۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۲, شنبه

توزیع کتب شیعی در مدارس دینی اهل سنت گلستان؟!!

سنی نیوز: بنا به گزارش خبرنگار سنی نیوز در استان گلستان چند روز یست که بازرسان حکومتی جمهوری ولایت فقیه با سرزنی به حوزه های علمیه اهل سنت گلستان اقدام به دادن حقوق به صورت حضوری به طلاب این مدارس کرده اند.

این در حالیست که قبلا حقوق ناچیزی که حکومت به طلاب اهل سنت در این استان میداده است از طریق بانک واریز میگردید ولی این بار بر خلاف گذشته به صورت نقدی و حضوری به طلبه ها پول داده می شود. این گزارش می افزاید: طی برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته

این گزارش می افزاید: طی برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته است مسئولین حکومتی به بهانه پرداخت شهریه هر روز به چند حوزه سر میزنند.

نکته قابل تامل این که مزدوران جمهوری اسلامی به همراه شهریه طلبه ها، کتابهای شیعی را با خود آورده در این مدارس توزیع می کنند تا در این مدارس تدریس شود!!

جالبتر اینکه چند تن از علمای ریا کار ترکمن صحرا با تدریس این کتاب ها در حوزهای علمیه موافقت کرده اند و این بازرسان نیز تاکید کردند که این کتابهای شیعی باید در حوزه های علمیه اهل سنت تدريس شود؟!!!

قابل ذکر است این شهریه تنها در استان گلستان و برخی از مدارس خراسان به طلاب داده می شود ولی در دیگر استانهای کشور هیچ گونه حقوقی از جانب حکومت به طلاب اهل سنت تعلق نمی گیرد و فقط طلاب اهل تشیع از مزایای مالی دولت برخوردارند!.

شرکت در انتخابات خیانت به اسلام و مسلمانان و قران است



بحث مستند و تاریخی رادیو زاهدان


دیروز ظهر حدود ساعت 12 برای آوردن بچه های مدرسه ای داشتم می رفتم خیابانها شلوغ و دارای ترافیک بود رادیو را باز کردم دیدم به لهجه زیبای سیستانی دارد حرف می زند چون واقعه تاریخی را می خواست بیان کند توجهم جلب شد. واقعه آمدن تیمور لنگ یا امیر تیمور گورکانی به سیستان . لحظه به لحظه تعجبم بیشتر می شد چون می دیدم کلا همه داستان خلاف واقعیت است و هیچ قسمتی درست نیست . (آنچه در ذهنم ماند) مثلا می گفت : این ماجرا همین شصت هفتاد سال قبل پیش آمده . در حالیکه تیمور در سال 1335 میلادی متولد شده است یعنی 674 سال قبل . باز می فرمود : مارسل بریون فرانسوی کنار تیمور ایستاده بود و به رنگ چهره تیمور نگاه می کرد که از ترس تغییر می کرد ، در حالیکه مارسل بریون نویسنده معاصر ما است شاید الان هم زنده باشند . مارسل بریون نویسنده کتاب منم تیمور جهانگشا نیست بلکه مترجم این کتاب به زبان فرانسوی است.

یا مثلا می فرمود : زمان قدیم دریای هامون آنقدر بزرگ بوده که تا نصرت آباد همه اش دریا بوده . منظورش همین نصرت آباد نارویی بود که در نود کیلومتری شمال زاهدان قرار دارد در حالیکه این مطلب غلط است . دریای هامون بزرگ بود طوری که تا نصرت آباد سنجرانی (زابل کنونی ) می رسیده . سیستان سرزمین بزرگی بوده که اکنون کلا در افغانستان واقع شده است یک قسمت بسیار کوچک که در انتهایش روستایی به نام نصرت آباد سنجرانی قرار داشته در ایران واقع شدند . بعدا نام نصرت آباد به زابل تغییر یافت . ولایت زابل در افغانستان قرار دارد . یکی از شهرهای اصلی سیستان زرنگ یا زرنج است که بازهم در افغانستان است جایی که یعقوب لیث و ... از آنجا برخاسته اند.

خلاصه از سخنان مجری محترم برنامه چنین بر می آمد که در برنامه های آینده بگوید چطوری تیمور در زابل لنگ شده . در حالیکه تیمور در سیستان هرگز نجنگیده . آمدن به سیستان را تیمور بطور مفصل و قشنگ تعریف می کند .

وقتی به خانه برگشتم به یکی از همکاران رادیویی زنگ زدم و گفتم از این دوست گرامی بپرسید طبق کدام مدرک این داستانها را تعریف می فرمایند. گفت باشد بهش می گویم با شما حرف بزند ... که خبری نشد.

کتاب زندگی تیمور

یکی از مستند ترین کتابهای تاریخی کتاب زندگی تیمور لنگ است . این کتاب حالت داستانی دارد طوری که هر کسی آنرا شروع به مطالعه کند تا پایان کتاب خسته نمی شود .

این کتاب را تیمور با دست خود نوشته است به نام : منم تیمور جهانگشا . اصل این کتاب به زبان فارسی بوده . از هندوستان یک افسر انگلیسی آنرا به انگلیس برده و به زبان انگلیسی ترجمه کرده بعدا مارسل بریون فرانسوی آنرا به دست آورده و با زحمت زیاد به فرانسوی ترجمه کرده . سپس نویسنده توانای ایرانی آقای ذبیح الله منصوری آنرا به فارسی برگردانده است.

قسمتی از کتاب را بطور اتفاقی باز می کنم و چند سطر از آنرا برایتان می نویسم تا با نحوه نگارش این کتاب مستند آشنا بشوید:

" مشاهده نمودم نگهبانان خوابگاه من با حالتی وحشت زده متوجه باغ هستند چون طبق معمول با لباس خوابیده بودم شمشیر را از زیر سر برداشتم و از تخت فرود آمدم و به سوی مدخل خوابگاه رفتم و آهسته از یکی از نگهبانان پرسیدم چه خبر است ؟ آن مرد با بیم صحن باغ را به من نشان داد و گفت مار ... مار

من نظر به باغ انداختم و در روشنایی ستارگان دیدم صدها جانور روی زمین می خزند و از برخورد آنها صدایی چون برخورد شاخه های اشجار به گوش می رسد . من در بیابانهای ایران مار زیاد دیده بودم ولی هرگز اتفاق نیافتاد که آنهمه مار را در یک منطقه مشاهده کنم . ... "

**** **** ****

" من دچار سرفه ای شدید شدم ولی چون نسیم می وزید ، دود باروت متفرق گردید و آنگاه من با حیرت زیاد مشاهده نمودم که از درختها شعله بر می خیزد.

یک وقت من دیدم از طرف راست و چپ تا آنجا که چشم کار می بیند از تمام درختها آتش بر می خیزد . ... از آن حریق موحش طوری دود بر می خواست که آفتاب را پوشانید و فضا تاریک گردید و من در آن روز آتش جهنم را با چشم های خود دیدم . ...

مدت ده روز جنگ متارکه شد و در تمام آن مدت از سرزمین بویر که نسبت به کشور فارس خیلی ارتفاع دارد ، شعله بر می خواست. "

**** **** ****

" از خیمه خارج شدم و مشاهده کردم گروهی از قریه ای که در آن نزدیکی بود به سوی رودخانه می روند و چند نفر از آنان جنازه ای را حمل می نمایند روی جنازه روپوشی سرخ رنگ بود ولی صورت جسد معلوم بود و فهمیدم مرد بوده است در عقب جنازه زنی جوان و سرخ پوش گریه کنان حرکت می کرد و گاهی مثل دیگران آواز می خواند ... حاملین جنازه جسد را بالای هیزم نهاددند و آنگاه دستها و پاهای زن جوان را گریه می کرد با زنجیر بستند .. مرد و زن شون می کردند و من فهمیدم شیون آنها برای مرده نیست بلکه برای زن جوان می باشد که می باید با آن مرده که شوهرش بود سوخته شود.

بعد از آنکه دستها و پاهای آن زن را با زنجیر بستند وی را کنار جسد روی هیزمها قرار دادند بعد آتش افروختند و هیزم مشتعل گردید. صدای جیغهای زن در صحرا پیچید و طولی نکشید که از فضا بوی گوشت سوخته به مشام رسید .... آن روز از سوزاندن مرده و زنده خیلی متنفر شدم و تا روزی که در هندوستان بودم به تماشای منظره سوزانیدن جسد مرده و زنده نرفتم."

**** **** ****

کتاب : منم تیمور جهانگشا نوشته : امیر تیمور گورگانی

ترجمه : ذبیح الله منصوری ـ مارسل بریون فرانسوی

برای کسانی که به مطالب تاریخی علاقه دارند مطالعه این کتاب خیلی جالب است

خاطرات ابوعمار

ایران به نقض جدی حقوق دینی شهروندان متهم شد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی یک نهاد دولتی در آمریکا در گزارش سالانه خود دولت ایران را متهم کرده است که آزادی های دینی شهروندان را به شدت نقض می کند. مقام های ایرانی بارها این اتهام را رد کرده اند.

کمیسیون آزادی های دینی بین المللی آمریکا که به طور غیرمستقیم زیر نظر وزارت امور خارجه آمریکا فعالیت دارد در گزارش سالانه خود دولت ایران را در کنار ۱۲ دولت دیگر در ردیف دولت هایی قرار داده است که آزادی های دینی شهروندان خود را به طور گسترده نقض می کنند.

گزارش سالانه این نهاد روز جمعه (۱ ماه مه) رسما به وزارت امور خارجه کاخ سفید و کنگره آمریکا تسلیم شد.

کمیسیون آزادی های دینی آمریکا در گزارش خود گفته است دولت ایران گروه های مذهبی غیر شیعه را تحت فشار قرار داده است.

به گفته این نهاد شرایط مسلمانان صوفی بهاییان مسیحیان اونجلیکال و یهودیان در ایران به ویژه در سال گذشته میلادی بدتر شده است.

دولت ایران تاکید دارد که به حقوق اقلیت های دینی احترام می گذارد و در این کشور افراد به دلیل مسائل عقیدتی مورد پیگرد قانونی قرار نمی گیرند.

اما کمیسیون یاد شده در گزارش خود نوشته است مسلمانان اهل سنت یکی از گروه های دینیست که در سال گذشته حقوقشان در ایران نقض شده است.

کمیسیون آزادی های دینی بین المللی آمریکا همچنین در گزارش جدید خود به تخریب مراکز دینی و حسینیه دراویش گنابادی و بازداشت برخی از دراویش اشاره کرده است.

در گزارش این کمیسیون درباره دستگیری و محاکمه بعضی از افرادی که در ایران به مسیحیت گرویدند نیز صحبت شده است.

در یک مورد دیگر نویسندگان گزارش یاد شده به بازداشت سرپرستان جامعه بهائیان ایران اشاره کرده اند که هم اکنون در زندان اوین محبوسند.

کمیسیون آزادی های دینی بین المللی آمریکا گفته است که شیعیان دگراندیش نیز در ایران مورد آزاد و اذیت قرار می گیرند

عبدالمالک ريگی .......


"خواهان این نیستیم که خون کسی ریخته شود یا انسانی حقوقش پایمال شود ولی اگر بنا بر این باشد که شما حق ما را به روش قانونی ندهید ما حق خود را به همان روشی که شما آنرا از ما گرفتید آنرا از شما پس می‌گیریم."

این جمله بسیار پر معنی و با قدرت از دهان کسی خارج شد که رژیم خفقان و ارعاب جمهوری اسلامی را به جنگ سیاسی ، مسلکی و مذهبی طلبیده و ارکان رژیم را بلرزه درآورده است. وحشت درونی رژیم از قیام مسلحانه مردم بحدیست که برای کشتن یکنفر دو سپاه مجهز و تا دندان مسلح و کامل را به بلوچستان اعزام نمودند. از همان ابتدا فرماندهان مزدور اعلام کردند که ویرا در محاصره کامل دارند و راه فرار ندارد. بارها وعده 24 ساعته داند که همه چیز تمام است ولی از آنجا که رژیم مثل همیشه با دروغ و سیاست ترور و مشت آهنین قصد برخورد با واقعیات را دارد و همیشه زیر پوشش مظلومیت! امیال و افکار شیطانی خود را بمرحله اجرا میگذارد ..... حدود 40 نفر از کشاورزان و روستائیان و مسافران عبوری و مردم عادی را ناجوانمردانه هدف گلوله های تانک و خمپاره و بالگردهای جنگی نموده و هر بار نیز اعلام کردند که غائله تمام شده است!

رژیم مانند همیشه توسط بوقهای دولتی و حقوق بگیر ، دو بار وی را کشته و سه بار زخمی و دو بار اسیر کرده است! بار آخر حدود دو هفته پیش ویرا در پاکستان کشتند ولی هنوز این سردار سرزمین یعقوب لیث سرفراز ، زخم های شدید و کشنده به بدنه لرزان رژیم متعفن و خونخوار میزند. پروپاگاندهای دولت جمهوری ضد خدا و بشر ، تهمت های بسیار بوی زده و ویرا جاسوس و حقوق بگیر غرب (صد البته نه شرق) ، عنصر فریب خورده ، کافر حربی ، قاچاقچی ، ضد انقلاب ، تروریست ، آدمکش ، حقوق بگیر وهابی ، طلبه بن لادن ، عضو طالبان و .... نام نهاده ولی مردم آزاده بلوچ و کلا جنوب شرقی ایران دست و دل خود را بروی وی گشاده و از عبدالمالک ریگی بعنوان یعقوب لیث زمان نام میبرند.

دولت مهرورزی تا کنون تعدادی از اعضاء خانواده ویرا در ملا عام اعدام وگروهی از اعضای خانواده و حتی زنان و کودکان وابسته را دستگیر و در بیغوله های رژیم ، زیر شکنجه و آزار روحی و روانی قرار داده و به اسارت گرفته اند. بار ها بطور مستقیم و غیر مستقیم با ترفندهای مختلف قصد کشتن ویرا داشته اند که نه فقط بی نتیجه مانده بلکه نفس حیوانی رژیم را بر همگان هویدا نموده است. سعی کامل سپاه پاسداران و قوای ارعابی آن است که کشتار بلوچها را انگ انسانی بزنند و حقایق کشتار بیگناهان و ویرانی و بیکاری و فقر و ظلم را در سیستان و بلوچستان سرپوش گذارند.

بیش از یکسال است در سیستان و بلوچستان حکومت نظامی کامل برقرار است ولی هنوز ضربه های مهلک و ناگهانی عبدالمالک ریگی چنان رژیم منفور را مستاصل و گمراه نموده و چنان مزدوران ارسالی در زیر فشار روحی و روانی بسر میبرند که آمار خودزنی ها زیاد و بارها ماموران از روی ترس و حماقت بر روی همقطاران خود آتش گشوده و یکدیگر را زخمی یا به قتل رسانده اند و طبق معمول آنانرا شهید اعلام کرده اند.

هنوز در جنوب شرقی ایران فقر و ناعدالتی و اعمال خشونت بیداد میکند و رژیم بجای مرحم بر زخمهای عمیق عمومی فقط وعده و وعیدهای دنیای دیگر را میدهد. ایران به بسیاری از ریگی ها نیازمند است تا حق مردم ایران را از این ضد انسانهای زمانه بگیرند.

راهت برقرار و پر همراه باد ریگی

ورجاوند

آيا فرقى بين مقاومت مسلحانه و مبارز مسلحانه ھست؟


اين سوألى است که ھمه ما با آن درگير ھستيم و به گمان من جواب درستى براى آن نيافته ايم٬ ما بلوچ ھا اعتقاد به مبارزه مسالمت آميز براى رسيدن به حقوق خود داريم و تا حد امکان از اصول آن نيز پيروى کرده ايم و ميکنيم٬ زيرا پيروى از اصول مبارزه مسالمت آميز منطقى ترين راه حصول حقوق سياسى اجتماعى است. مسلمانان بوسني و ھرزگووين در سالھاى ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۳ نيز از اين اصل پيروى کردند٬ و به مدت ۳ سال قربانى سربھاى ناسيوناليست شدند٬ تا جايى که نزديک به دويست ھزار نفر از مردم بوسنى بدست جلادان ناسيوناليست سرب قتل عام شدند و اتحديه اروپا و امريکا به تحريم تسليحاتى مردم بوسنى ادامه داد٬ وقتى که اتحاديه اروپا و امريکا دست از تحريم تسليحاتى مردم بوسنى برداشت ديگر خيلى براى قربانيان اين جنگ جھنمى دير شده بود ولى مردم بوسنى با امکانات تسليحاتى اندکى که داشتند توانستند جلوى قتل عام صدھا ھزار انسان ديگر را بگيرند.

مسلمانان بوسنى به مبارزه مسلحانه روى نياورده بودند که يک ديکتاتور را براندازند بلکه از جان خود دفاع ميکردند و کسى نميتوانست آنھا را تروريست بخواند چونکه مبارزه مسلحانه نميکردند بلکه مسلحانه از مردم خود در مقابل ھجوم و حمله ناسيوناليستھاى سرب دفاع ميکردند.

بنابر اين براى جھان و سازمان ملل متحد منطقى بود که حق دفاع مسلحانه مردم بوسنى را به رسميت بشناسند. ما بلوچھا در ايران سرنوشت مشابھى با مسلمانان بوسنى داريم٬ ما به ايران حمله نميکينيم و نکرده ايم بلکه تشيع٬ امامت و امت به مردم بلوچ يورش آوارده است که بنياد بلوچ و مذھب سنى را در بلوچستان بيخ بکند. ما مردمى صلح طلب٬ قانع به آنچه که درايم و دور از دغدغه ھاى سياسى ھستيم٬ اين رژيم ملايان امام زمان است که به خانه و مسجد ما ھجوم آورده است٬ اين سربازان گمنام امامت و امام زمان ھستند که جوانان بلوچ مارا به جوخه اعدام و چوبه دار ميفرستند.

اين شياطين ولى فقيه ھستند که کودکان بلوچ را به رگبار مسلسل مي بندند٬ اين مأموران ولي فقيھ ھستند که کشتن بلوچھا را مصلحت نظام ميدانند. ھر انسانى حق دارد از خانه خود٬ زندگى خود٬ از خانواده خود٬ از سرزمين خود دفاع کند٬ چه اين دفاع مسلحانه باشد يا مسالمت آميز. قانونھاى جنايى غربى اعم از آمريکا و اروپا به شھروندان خودشان حق دفاع مسلحانه را ميدھند٬ به عنوان مٽال در آمريکا اگر به منزک کسى تجاوز شود٬ صاحب خانه حق دارد که مھاجم را به رگبار ببندد و محاکمه نيز نشود. براى دفاع از حقوق شھروندان است که در آمريکا شھروندان اجازه حمل سلاح دارند.

اين نوع دفاع٬ مبارزه مسلحانه ارزيابى نميشود. آمريکا و اروپا به خود اجازه ميدھند که تروريستھا را د ھر کجاى دنيا که باشند نابود کنند٬ چرا؟ براى اينکه از کشور خود٬ شھروند خود و از خانواده خود دفاع کنند. پس چرا بلوچ اجازه دفاع از سرزمين٬ شھروند و خانواده خود را نداشته باشد.

ما بلوچھا به ايران حمله نکرده ايم٬ ما ھيچ بخشى از خاک ايران را اشغال نکرده ايم بلکه رژيم ولايت سفيه است که به ما حمله ور شده و

قانونھاى جھل و عصر حجر را بر ما تحميل ميکند و ھيح راھى براى اعتراض مسالمت آميز و مذاکره براى ما نگذاشته است٬ ھمه راھھاى گفتگو را بسته است٬ بنابر اين تنھا راه گفتگو با اين رژيم جھل وجنايت٬ مقاومت مسلحانه است٬ به فعاليتھاى بلوچھا در اعتراض به ستمھاى ملى٬ مذھبى٬ فرھنگى٬ اجتماعى و سياسى مبارزه مسلحانه نميشود گفت بلکه مقاومت مسلحانه گفت٬ چونکه اين رژيم سفاک فقط به مقاومت مسلحانه جواب ميدھد.

تا امروز تنھا راه گفتگو با سردمداران رژيم ولايت سفيه مقاومت مسلحانه است. دولت جمھورى اسلامى حتى اجازه فعاليت خيريه و امدادى به بلوچھا براى کمک رساندن به افراد آسيب ديده طوفان گونو را در بلوچستان نداد٬ که تصور چنين رفتارى براى ھر انساى که از ھر مسلک و مرامى باشد امکان بذير نيست. چرا به سازمانھاى امدادى و خيريه بلوچ اجازه فعاليت کمک رسانى نميدھد؟

مقاومت مسلحانه بلوچھا تحت ھيچ منطقى قابل محکوم کردن نيست٬ تا زمانى که مقاومت مسلحانه بلوچھا شکل تھاجمى بر عليه دولت ايران نگيرد به اين معنى که بلوچھا وارد نبرد مسلحانه براى تسخير شھرھاى ايران فارس نشين ايران نشوند٬ مقاومت مسلحانه بلوچھا طبيعت تدافعى خواھد داشت و ھيح دولت و سازمانى آنھا را مقصر براى دفاع از خود نخواھند دانست. و بلوچھا امکانات حمله تھاجمى به شھرھاى ايران نيز ندارند.

اين بايد دليل ما بلوچھا باشد که جنگ ما با جمھورى اسلامى مقاومت بر عليه ستم ملى٬ مذھبى٬ سياسى٬ اقتصادى و اجتماعى است و يک مقاومت دفاعى است و نه تھاجمى٬ و مقاومت مسلحانه حق طبيعى ماست.

پيام اميد

جنگ و اتهام زنی و دروغگوئی در حکومت پلید امام زمانی و اهانت مهدی کروبی به حضرت معاویه رضی الله عنه


ادوارنیوز:‌ درپی انتشار برخی مطالب توهین آمیز نسبت به مهدی کروبی در روزنامه کیهان روز چهارشنبه هفته گذشته و انتقاد از دفاع مهدی کروبی از حقوق کودکان زیر 18 سال، دبیر کل حزب اعتماد ملی با نگارش نامه‌ای به مدیرمسئول روزنامه کیهان به آن انتقادات پاسخ داد.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

مدیرمسوول محترم روزنامه کیهان

با سلام؛

وفق قانون مطبوعات این جوابیه را در روزنامه کیهان منتشر فرمایید. با تشکر
مهدی کروبی

بسم الله الرحمن الرحیم

و قل اعوذبک من همزات الشیاطین (مومنون، 97 )

آقای حسین شریعتمداری
مدیرمسوول روزنامه کیهان

سلام علیکم

طبق عادت مالوف و سنت مسبوق آن جریده، در روزنامه روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه 1388 با نگارش دو متن مستقل اما مرتبط، یکی به زبان لودگی و دیگری به زبان امنیتی این بار علیه اینجانب مهدی کروبی به تهمت و هتک حرمت روی آورده‌اید و دوستان و یاران مرا هم بی‌نصیب نساخته‌اید، بلکه در پرده‌دری، درهای تازه گشوده‌اید و همگان را نه در مقام روزنامه نویس که در جایگاه یک مقام امنیتی به وابستگی به رژیم صهیونیستی متهم کرده‌اید.

وااسفا که در جمهوری اسلامی، این نظام برآمده از خون شهدا، قلم به دست کسی افتاده که در جایگاه نمایندگی رهبری در معظم‌ترین موسسه مطبوعاتی حکومتی نه تنها از مشی رهبری پیروی نمی‌کند بلکه با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خویش و جایگاهی که در مقام بهره‌مندی از اموال عمومی دارد بنگاه دروغ‌پراکنی راه انداخته و پس از عمری در پوستین خلق افتادن و نقش پراودای ایرانی را بازی کردن و هتک حرمت مراجع عظام تقلید و روشنفکران برجسته دینی و مدیران خادم ملت اکنون به سراغ فردی آمده که هرگز داعی دفاع از خویش نداشته و همواره کوشش کرده آبروی ریخته شده افراد و حق ناحق شده اشخاص را با وساطت و میانجیگری و میانداری و میانه‌روی و ریش سفیدی به آنان بازگرداند و همواره با این روش از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و راه امام پاسداری کرده است. اکنون اما نوبت به خود من رسیده است که از عنایات و کنایات کیهان بی‌بهره نمانم و بدانم که این بنگاه دروغ پراکنی از تحریف مواضع مهدی کروبی ناامید شده به توهین روی آورده است.

بارها از تحریف کیهان در عبارات و کلمات منسوب به خویش گذشت کردم چرا که تیغ کیهان در دریدن اعتماد مردم به اصلاح‌طلبان را کندتر از آن دیدم که نیازی به در افتادن با کیهان باشد اما اکنون که حد گذرانده‌اید و از آن بدتر افزون بر من، یارانم را نیز متهم ساخته‌اید چاره‌ای جز آن ندیدم که با شخص شما یک بار برای همیشه سخن بگویم و حجت تمام کنم تا بدانید که این بار نه با سعیدی‌سیرجانی که با مهدی کروبی سخن می‌گویید که کارنامه نیم قرن مبارزه سیاسی او و پدرش و خانواده‌اش در راه انقلاب و نظام روشن است. البته می‌دانم که در این دیار از سعیدی سیرجانی تا دوست حضرتعالی سعید امامی همه از هر نوع بشر در معرض نیش قلم و قربانی بهتان شما هستند.

سخن گفتن از خویش در فرهنگ عرفانی و اخلاقی ایرانیان مذموم است اما اسوه ما امام علی(ع) است که در زمانه نامردانی می‌زیست که العیاذبالله اسلام و ایمان و نماز او را زیر سوال بردند و آن امام شرمسار از عصری شد که در آن او را با معاویه بن ابی سفیان قیاس می‌کردند.

پس به فریاد درآمد و از سابقه خود در اسلام و یاری پیامبر اسلام و جنگاوری در جبهه حق گفت. امروز هم همان روز است که افرادی چون شما با بی‌انصافی تمام سوابق فرزندان ایران و یاران امام را زیر سوال می‌برید و کسی را یارای هماوردی با شما نیست که اگر هست چون شمشیرعلی در نیام و چون زبان آن حضرت در کام است. من اما زبان در کام نمی‌گیرم و از یاد نمی‌برم جفایی که شما در حق مراجع محترم تقلید و روشنفکران مسلمان و حتی دگراندیشان کرده‌اید. کیست که سابقه و رابطه مرا با برخی از فقها و مجتهدین نداند و از این واقعیت غافل باشد که در مرزبندی با آن بزرگان و ترجیح امام عزیز بر آن علما از سابقون بودم؛ اما آیا این مجوزی است که بر هتک حرمت ایشان از سوی کیهان سکوت کنم؟ کیست که فاصله مرا (به‌خصوص در سالهای آغاز تاسیس جمهوری اسلامی) با برخی از روشنفکران ملی و مذهبی نداند و به یاد نیاورد که در ترجیح خط امام بر خط‌ها و جناح‌های دیگر لحظهای تردید نداشتم؛ اما آیا این دلیلی است که بر هتک حیثیت بزرگانی چون مرحوم مهندس بازرگان – که در تدین او شکی نبود – چشم ببندم؟ آیا مکتب همان امام و میراث همان اسلام نباید سبب شود که این همه ظلم و جفا را نادیده نگیریم وقتی که مدیران کیهان همسو با تهیه کنندگان برنامه‌هایی چون هویت به نویسندگان و روشنفکران این سرزمین چون مرحوم دکتر عبدالحسین زرینکوب و مرحوم دکتر عباس زریاب خویی توهین می‌کردند؟ آیا امروز همان کلام امیرمومنان نباید سرلوحه ما باشد که اگر مسلمانی از خبر تعرض به زنی یهودی بمیرد، بر او حرجی نیست؟

آقای شریعتمداری؛

شما بر مبنای کدام دانش فقهی و حوزوی متعرض محتوای اعلامیه من درباره ضرورت اصلاح قانون مجازات افراد زیر 18 سال می‌شوید؟

شما در کدام مدرسه و مکتب و دانشکده درس فقه و حقوق و علم دین آموخته‌اید؟ مساله اعدام افراد زیر 18 سال مساله‌ای فقهی و حقوقی است که فقها و حقوقدانان باید درباره آن نظر دهند و البته هر نظری در این باره می‌تواند مورد نقد علمی هم قرار گیرد نه اینکه مایه لودگی و فحاشی به نام طنزپردازی شود. در فقه اسلامی هیچ تردیدی در اصل قصاص نفس در مورد قتل عمد وجود ندارد مگر آنکه صاحبان حق از آن بگذرند. اما بر مبنای همین فقه، کودکان از مجازات اعدام مستثنی هستند. تنها بحث و اختلاف نظر درباره افراد کم سن و سال که در اصطلاح فقهی و حقوقی غیرمکلفین، غیربالغین و یا «صبی» و کودک نامیده می شوند اختلاف از نظر میزان سن آن‌هاست.

این مطلب مورد اتفاق همه فقهای اسلام است که «صبی» یعنی کودک در صورت ارتکاب قتل عمد محکوم به قصاص نفس و اعدام نمی‌شود، بلکه «عاقله» یعنی خویشاوند و خاندان وی دیه مقتول را می‌پردازند. لیکن چون اخبار و احادیث مربوط به این موضوع هم تعدادشان اندک و هم مضمونشان متفاوت است موجب اختلاف نظر در مفهوم و مصداق کودک و صبی گردیده است که آیا منظور از صبی و کودک کیست. برخی فقها با استناد به برخی از احادیث گفته‌اند منظور از آن افراد زیر 15 سال است. برخی روایات به میزان رشد جسمی فرد مورد نظر اشاره و تاکید نموده‌اند و نه به مقدار سن او و حتی قید وجب راجع به قد وی ذکر شده است. در برخی فتواها به نشانه‌ها و علائمی از رشد جسمی و جنسی فرد مورد نظر اشاره شده است. نظر دیگر این است که بلوغ و کمال فرد تابع شرایط اقلیمی و آب و هوایی است و سن بلوغ افراد در مناطق حاره و بارده متفاوت است و مصداق صبی و کودک علی‌الاغلب افراد زیر هجده سال است و نه پانزده سال.

براساس این واقعیت است که قوه قضائیه کشور ما تحت ریاست فقیهی مطلق و مجتهدی کامل نیز بخشنامه‌هایی را مبنی بر منع اعدام افراد زیر هجده به قضات فرستاده و اخیرا پیش‌نویس لایحه‌ای را در این باره جهت تصویب تقدیم مجلس آماده نموده است و من هم به عنوان یک روحانی نظرم این است که در شرایط اقلیمی ما کودکان در سنین بالاتر از پانزده سال به بلوغ و رشد همه‌جانبه می‌رسند و مساله آغاز به انجام به اعمال عبادت با مسائل کیفری فرق دارد و لازم است که قانونی در این‌باره تصویب و از اعدام افراد زیر هجده سال جلوگیری شود.

آیا به نظر شما کیهان‌نشینان این دیدگاه امثال بنده و قوه قضائیه ارتباطی به صهیونیسم دارد و آیا شما طرفدار اعدام افراد زیر هجده سال هستید و معتقدید اگر کسی مانند شما فکر نکند از عوامل صهیونیسم است؟! آیا صهیونیست‌ها از اینکه در ایران افراد زیر 18 سال را اعدام کنند و بتوانند علیه جمهوری اسلامی تبلیغ کنند راضی‌ترند یا اینکه یک روحانی علاقه‌مند به نظام و یار امام خواستار لغو این مجازات‌ها شود؟ مگر خداوند متعال در قران مجید نفرموده است اگر فردی را بناحق بکشند مانند این است که همه انسان‌ها را کشته‌اند و اگر کسی را از مرگ ناحق نجات دهند مثل این است که همه انسان‌ها را نجات داده‌اند. ما کی می‌خواهیم به این آیات رحمت الهی عمل نموده و از خشونت‌ دوری کنیم؟ شما چرا و چگونه به خودتان اجازه می‌دهید که به افراد مومن و مسلمان برچسب نامسلمانی و صهیونیسم بزنید، مگر شما چه‌کاره‌اید و چه جایگاهی دارید؟

در گذشته بسیاری از مسائل بوده که واجب یا حرام بوده ولی با تحقیقات جدید و فتوای علما غیرواجب و یا حلال شده است. مثل احکام بئر و کشیدن آب آلوده به نجاست چاه و نیز مانند ماهی‌های خاویاری که تا انقلاب حرام نبود بعد از انقلاب با فتوای امام و برخی دیگر از مراجع حلیت آن اعلام شد ونیز مانند مساله مهم حق رای زنان که قبل از انقلاب یکی از محورهای اعتراض علما بود ولی بعد از انقلاب، زنان هم حق رای دادن و هم حق نامزد شدن در انتخابات را پیدا کردند. پس ماهیت متکامل فقه و پویایی آن هرگز با این بضاعت علمی شما نمی‌تواند مورد تردید باشد و در واقع دلیل بر آشفتگی شما از این اعلامیه نیست. آنچه علت پرده‌دری شماست ترس از انتخابات آینده است که شما در فرآیند این انتخابات کیهان را به ارگان نامزدی خاص بدل کرده‌اید و به نام انتشار اخبار دولت به تریبون رئیس دولت تبدیل شده‌اید و آرزوی تمدید این دوره را در سر می‌پرورانید و برخلاف مشی رهبری، روزنامه‌ای که از اموال عمومی است را به ارگان فردی تبدیل کرده‌اید و با مشاهده اقبال مردمی در صف مقابل آشفته خاطر می‌شوید و چنین بی‌تابانه عنان از کف می‌دهید و دشنام می‌دهید. شگفتا که در رژیم شاه اعضای سابق حزب توده، رستاخیزی و ساواکی می‌شدند و به شکنجه و آزار مبارزان انقلابی و زندانیان سیاسی می‌پرداختند و پس از انقلاب اسلامی برخی افراد که سابقه وابستگی به گروه‌های ضدانقلاب را داشتند لباس مطبوعاتی می‌پوشند و با تلون و نفوذ در برخی مطبوعات (که به بیت‌المال متکی هستند) به یاران امام و انقلاب توهین می‌کنند. روزی دگراندیشان و روشنفکران، دگر روز چهره‌های ملی و مذهبی، گاهی بزرگان اقوام و مذاهب و مکاتب مسلمان و جایی حتی بیت امام خمینی و نوه محترم وی را هتک حرمت می‌کنند. بدین‌ ترتیب گویی کیهان به پایگاه ترویج خشونت و تفرقه و فرقه‌گرایی تبدیل شده است.

شما با این شیوه، ریشه در کدام راه دارید؟ آیا راه امام و رهبری و اسلام رحمانی فرسنگ‌ها از بیراهه شما دور نیست؟ آیا از آن زنان مومنه‌ای که با نگارش اخبار کذب و مقالات دروغ در کیهان حریم‌شان را شکسته‌اید و در برخی پرونده‌های شبه قضایی برای ایشان پاپوش دوخته‌اید، حلالیت طلبیده‌اید؟ آیا روی دیدار با ارواح طیبه علما و فقهایی که بدان‌ها توهین کردهاید را دارید؟

انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد 88 آزمون ملی ایرانیان است. هر کس که بتواند خدمتگزار ملت باشد از حق ثبت نام در این انتخابات برخوردار است و تاکنون نیز چهار نفر بیشتر اعلام آمادگی نکرده‌اند. قانون هم وظیفه همه نهادها را روشن کرده است. روزنامه کیهان به عنوان بخشی از بیت‌المال باید طبق قانون تابع سنتی باشد که اموال عمومی تابع آن‌اند و آن بی‌طرفی است. چرا کیهان هر روز علیه دو نامزد انتخابات 22 خرداد – که هر دو یار امام بوده‌اند – پرده‌دری می‌کند و برای نامزد سوم سینه‌درانی؟ روزنامه کیهان به چه حقی هر روز علیه مهندس میرحسین موسوی و اینجانب مقاله و خبر می‌نویسد و جعل می‌کند و تهدید می‌کند که مراجع صلاحیتدار به حسابم می‌رسند؟ مگر شما وکیل مدافع آن مراجع یا مامور مخفی آنها هستید که این‌گونه از عالم غیب خبر می‌دهید؟

آقای شریعتمداری؛

درست است که در انتخابات سال 1384 حق خود را پایمال یافتم اما این شب انتخابات از آن شب‌ها نیست که هنوز نیمه شب فرا نرسیده و صفحه روزنامه کیهان به ساعت 10 شب نرسیده و صندوق رای جمع نشده و شمرده نشده باشد و شما در تیتر اول روز بعد خبر از رتبه‌بندی نامزدها بدهید و نفر اول و دوم و سوم را تعیین کنید و سودای سونامی احمدی‌نژاد سر دهید. در این چهارساله که روزنامه اعتماد ملی را منتشر کرده‌ام دقیقا می‌دانم که صفحه اول روزنامه چه زمان بسته می‌شود و اخبار غیبی چگونه به مدیرمسوول می‌رسد.

مرا به بیسوادی متهم کرده‌اید. نمی‌دانم شما در کدام مدرسه و دانشکده و حوزه درس خوانده‌اید. اما از شما با آن آرشیو غنی اطلاعاتی و امنیتی در موسسه کیهان (که در آن ابعاد زندگی همه افراد مورد نظرتان مضبوط است) بعید است که ندانید و نتوانید پوشه مربوط به اینجانب را بیابید تا بفهمید که مهدی کروبی دانش‌آموخته دانشگاه تهران پیش از انقلاب اسلامی بوده و افتخار کسب اجازات علمی و اجتهادی متعدد از مراجع معظم تقلید و اساتید کهن سال حوزه علمیه قم و تهران را در کارنامه خود دارد. مگر آنکه بگویید این مدارک را هم دیده‌اید و برای آن اساتید نیز احترامی قائل نیستید و این البته خود عذر بدتر از گناه است که به مقام امامت امت و رهبری انقلاب اسلامی امام خمینی اهانت می‌کنید که به فرد به زعم شما بیسوادی چون من این همه احکام متعدد داده‌اند. یاران مرا نفوذی نام نهاده‌اید. در میان یاران من به جز افراد خدوم بسیاری از یاران و نزدیکان امام عزیز حاضرند. نمی‌دانم شما در عمر خویش اصلا امام را از نزدیک دیده‌اید یا نه؟

برنامه شما تلاش برای اختلاف افکندن میان من و یارانم است تا با اتهامات واهی از قبیل اتصاف به صهیونیسم از پیگیری حقوق شهروندان و اصلاح قواعد حکمرانی منصرف شویم. اما بدانید این اهداف نه انتخاباتی که ذاتی من در زندگی است و شهادت می‌دهم که هیچ حرفی را نمی‌زنم مگر آنکه بدان از عمق جان باور داشته باشم و هیچ تصمیمی را نمی‌گیرم مگر آنکه مشورت کرده باشم. پس بدانید که هم می‌خوانم و هم می‌نویسم به‌ خصوص روزنامه کیهان را که در دوره حضرتعالی کارنامه‌ای سیاه در توهین به نخبگان را از خود بر جای نهاده است.

آقای شریعتمداری؛

در پایان به شما تذکر می‌دهم و نصیحت می‌کنم که به خود آیید و حد نگه دارید و اجازه دهید ملت از حق انتخاب خود بدون تلقین و تخریب بهره ببرند.

فاعتبروا یا اولوالالباب
والسلام علی من اتبع الهدی

مهدی کروبی
11/2/88

ادعای عدم صلاحیت شریعت ادعایی مبتنی بر ناآگاهی و جهل است


بدین ترتیب اگر اصول انسانی، اجتماعی و قانونی که در عصر حاضر به آنها پی برده شده و فرزندان این عصر به آنها افتخار می نمایند مورد دقت و کنکاش قرار گیرند به بهترین شکل و برترین وجه، تک تک آنها را می توان در دین اسلام دید، که اگر به اطاله کلام نمی انجامید به بخشی دیگر از آنها اشاره می نمودیم.

بنابراین، روشن شده است که ادعای عدم صلاحیت شریعت ادعایی مبتنی بر ناآگاهی و جهل است، و در عالم خارج سندی برای اثبات آن وجود ندارد.



ادامه مطلب

۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۱, جمعه

اوصاف مجاهدان


اوصاف مجاهدان

آنان شیفته ودلباخته چیزهایی هستند که اگر برای مردم عادی و معمولی بازگو کنی در حسرت زندگی آنان می سوزند .آنان شیفتگان وادی عز ت وآزادی,تزکیه و تهذیب و خودسازی اند و در این رهگذر به دنبال کسب شهرت و بدست آوردن پست و مقام دنیوی نیستند بلکه می خواهند نهال هایی را بکارندکه ریشه های آنان در اعماق زمین فرورفته ،و شاخه هایشان در آسمان پراکنده بوده و با خواست و اراده خدا هر زمانی میوه خود را می دهند .و دائما به بار نشسته اند و سبز و خرم هستند آری این میوه میوه آزادی است. آری آنان در پی کاخ و تالارهایی نیسند که بنیان انها بر خاک بوده و سپس تبدیل به خاک می شوند.بلکه رضایت و خوشنودی پروردگار و برخورداری از پاداش های اخروی آنها را بس است .آری این در حقیقت عالی ترین گرایش و تمایل است که اگر قلوب امت روزی از آن برخوردار شود به خیر و صلاح دست می یابد و در پی آن جسد و کالبد نیز راه را از چاه تشخیص داده و به سعادت دنیا و اخرت رهنمود می شوند.
دوستدار شهدای جندالله

شهیدعثمان اسلامزهی(قاسم ) همراه با دیگر مبارزان جندالله در حال پخت نان



بحرين از بازداشت اعضای يک هسته تروريستی خبرداد


به گزارش آژانس خبری تفتان دولت بحرين اعلام کرد نيروهاي امنيتي اين کشور اعضاي يک هسته تروريستي را بازداشت کرده اند.
به گفته وزیر کشور بحرین، اعضاي اين هسته براي انجام اقدامات تروريستي در اين کشور و برخي از کشورهاي عربی حوزه خليج فارس برنامه ريزي مي کردند.
وی گفت نيروهاي امنيتي بحريني سلاح و مهمات در خانه دو متهم که بيست و ششم آوريل دستگير شده اند، پيدا کرده اند.
وزير کشور بحرين گفت متهمان به اتهامات وارده و به در اختيار داشتن سلاح اعتراف کرده اند .
گفتنی است وزارت خارجه آمریکا روز گذشته در گزارشی اعلام کرد رژیم تهران یک رژیم تروریستی است که بطور فعال در برنامه ریزی های تروریستی و حمایت مالی از تروریسم در خاورمیانه، اروپا و آسیا شرکت دارد.

استقرار گسترده نیروهای سپاه پاسداران در مناطقی از کرمانشاه و کردستان


آژانس ایران خبر: روز چهارشنبه نهم اردیبهشت‏ماه واحدهایی از سپاه پاسداران با اسکورت شش قبضه توپ سنگین وارد مریوان شده و از آنجا عازم "ساوجی" گردیدند. مقصد و محل استقرار این نیروها هنوز مشخص نشده است. سپاه پاسداران علاوه بر شمار زیادی نیروی مسلح مجهز به سلاح‏های سنگین و مهمات، چندین دستگاه لودر و ماشین‏آلات راهسازی نیز به منطقه منتقل نموده است. همچنین در حد فاصل راه ارتباطی سنندج ـ مریوان و مریوان ـ کامیاران نیز چندین محل ایست بازرسی دایر شده است. همچنین سپاه پاسداران در اکثر روستاها و ارتفاعات منطقه "بیله‏وار" کامیاران اقدام به استقرار پایگاه نموده است. در منطقه روانسر نیز تعداد زیادی نیروهای سپاه پاسداران در ارتفاعات مستفر شده اند.

جندالله ادعا کرد یک سرهنگ اسیر سپاه پاسداران را به قتل رساند



به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از العربیة گروه مسلح "جند الله" با صدور بیانیه ای که امروز پنجشنبه 30-4-209 نسخه ای از آن به العربیه.نت ارسال گردید، مدعی شد سرهنگ پاسدار غلام رضا خوش نظر را شامگاه روز گذشته درحال فرار به قتل رسانده است . بر اساس بیانیه ی این گروه "سرهنگ تمام پاسدار غلام رضا خوش نظر که 30 فروردین 1388 توسط شاخه اطلاعاتی جنبش دستگیر شده بود در حالی که قصد فرار داشت هدف تیراندازی" قرار گرفت و جان سپرد .به گفته ی "جندالله" سرهنگ مقتول "یکی از فرماندهان سابق یگان جمعی سپاه پاسداران استان و مسئول فرماندهی برون مرزی اطلاعات سپاه در حال حاضر بود".این گروه مسلح بلوچ مدعی شد که وی طی چند روز گذشته از برخی سیاستهای سپاه در زمینه آنچه که "بلوچ زدائی و سنی زدائی و تغییر بافت جمعیتی و از بین بردن علمای حقانی و ربانی" نامید،پرده برداشت."جندالله" در بیانیه ی قبلی خود اعلام داشته بود، مقامات ایرانی افرادی را " برای مذاکره در مورد این فرمانده سپاه اعزام کرده اند" وتاکید نمود که "هیچ مذاکره ای با رژیم ندارد" واز مجازات سرهنگ دستگیر شده پس از آنچه "تکمیل بازجوییها " نامید خبر داد .

خبری از جاسک


به گزارش خبرنگار فدائیان بلوچ از شهرستان جاسک :نیروی دریای منطقه دوم جاسک با

تصرف اسکله نیمه کاره صیادان جاسکی را خشمگین کرد. روز گذشته نیروهای این منطقه

دریایی قسمتی از اسکله در حال ساخت صیادی را تصرف و مسئولین شیلات و اداره بندر به

خبرنگار فدائیان بلوچ گفتند:ما در جریان نیستیم شبانه اسکله صیادی را تصرف کردند و رئیس

شرکت تکنو پارس از ادامه اسکله سر باز زد و اعتراض خود را کتبا به شیلات و اداره بندر که

کارفرما می باشد تسلیم نمود.


این اسکله سال گذشته بنای آن مهاده شد و قرار بود برای صیادان ساخته شود. در ضمن این

نیروهای اشغالگر در اول شهر میدان دلفین جاسک را تصرف و ناو جنگی را به جای دلفین

نصب کردند

مشکلات دانشجویان اهل سنت


سنی نیوز:امروزه دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران میزبان جمع کثیری از دانشحویان اهل سنت می باشند که از قومیت های مختلف کرد ،بلوچ ،ترک،ترکمن و فارس هستند که اکثرا در نوار مرزی ایران و بسیاری نیز در استان های مرکزی ساکن می باشند اما سوال اینجاست که آیا در دانشگاه ها بین ایشان و دوستان اهل تشیع تبعیض و تفاوتی هست یا خیر؟؟؟
متاسفانه با عنایت به این که دانشگاه یک مکان مقدس و محل تنویر افکار ، علم،منطق،تفکر و آزادی است و انتظار هر دانشجوی ایرانی نیز از دانشگاه این است که هیچ کس به او و اعتقادش توهین نکند و در برگزاری مراسم مذهبی آزاد باشد، اما با گذشت سی سال از عمر انقلاب دانشجویان اهل سنت در مراسم نماز جماعتشان در دانشگاه ها با مشکل مواجه اند.

در کلاسهای دروس عمومی (معارف ،اخلاق تاریخ تحلیلی اسلام “تاریخ تخیلی “) به خلفای راشدین اصحاب پیامبر و اعتقادشان توهین می شود.یا در مراسم رحلت حضرت فاطمه که به تازگی شهادت نام گرفته به حضرت عمر فاروق (رض)که داماد فاطمه الزهرا است توهین می شود. و شخصیت با شکوه حضرت علی (رض)را با این سخنان بیهوده و گزاف و دروغین نیز خدشه دار می کنند. و به فکر یک دانشجوی اهل سنت که در کلاس درس حضور دارد و میهمان انهاست نیستند. این اساتید مکار با این اعمال شوم وضد قرانی سعی دارند که دانشجویان اهل تشیع را از تحقیق در قران و سنت و تاریخ واقعی اسلام باز دارند تا مثل خودشان تنگ نظری را پیشه خود سازند. در حالی که فقط مطالعه سوره توبه و فتح به نظرم پرده از همه دروغهای ایشان بر می دارد !
من یهده الله فلا مضل له و من یضلله فلا هادی له

شهیدعثمان اسلامزهی درکنارامیرعبدالمالک بلوچ(حفظه الله)



۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

معرفی وبلاگ جدید،خاش نیوز به جمع وب نگاران بلوچ پیوست


وبلاگ جالب و زیبای خاش نیوز به جمع وبنویسان بلوچ و بلوچستان پیوست. تشریف فرمائی خاش نیوز به میدان وب نویسی و مبارزه تبلیغاتی تبریک می گوئیم. دوستان جهت بازدید این وب زیبا به آدرس زیر مراجعه نمایند:
خبرگزاری خاش نیوز

http://www.huda44.blogfa.com/

زمين لرزه زابلي سوران خسارتي وارد نکرده است


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایرنا دبير ستاد حوادث پيش بيني نشده بلوچستان گفت: بدنبال وقوع زمين لرزه در حوالي زابلي و پسکوه شهرستان سيب سوران هيچ گزارشي مبني بر وارد آمدن خسارت گزارش نشده است.
حجتعلي شايان فر" در تماس خبرنگار ايرنا با وي اظهار داشت: لرزش ناشي از اين زمين لرزه که مقارن ساعت 14 و 35دقيقه امروز پنجشنبه به وقوع پيوسته در مناطق زابلي، گشت، سوران(درحوالي شهرستان سراوان سيستان و بلوچستان) و حتي شهر خاش احساس شده است.
وي افزود: بر اساس بررسي اوليه مرکز اين زمين لرزه حوالي "پسکوه" سراوان بوده است.
او ادامه داد: در تماس با فرمانداران و مسوولان سراوان و سيب سوران و همچنين بررسيهاي انجام شده خوشبختانه تاکنون گزارشي از وارد آمدن خسارت جاني و مالي ناشي از اين زمين لرزه ارايه نشده است.
بر اساس گزارش موسسه ژئوفيزيک دانشگاه تهران اين زمين لرزه با قدرت پنج و دو دهم مقياس دروني زمين (ريشتر) ساعت 14 و 34دقيقه در حوالي زابلي به وقوع پيوسته است.
منطقه زابلي و پسکوه در 70کيلومتري شمال غرب شهر سوران مرکز شهرستان "سيب سوران" و در فاصله حدود 350 کيلومتري زاهدان مرکز سيستان و بلوچستان واقع شده

زلزله حوالي زابلي در بلوچستان را تکان داد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایرنا براساس گزارش موسسه ژئوفيزيک دانشگاه تهران، زلزله اي به بزرگي پنج و دو دهم در مقياس امواج دروني زمين ريشتر امروز حوالي زابلي در بلوچستان را تکان داد.
شبکه هاي لزره نگاري وابسته به مرکز لرزه نگاري کشوري موسسه ژئوفيزيک دانشگاه تهران زمان وقوع اين زمين لرزه را در ساعت 14 و 34 دقيقه و 27 ثانيه روز پنج شنبه به وقت محلي ثبت کرده اند.
درحال حاضر گزارشي از ميزان خسارات يا تلفات احتمالي اين زمين لرزه دريافت نشده است.

جنایت گروه تروریستی سکولار در کراچی


به گزارش آژانس خبری تفتان شمار کشته شدگان ِ درگيری های روز چهارشنبه که توسط گروه تروریستی سکولار ام کیو ام در کر اچی، به ۳۴ نفر رسيده است.
در جريان خشونت ها، چندين خودور در بخش های مختلف شهر به آتش کشيده شد.
این گروه تروریستی به بدترین نوع جنایت در حق اقلیت پشتون شهر کراچی متوسل شده است و در حالی که خود مهاجر هستند و اصلیت هندی دارند به مهاجران پشتون اجازه سکونت در این شهر نمی دهند و با جنایت می خواهند آنان را وادار به فرار از کراچی کنند.
سال گذشته تمامی سازمانهای سیاسی پاکستان طبق یک قرارداد این گروه را تروریست نامیدند و به خاطر جنایات این گروه آن را تحریم کردند.


اطلاعیه جدید جنبش،هلاکت پاسدار سرهنگ غلام رضا خوش نظر




به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که سرهنگ تمام پاسدار غلام رضا خوش نظر که 30 فروردین 1388 توسط شاخه اطلاعاتی جنبش دستگیر شده بود در حالی که قصد فرار داشت هدف تیراندازی مبارزان قرار گرفت و به هلاکت رسید.

سرهنگ غلام رضا خوش نظر یکی از فرماندهان سابق یگان جمعی سپاه پاسداران استان و مسئول فرماندهی برون مرزی اطلاعات سپاه در حال حاضر بود.

وی طی چند روز گذشته به نقش جنایتکاران سپاه پاسداران در بلوچستان و سیاستهای ضد بشری آن اعتراف نمود وی از برخی سیاستهای سپاه در زمینه بلوچ زدائی و سنی زدائی و تغییر بافت جمعیتی و از بین بردن علمای حقانی و ربانی و بزرگ کردن عناصر خودفروخته در بلوچستان پرده برداشت.

وی همچنین به طرح ترور فرماندهان جنبش و عناصری که در این زمینه فعالیت می کنند اعتراف کرد و اسامی بیشتر مخبران منطقه را که اطلاعات سپاه پاسداران آنان را اجیر کرده تا علیه مبارزان فعالیت کنند را اعتراف کرد.

این سرهنگ سپاه پاسداران دیشب به درک واصل شد و جسدش در حومه شهر ایرانشهر انداخته شد.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

یمن: ایران عامل نا امنی در کشور ماست

سنی نیوز :مقامات یمن، ایران را عامل درگیری ها بین نیروهای شیعی و نیروهای امنیتی یمن می دانند!به نقل از روزنامه الاهرام، سلطان البرکانی، یک مقام بلندپایه حزب حاکم در یمن، طی اظهاراتی خصمانه در مورد ایران گفت: ایران از یاغیان شیعه در ایجاد اغتشاش در کشور حمایت می کند.

وی در ادامه ادعا می کند: هیچ شکی نیست که ایران با گروه شیعه “الحوتی” همکاری می کند و در ناامنی های اخیر به این گروه کمک می کرده است .

وی این اظهارات را پس از درگیری های شدید بین نیروهای امنیتی یمن و شیعی بیان کرد.

همچنین، رئیس جمهور یمن طی اظهارات گفته بود که حزب الله این گروه تروریستی! را اموزش می دهد و سلاح های مورد نیاز ان ها را تامین می کند.

سلطان البرکانی در پایان می گوید : ایرانیان می خواهند با حضورشان در لبنان، بحرین و به تازگی در یمن پیامی به جامعه ی بین المللی بدهد.

شهید علامه محمدابراهیم دامنی رحمه الله


پرده برداری ازیک توطئه بزرگ درکشتارگاههای مدرن(بیمارستانهای) رژیم ایران

دردانگ نیوز: پس ازانقلاب سال 57 آیت الله خمینی سرکردگان این رژیم با مکاری وترتیب قوانین یک جانبه گرایانه حقوق اقلیت های قومی ومذهبی را عملا وقانونا زیر پا گذاشتند.

رهبران اهل سنت که همگام با خمینی برعلیه نظام شاهنشاهی فعالیت می کردند به حاشیه ها رانده شدند وآنهائیکه ساکت ننشستند یکی بعداز دیگری به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

تاپیش از پیروزی اصلاح طلب ها در انتخابات ریاست جمهوری دهها روحانی وفعال سیاسی ومذهبی اهل سنت توسط تروریست های اطلاعات به شهادت رسیدند که جریان شهادت آنها به"قتل های زنجیره ای" شهرت یافت. پس از لو رفتن عوامل قتل های زنجیره ای وخودکشی سعید امامی وفرار بعضی دیگر از تروریست های وزارت اطلاعات وسپاه پاسداران، شیادان رژیم ولایت فقیه از کانالهای دیگر وارد شده وبا انجام عملیاتهای مکارانه دست به شهادت رساندن رهبران ونخبگان اهل سنت زدند. خونخواران رژیم سعی می کنند با اینگونه اعمال بزدلانه مخالفین خود را ازسر راه برداشته وهم از اعتراض جامعه جهانی ومسلمانان جهان وانتقام احتمالی آنها جان سالم به دربرند.

به عنوان مثال می توان جریان شهادت ملامحمدربیعی در کرمانشاه، اساتید دارالعلوم زاهدان من جمله علامه توحیدی درنزدیکی نصرت آباد زاهدان، شهادت علامه محمدعمرسربازی وشهادت مرموز مجاهدکبیر علامه محمدابراهیم دامنی را نام برد.

بنابر علل گوناگون توطئه رژیم پس ازشهادت ملامحمد ربیعی وعلامه سربازی وتوحیدی بر همه برملا شد. اما کمتر کسی از تفاصیل جریان شهادت مولانا دامنی رحمه الله باخبر است.

دراین مختصرواقعه شهادت این عالم فرزانه را به نقل ازمنابع موثق که از شاگردان واطرافیان علامه دامنی هستند پی می گیریم.

علامه محمد ابراهیم دامنی رحمه الله از علمای سرشناس وطرازاول بلوچستان بودند که همواره پروانه هائی از گوشه وکنار ایران گرد شمع محفل ایشان جمع شده واز نور علم وایمان یکه تاز میدان علم وعمل بهره می جستند.

مولانا دامنی که ازمحضر شخصیات علمی چون مولانا ظفراحمد عثمانی ومولانا عبدالغنی جاجروی کسب فیض نموده بودند.

یک سوم عمر پر برکتشان را در ایران پشت میله های زندان رژیم گذراندند ولی هرگز حاضرنشدند از موضع خود حتی یک قدم عقب نشینی کنند ویا ازحق گوئی باز آیند.

هنگامی که دسیسه گران رژیم وکوردلان متعصب از مقابله با کوه استقامت وپایمردی عاجز شدند طی یک برنامه ریزی مذموم وبزدلانه این عالم ربانی وحقانی را برای همیشه از جامعه اهل سنت ایران گرفتند. پیش ازنماز ظهر 24 ربیع الثانی 1422ه.ق با خود خبر درگذشت مولانا دامنی ویکی از همسفرانش را به همراه داشت. خودروی حامل مولانا چگونه منحرف به چپ شد ودر جاده های پرپیچ وخم ودره های سرباز چه گذشت؟ کسی در اینمورد اطلاع دقیقی ندارد. اما آنچه دربیمارستان گذشت همه از آن در ایرانشهر خبر هستند.

به گفته افراد حاضر در بخش اورژانس بیمارستان مرکزی ایرانشهر علامه دامنی (رح) بعد از تصادف حالشان بسیار خوب بود وبه ظاهر اثر زخم وجراحتی نیز مشهود نبود. فقط جناب مولانا از درد جزئی وداخلی درناحیه سینه وشکم رنج می بردند که جهت مشخص نمودن وضعیت به بیمارستان خاتم الانبیاء منتقل می شوند. پس از انتقال به بیمارستان فامیل ها ودوستان نزدیکشان را هم اطلاع می دهند. وقتی دوستان وخویشاوندان علامه شهید دامنی دیوانه وار به بیمارستان می رسند می بینند حالشان رضایت بخش است ولی "پزشک دلسوزی" اصرار دارد باید به ایشان آمپولی تزریق شود!! وقتی اطرافیان موافقت می کنند پزشک اصرار می کند اطاق را تخلیه کنید ومن باید تنها باشم. دوستان وخویشاوندان می گویند نیازی به تخلیه اطاق نیست، درحضور ما آمپول تزریق کن. اما پزشک انکار می کند و پس از دعوای لفظی طرفین بالاخره اطرافیان علامه شهید دامنی از اطاق بیرون می آیند. بعد از تزریق آمپول وقتی معتمدین وبعضی از روحانیون ایرانشهر به اطاق باز می گردند متوجه می شوند مولانا دامنی به جای بهتر شدن حالشان خراب شده ولحظه به لحظه آثار بیماری خطرناک برچهره ایشان ظاهر می شود ومولانا دامنی مرتب کلمه شهادت را بر زبان می آورند و رنگ چهره شان سیاه گشته است. پس از چند لحظه بزرگترین مبارز جامعه اهل سنت ومولف ومترجم چندین کتاب وسخنور شجاع در کمال مظلومیت از این جهان رخت سفر می بندند. ومحبان دل سوخته شان را با چشمانی اشک بار ودلهائی شکسته پشت سر می گذراند. و آن پزشک قصاب هم برای همیشه از ایرانشهر خارج می شود.

بدون شک سانحه شهادت علامه دامنی ضایعه بزرگی برای جامعه اهل سنت ایران است واین امر نشان دهنده تنگ نظری وکوردلی سران رژیم فاشیست ولایت فقیه می باشد که حاضر نیستند برای چند لحظه مخالفین عقیدتی ومذهبی خود را تحمل کنند.

از هرحرکت وفعل ولفظی که از اعضاء وجوارح سران ومزدوران رژیم خمینی بروز می کند نفاق، کفر، تنگ نظری، کوتاه فکری ودشمنی آنها با مسلمانان جهان بویژه اهل سنت ایران ظاهر می شود. آنها به ظاهر با چهره هائی باز نخبگان اهل سنت را دربغل می گیرند اما اگر موفق به اجیر نمودن آنها نشدند برنامه ترور آنها را می ریزند. چنانچه با دستگیری عوامل شهادت علامه سربازی رح مشخص شد علاوه از این روحانی برجسته نام علمای حقانی دیگر مثل مولانا عبدالحمید، مولانامحمدقاسم قاسمی ومولانا چابهاری نیز در لیست سیاه خائنان خودفروخته بوده است.

این امر هوشیاری کامل مردم را می طلبد که به فکرحفاظت جان رهبران وعلماء حقانی خود باشند و روحانیون گرانقدر اهل سنت حتی الامکان بدون نیاز از حضور در جلسات این کفار ستمگر امتناع بورزند وبجای معالجه در کشتارگاههای رژیم که بیمارستان نامیده شده اند به راههای متبادل روی آورند ودر هرصورت از هوشیاری کامل کار بگیرند.

نکته: مطالب فوق طبق تحقیقات دردانگ نیوز به دست آمده، اگر سرنخ و اطلاعات بیشتری در دسترس کسی از عزیزان بود حتما به آدرس دردانگ نیوز ارسال نماید%

dordanagnews@gmail.com

شیخ مهدی اوباما

به گزارش خبرنگار آفتاب در دانشگاه شریف، هنگامی که کروبی در بخشی از اظهارات‌اش گفت:‌ «شعار من تغییر است» دانشجویان فریاد زدند "کروبی اوباما".
به احتمال زیاد دانشجویان شیخ را دست انداخته‏اند چون آمریکا را شیطان بزرگ می‏داند اما شعار رئیس جمهورش را در روز روشن کش می‏رود. شکی هم نیست که ایشان از خودشان چنین تصویر
ی داشته باشند:
عبدالقادر بلوچ

پاسدار جانی محسن رضايي رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ايران شد


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که فضای سردی بر فعالیتهای انتخاباتی حاکم است و مردم ایران بالعموم و ملل ایرانی بالخصوص هیچ علاقه ای به شرکت در انتخابات نمایشی ولایت فقیه نشان نمی دهند پاسدار جانی محسن رضايى، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، به عنوان نخستين نامزد اصولگرایان دروغگو وارد صحنه انتخابات شد.

محسن رضايى در بيانيه اى رسمى كه روز چهارشنبه منتشر كرد هدف از نامزدى خود را «انجام تكليف در شرايط حساس كشور» اعلام كرد.

پاسدار رضایی که پیشتر فرماندهی سپاه پاسداران را بر عهده داشته است یکی از جانیان با سابقه است و از بانیان سپاه جنایتکار می باشد که در کشتار مردم کردستان نقش مستقیمی داشت و حتی در یک مصاحبه ای اعتراف کرد که شکنجه هائی که ساواک می داده است را علیه جوانان ایران به کار برده است.
نامزد شدن رضائی از یک سو مسخره بودن انتخابات نمایشی را بیش از پیش ثابت می کند و از سوئی اختلاف و دشمنی بین ارکان رژیم ولایت فقیه را ثابت می کند.

۱۳۸۸ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

فرمانده کل سپاه به شکست رژیم در ایجاد امنیت برای نظام در بلوچستان اذعان کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان روزهای اخیر و پس از آنکه دو تن از بلند پایه ترین مقامات سپاه توسط مبارزان دستگیر شدند ما شاهد بیان بازی فرماندهان ارشد سپاه پاسداران خمینی در باره بلوچستان می باشیم که آخرین بیان توسط فرمانده کل سپاه پاسداران ایراد شده است.
دستگیری سرهنگ تمام پاسدار غلام رضا خوش نظر و دستگیری شیبانی از نیروهای سپاه قدس قبل از آن سپاه را به وحشت انداخته است و قدرت پوشالی سپاه را که همواره از آن دم می زند را مورد تردید قرار داده است و الان فرماندهان سپاه با بیانات بی اساس دنبال سرپوش نهادن بر ضعف و ناتوانی خود هستند.
در این ضمن سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه با مطلوب خواندن وضعیت امنیت در سراسر کشور به عدم امنیت نیروهای نظام در بلوچستان اعتراف نمود و گفت:با ورود سپاه پاسداران به عرصه ماموريت مقابله با اشرار و گروهكها،(مبارزان راه آزادی) مردم شريف و زحمتكش(سربازان نظام) منطقه جنوب شرق(بلوچستان ) هم مانند سراسر كشور طعم شيرين امنيت پايدار و مردمي را به صورت‌ كامل ‌خواهند چشيد.
بهتر بود فرمانده کل سپاه پاسداران به جای امنیت مردم ،امنیت نظام را نام می گرفت زیرا این نظام است که در بلوچستان امنیت ندارد و نیروهایش همه روزه در مقابل مبارزان به هلاکت می رسند و امنیت مردم فقط از سوی نظام مورد تعرض قرار گرفته و مردم خواهان خروج نیروهای نظامی از بلوچستان هستند.
و اما شتر در خواب بیند پنبه دانه زیرا که مبارزان و مردم بلوچستان بیدار و هوشیار هستند و هرگز نیروهای نظام را برای خواب و آرام نخواهند گذاشت و همانگونه که سپاه و دیگر نیروهای رژیم در برابر مبارزان تاکنون شکست خورده اند در آینده هم فقط شکست و رسوائی در انتظار آنان است.

فرماندهان نظامی اشغالگر در بلوچستان نگران امنیت خود هستند


به گزارش آژانس خبری تفتان فرماندهان نظامی اشغالگر در بلوچستان نگران امنیت خود هستند و از رشد بیداری مردمی در هراسند و محبوبیت جنبش جندالله بین جوانان بلوچ سبب شده که پاسداران نظام اشغالگر ایران وحشت خود را ابراز کنند.
روز گذشته فرمانده انتظامی در بلوچستان اشغالی به یکی از محله های فقیر زاهدان (کریم آباد) و نگرانی خود را از عدم امنیت نظام اظهار کرد و گفت :امروز کشور ما بويژه بلوچستان نيازمند امنيت پايدار است.
و برای ایجاد امنیت نیروهای رژیم از مردم کمک خواست و گفت:نيروي انتظامي به عنوان متولي ايجاد امنيت براي رسيدن به برنامه ها و وظايف خود نيازمند همکاري و مشارکت مردم است.
پاسدار جنایتکار"غلامعلي نکويي" دغدغه خود از تلاشهای مبارزان که وی از آنان به عنوان دشمن یاد کرد اظهار کرد و افزود:در شرايطي که دشمنان ولایت فقیه و نظام تمام تلاش خود را براي انحراف جوانان و نوجوانان مسلمان معطوف کرده اند لازم است گروههاي مختلف مردم بويژه والدين، ريش سفيدان و معتمدان طوايف با تعامل و همکاري نزديک و هوشياري به مقابله با دسيسه هاي دشمنان بپردازند.
پاسدار جنایتکا از ریش سفیدان و علما تقاضای کمک کرد و گفت : همه مردم بويژه علما، معتمدان و ريش سفيدان طوايف در مقابله با ترفندهاي دشمنان باید هوشیار باشند.
هدف نیروهای نظامی و فرماندهان از دشمن مبارزان جنبش جندالله می باشند زیرا دیگر دشمنی در منطقه وجود ندارد و این جنبش است که نظام حاکم را دچار وحشت کرده است.

مقام ومنزلت جهاد در اسلام

بعضی از مسلمانان هنگامی که می شنوند جهاد مسلحانه،یکی از ارکان وبرنامه های اسلام است درتعجب فرو می روند که مگر دین می تواند توام با جنگ باشد.اما با توجه به این که همیشه افراد زورمند وخود کامه که اهداف انبیاء رامزاحم خویش می دیدند. دربرابر آنان ایستاده وجزء به محو دین وآیین خداراضی نبودند،روشن می شود دین داران راستین عین تکیه بر عقل ومنطق واخلاق،باید درمقابل این گردن کشان ظالم وستمگر بایستند وراه خود را بامبارزه ودر هم کوبیدن آنان به سوی جلو بازکنند.اصولاً جهاد یکی ازنشانه های موجود زنده ویک قانون عمومی در عالم حیات است.وهمۀموجودات زندۀ جهان اعم از نباتات وحیوانات بوسیلۀ جهاد موانع را از سرراه خود برمی دارند تا بتوانند به کمالات مطلوب خودبرسند.به عنوان مثال،ریشۀ درخت برای بدست آوردن غذاونیرو،به طور دائم درحال فعالیت است،واگر روزی این فعالیت وکوشش را ترک کند،ادامۀ زندگی برای اوغیر ممکن است.به همین دلیل هنگامی که در حرکت خود در اعماق زمین با موانعی برخورد کند،اگر بتواند آنهارا سوراخ کرده واز آنها می گذردوحتی در وجود خود ما در تمام شبانه روز حتی در ساعاتی که در خوابیم نبرد عجیبی میان گلبولهای سفید خون ماودشمنان مهاجم وجود دارد، که اگریک ساعت فقط این جهاد ومبارزه خاموش گردد،ومدافعان کشوردست ازپیکار بکشند،انواع میکروبها در دستگاههای مختلف بدن رخنه کرده وسلامت ما را به مخاطره خواهند انداخت عین همین مطلب در میان جوامع انسانی واقوام وملل عالم وجود دارد.آنانی که همیشه در حال جهاد ومقاومت بسرمی برند همواره زنده وپیروزند وجوامعی که به فکر خوش گذرانی وادامۀزندگی فردی هستند،دیر یا زود ذلیل وخوار خواهند شد



دوستدارشهدای جندالله

دلیر مردان جنبش جندالله



معرفی وبلاگ،بچه های سرباز

قدم به قدم با مجاهدین جندالله( مجاهدین بخش سرباز با آرزوی آزادی و عدالت بر حق)
بپاخیز ای مسلمان پرچم توحید برپا کن
زجا برخیز که هنگام جهاد است
الله اکبر الله اکبر الله اکبر
بچه های سرباز
www.mndost.blogfa.com/

اعتراف به بی اعتنایی کامل مردم به مضحکه انتخابات


جام جم آنلاين: دبير فراكسيون اقليت مجلس با اشاره به انتخابات آينده رياست جمهوري گفت: متاسفانه فضاي انتخابات يك فضاي سردي است كه اين موضوع علل مختلفي مي‌تواند داشته باشد.
تابش با بيان اين كه فشار اقتصادي، بيكاري سرسام‌آور و وجود برخي ديگر از مشكلات در جامعه باعث بي‌تفاوتي مردم در انتخابات شده است، خاطرنشان كرد: براي حضور مردم در انتخابات و پرشور كردن آن بايد كانديداها برنامه‌هاي عملي و قابل اجراي خود را ارائه كنند و راه‌حل‌هاي رفع مشكلات را نشان دهند.
وی گفت: عده‌اي از همين حالا نتيجه انتخابات را پيش‌بيني مي‌كنند و اين نگراني‌هايي را به وجود آورده است.

پخش گسترده فیلم عملیات 17 اسفند در بلوچستان و وحشت رژیم

به گزارش آژانس خبری تفتان فیلم عملیات 17 اسفند به صورت گسترده در شهرهای مختلف بلوچستان پخش شده است و گزارشها حاکی است که این فیلم در دسترس تمام مردم قرار گرفته است و این امر موجب وحشت رژیم شده است و مزدوران رژیم در بلوچستان از پخش گسترده این فیلم نگران شده اند زیرا که می دانند این فیلم توسط اعضای داخل شهرهای بلوچستان جنبش پخش شده است و این نشان از گستردگی جنبش در تمام بلوچستان است.
رژیم در گذشته تلاش می نمود که جلوی پخش سی دی ها و فیلمهای جنبش جندالله را بگیرد اما امروز توان مواجهه را از دست داده است و نمی تواند با تبلیغات گسترده جنبش با سرکوب و خشونت مقابله نماید به همین جهت بخش بزرگی از فعالیت تازه سپاه در بلوچستان مقابله با تبلیغات و انقلاب تبلیغاتی جنبش است که ان شاء الله در این راستا با شکست مواجه خواهد شد.

مزدوران رژیم در لبنان پناهجوی اهوازی را ربودند

گزارش دریافتی: روزچهارشنبه بيست و دوم اپريل يك خانواده اهوازي توسط افراد وابسته به سفارت ايران در لبنان از درون يكي از بيمارستانهاي بيروت ربوده شدند. اين خانواده عرب اهوازي درحاليكه به ملاقات فرزندشان كه در بيمارستان رفيق حريري بستري بود ميرفتند توسط يك گروه تروريستي ربوده و به سوي سوريه و از انجا به داخل ايران فرستاده شدند.

اقاي علي هلالي مجد كه سرپرست اين خانواده بود به همراه همسر 26 ساله اش بنام خانم فاطمه جامعي و دو دختر بنامهاي هدى شش ساله و رحاب دوماهه و پسرشان حسين هلالي مجد سه ساله ربوده شدند.

اقاي علي هلالي مجد و خانواده اش منتظر سفر به استراليا به عنوان پناهنده بودند كه از سوي دفنر پناهندگان سازمان ملل متحد در لبنان برنامه ريزي شده بود.

اقاي علي هلالي مجد اولين اهوازي نيست كه به اين طريق وحشيانه و غير انساني به ايران فرستاده ميشود. قبل از او تعدادي از پناهجويان اهوازي توسط رژيم بعثي سوري به ايران تحويل داده و هركدام به احكام سنگيني مواجه شدند.

فیلم کامل عملیات 17 اسفند در میگا آپلود



آژانس خبری تفتان فیلم کامل عملیات 17 اسفند همت آباد زاهدان را به شما بازدیدکنندگان عزیز تقدیم می دارد:

http://www.megaupload.com/?d=U967JRM0

شبکه تلوزیونی تفتان جدیدترین فیلمهای جنبش مقاومت جندالله را تقدیم می دارد



شبکه تلوزیونی تفتان جدیدترین فیلمهای جنبش مقاومت جندالله را تقدیم می دارد

تفتان یوتیوب با جدیدترین فیلمها از شما بازدیدکنندگان استقبال می نماید

شبکه تلوزیونی تفتان



صباح الموسوي ,اضطهاد اهل السنة من قبل النظام الايراني


فیلتر شکن

http://www.ultrareach.com/

خودت را در صف احرار کن

دل بدریا زن خودت را در صف احرارکن

ای بلوچ با همت مردانه اینک کار کن
تا به کی بی حسی آخر ملتت بیدار کن

سخت نادانی برادر حیله دشمن نمیدانی
چشم عقلت باز کن فتنه ها انظار کن

خامّشی و ترس و وحشت تا به کی
حال دیگر آه و واویلا و ناله زار کن

دشمن سفاک دارد می کند ریشه ترا
اینهمه سستی چرا اندیشه پیکار کن

کن رها خود را ز سستی کار کن
با ستیز و رزم دائم دشمنت بیزار کن

دین تو با سرزمینت تحت ظلم و در ستم
با کمی مردی و همت این ستم انکار کن

با تو ام، تو جوانی جانفشانی میتوانی
دل بدریا زن خودت را در صف احرارکن

م. الف . بلوچ

پاسخی عقلانی به دشمنان ملت بلوچ!


دشمنان تاريخی بلوچستان دردوران حکومت پهلوی، بخشهای وسيعی ازسرزمين پهناوربلوچستان را جدا وبه استانهای خراسان، کرمان وهرمزگان ضميمه ساختند. نام بلوچستان درکتب ونقشه های ايرانی به "بلوچستان وسيستان" وسپس به "سيستان وبلوچستان" مبدل گشت، بدون آنکه هيچ بلوچی با آن توافق داشته باشد.

پس ازسرنگونی حکومت شا ه درسال ۱۳۵۷زمزمه های شوم ديگری مبنی برتقسيم مجدد بلوچستان به دواستان "سيستان!" و"بلوچستان" به گوش ميرسيد.

درشمال بلوچستان شهرکوچکی بنام زابل موجود است که با ولايت نيمروز(بلوچستان افغانستان کنونی) مرزمشترک دارد. سيستان افسانه ای معروف درافغانستان است وعلم کردن آن دربرابربلوچستان، صرفاً دارای اهدافی سياسی ميباشد.

حسينعلی شهرياری نماينده به اصطلاح زابليهای مقيم زاهدان وحبيب الله دهمرده استاندارتحميلی تهران بربلوچستان، اين تفکرضد بلوچستانی را تبليغ وترويج ميکردند. آنها که اهرمهای قدرت را درمنطقه، با توجه به فارس وشيعه بودن دردست داشتند، نا جوانمردانه به پاکسازی واخراج بلوچها ازارگانهای دولتی وآموزشی بلوچستان پرداخته وزابليهای وابسته به باند خويش را جايگزين آنان ساختند.

اينجاست که طرح تقسيم بلوچستان به دواستان سيستان وبلوچستان، جای خويش را به تصرف کامل بلوچستان وتغييرنام آن به سيستان ميدهد. آنها دررسانه های جمعی خود، تا جائی که امکان داسته باشد، تلاش ميکنند تا نامی ازبلوچ وبلوچستان نبرند و واژه های سيستان وسيستانی را جايگزين آنان سازند و....

سياست بلوچ ستيزی توسط باندهای افراطی زابلی درپناه حاکميت ارتجاعی تهران، ساليان متمادی است که دربلوچستان ادامه دارد و با اعدامهای ناجوانمردانه دسته جمعی فرزندان برومند ملت بلوچ که اينروزها درشهرهای مختلف ايران صورت ميگيرند، وارد فازجديدی گشته است.

اين کوردلان بايد دريابند که اين آتش خاموش شدنی نيست. شرايط کنونی با ۲۵ـ ۳۰ سال پيش تفاوتی آشکاردارد وجوانان وروشنفکران بلوچ به حقوق پايمال شده ملت خويش آگاهی کامل دارند وجهت برقراری واجرای عدالت اجتماعی درمنطقه که توسط باندهای مزدورزابلی لگدمال شده وبه تمسخرگرفته شده است، اسلحه بدست گرفته ومبارزه ميکنند.

تشديد سرکوب وکشتاردربلوچستان طی سالهای اخير، برای جلادان حاکم نتيجه ای معکوس داشته ودرعوض برآگاهی عمومی وسهم خواهی !!! مردم بلوچ به نحوبی سابقه ای افزوده است.

برنيروهای سياسی ومبارزبلوچ است تا به سازماندهی هرچه بهتراوضاع کنونی بپردازند ودسايس باندهای جنايتکارضد بلوچ را درهرشکل ولباسی خنثی سازند. دراين راستا ازتمامی نويسندگان، شعرا، روشنفکران ونيروهای سياسی بلوچ انتظارميرود تا بعد ازاين درنوشته ها وگفته های خويش کلمه سيستان را، جائی که منطقه بلوچستان مورد نظرميباشد، بکارنبرند. سيستان درافغانستان است ودرشمال بلوچستان فقط شهری بنام زابل وجود دارد وبس.

اميربلوچ