نژاد می نویسد : رئیس جمهوری در آغاز جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرای اطهر(س) تصریح کرد:‌ حضرت زهرا(س) الگوی همه پیامبران ، ائمه و صالحان است.
رئیس دولت ولایت فقیه با صراحت به فاطمه رض مقامی بالاتر از پیامبران داد و او را الگوی پیامبران معرفی کرد در حالی که طبق عقیده مسلمانان هیچ انسانی هر چند بزرگ باشد به مقام انبیا و پیامبران نخواهد رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،دکتر محمود احمدی نژاد با بیان اینکه حضرت
زهرا(س)‌تجلی خدا و اسماء ‌الهی است و خدا خود را از طریق حضرت زهرا (س)‌ به عالم معرفی می کند اظهار داشت:‌ سرنوشت آفرینش به دست حضرت زهرا (س) است و هر اتفاقی که در عالم می افتد همه از ناحیه ایشان است.
رئیس دولت ولایت فقیه به فاطمه رض مقام خدائی داد و وی را شریک الله جل جلاله قرار داد و همه اتفاقات عالم را از جانب وی دانست که کفر و شرکی بالاتر از این نمی باشد.
رئیس جمهور با تاکید براینکه عالم ،‌ غمی سنگین تر از غم حضرت زهرا(س)‌ را تحمل نکرده است گفت:‌ اوج شقاوت و پستی از آن کسانی است که به حضرت صدیقه طاهره (س)‌ ظلم روا داشتند، زیرا ایشان خلاصه همه هستی است.
دکتر احمدی نژاد خاطرنشان کرد:‌کسانی که به ایشان ظلم کرده اند پیامبر، رسالت ، امامت و حتی خدا را قبول ندارند،‌ یعنی ظلم به حضرت زهرا (س) ‌عین ظلم به خداست.
در این قسمت رئیس دولت ولایت فقیه و محبوب خامنه ای صراحتا به اصحاب پیامبر تاخت و آنان را ظالم به پیامبر و رسالت و حتی خدا معرفی کرد.
آری این سخنان فردی معمولی یا یک روضه خوان نیست بلکه سخنان رئیس جمهور محبوب خامنه ای و آن هم در جلسه دولت می باشد که چنان وقیحانه به اصحاب پیامبر ص حمله ور شد.
با این حال چه مجوزی برای شرکت اهلسنت در انتخابات باقی می ماند؟

هیچ نظری موجود نیست: