۱۳۸۸ اردیبهشت ۷, دوشنبه

نظرات در مورد انتخابات در سنی نیوز


دوستان عزیز
می دانم که اکثر مراجعین به این سایت سنی می باشند مگر دو گروه افراد که مخبر یا افراد طالب حقیقت هستند. اما لازم است بدانید که سنی نمی تواند رئیس جمهور باشد، نمی تواند معاون اول یا وزیر باشد، پس وقتی برای کاری حقی نداری! چرا برای دیگران و برای رسیدن به آن خود را ذلیل نشان دهی. من موقعی کاری برای دیگران و برای موفقیت آنها کاری می کنم که آن کار برای من نیز حق باشد. همانند اینکه، کسی به من بگوید بیا کار کن و خانه ای برایمک بساز ولی حق زندگی کردن و بازدید از آن را نداری. تازه اگر آن خانه محلی باشد برای برنامه ریزی نابوید تو و امثال تو!

2 :اگر کسی برای ادامه زندگی کسی کمک کند که او مرتکب کفر می شود و اهداف پیامبر و اصحاب آن را به تمسخر گرفته و آن اهداف را نابود می کند، تحریف می کند و …
او نیز در ان گناهان سهیم است

3:هر کسی که در این انتخابات شرکت کند بدون شک قانون خداوند متعال رو زیر پا گذاشته است

و در اهانت به ام المومنین و صحابه کرام شریک است و ….
حسبی الله نعم الوکیل


4 :مساله این است که این حکومت نشان داده است بدترین وخطرناک ترین دشمن مسلمانان است حالا انتخاب با خودمان است کمک کنیم به این دشمنان دین خدا یا نه. شایسته است که بدانیم که با شرکت در انتصابات آنها گامی در راه مخالفت با کتاب الله و سنت رسول الله صلی الله علیه وسلم برداشته ایم و در صف مشرکین در برابر موحدین قرار گرفته ایم .

5 :نام خدا
تعاونوا علي البر والتقوي و لا تعاونوا علي الاثم و العدوان
رعايت همين آيه تكليف اهل سنت و ديگر موحدان را در قبال مراسم به اصطلاح انتخابات مشخص ميكند
و به نظر من نه تنها خود و خانواده مان نبايد شركت كنيم بلكه تكليف شرعي داريم مردم عامي و بي سواد و بخصوص روستائيان را از ديدگاه شرعي توجيه كنيم كه آب به آسياب دشمنان اسلام و اهل سنت نريزند.
ان الله لا يغيو ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم

ادامه مطلب

هیچ نظری موجود نیست: