۱۳۸۸ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

استاندار بلوچستان اشغالی:پدافند غيرعامل از حملات احتمالي دشمنان صيانت مي‌كند


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از روابط عمومی استانداری استاندار بلوچستان اشغالگی گفت: پدافند غيرعامل يك تدبير دفاعي است كه انسان را از حملات احتمالي دشمنان صيانت مي‌كند.
علي‌محمدآزاد در جلسه شوراي پدافند غيرعامل كه در استانداري برگزار شد، بر لحاظ كردن عوامل مؤثر در پدافند غيرعامل در برنامه‌هاي اجرايي و عمراني از سوي دستگاه‌هاي اجرايي تأكيد كرد.
وي افزود: اين پروژه كه تاريخي به قدمت بشريت دارد در حقيقت يك تدبير دفاعي است كه انسان را در مقابل حوادث گوناگون غيرمترقبه از جمله حملات احتمالي دشمنان صيانت مي‌كند.
این عمق وحشت سران نظام را از حملا احتمالی جنبش جندالله بر مواضع دولتی نشان می دهد که رژیم در حال تهیه پدافند غیر عامل است که خود را از حملات موشکی محفوظ نگه دارند،رژیم ایران وحشت از آن دارد که جندالله به سلاح های موشکی و هوائی مجهز گردد و مواضع نظامی رژیم را هدف قرار دهد و از یک سو جندالله با استفاده از گوگل ارت در شناسائی مواضع دشمن آنان را دچار وحشت کرده است و الان با پدافند غیر عامل می خواهند مواضع نظامی را مخفی نگه دارند.
پدافند غیر عامل چیست:
هر اقدام غیر مسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن گردد، پدافند غیرعامل خوانده می شود.

به بیان ساده‌تر پدافند غیرعامل، مجموعه اقداماتی است که انجام می شود تا در صورت بروز جنگ، خسارات احتمالی به حداقل میزان خود برسد.


هیچ نظری موجود نیست: