۱۳۸۸ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

شبکه تلوزیونی تفتان جدیدترین فیلمهای جنبش مقاومت جندالله را تقدیم می دارد



شبکه تلوزیونی تفتان جدیدترین فیلمهای جنبش مقاومت جندالله را تقدیم می دارد

تفتان یوتیوب با جدیدترین فیلمها از شما بازدیدکنندگان استقبال می نماید

شبکه تلوزیونی تفتان



۲ نظر:

Unknown گفت...

چه خبر از طرح «هر روحانی یک مدرسه»؟
.معاون دبیر ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش اعلام کرد که طرح «هر روحانی یک مدرسه» همچنان در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز؛ حجت‌ الاسلام ابوالحسن احمدی، معاون دبیر ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش طی سخنانی در ارومیه از امضای تفاهمنامه واگذاری تعدادی از مدارس آموزش و پرورش به حوزه‌ها خبر داد.

احمدی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اجرای طرح‌های ولایت، گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی و پروژه فلسفه تعلیم و تربیت‌ بین دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: طرح هر روحانی یک مدرسه نیز در کمیته تخصصی تبلیغ در حال پیگیری برای اجرا‌ست.

وی با اعلام اینکه حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید برای جلوگیری از غوطه‌ور شدن جامعه در شبهات برنامه‌های عملیانی داشته باشند، اظهار داشت: برای انجام تکلیف الهی به دنبال بخشنامه نباشید، چرا که سزاوار نیست کسی از انجام کاری که توانایی آن را دارد، غفلت کند.

خبرنگار شهاب‌نیوز می‌افزاید: طرح «هر روحانی یک مدرسه» در حالی مورد پیگیری قرار می‌گیرد که سال گذشته، رییس انجمن پرستاری ایران نیز از پیگیری طرح «هر بیمارستان یک روحانی» خبر داده بود.

وی در دفاع از طرح خود تاکید کرده بود: هنگامی كه فردی بیمار می‌شود، غیر از نیاز به دارو، مراقبت‌های پزشكی و پرستار، به یك فرد روحانی هم كه قوت قلبی برای لحظات سخت بیماری وی باشد، نیاز دارد. هر چند پرستاران می‌توانند با یك لبخند، امید را به دل‌های بیماران بیاورند، اما هرگز نمی‌توان نقش مهم و پر رنگ یك روحانی در لحظات سخت بیماری را نادیده گرفت و از آن چشم پوشید .
(((این هم لینک این خبر )))
http://www.shahabnews.com/vdcf0tdy.w6dmtagiiw.html

ناشناس گفت...

بنام خدا
خواهشمنداست در صورت امکان چگونگی دریافت و ضبط فیلمهای جنبش جندالله را از روی سایت و چگونگی دانلود کردن انها را تحت عنوان بحثی مستقل جهت راهنمائی و استفاده ما کاربران در داخل ایران توضیح بدهید . چرا که خودم فیلمهای جندالله را ندیده ام و از طریق سایت شما می خواهم به انها دست پیدا بکنم . لذا خواهشمندم در این خصوص این بنده خدا را راهنمائی بفرمائید .