۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

اطلاعیه جدید جنبش،مصاحبه رهبر جنبش در تلوزیون رنگارنگ فردا شب ساعت 7


به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ فردا شب (یکشنبه مطابق با 10 خرداد 88 ) ساعت 7 در شبکه رنگارنگ در مورد حوادث اخیر بلوچستان و جنایات رژیم ولایت فقیه گفتگو خواهند کرد.

جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)

اطلاعیه جدید جنبش،انتقام خواهیم گرفت

به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران اعلام می دارد که در پاسخ اعدام 3 جوان بی گناه و بی طرف بلوچ انتقام سختی از نظام و حامیانش در بلوچستان گرفته خواهد شد.

جنبش اعلام می دارد که اگر چه این سه جوان اعضای جنبش نبودند اما جنبش خود را مسئول از یکایک جوانان و مردم این دیار می داند و انتقام سختی از این جنایت خواهد گرفت و آتشی بر پا خواهد کرد که خاموش کردنش برای رژیم ممکن نباشد و طوفانی برپا خواهد شد که دمار از روزگار مزدوران رژیم در بلوچستان در آورد.

سوگند به الله که انتقام بسیار سختی از این جنایت غیر انسانی گرفته خواهد شد و کاخ خامنه ای مزدورانش از آن انتقام به لرزه در خواهند آمد.

طی این اطلاعیه باری دیگر جنبش از همه زابلیها و غیربومیان می خواهد بلوچستان را ترک کنند در غیر این صورت هدف حمله قرار خواهند گرفت و به هیچ کس رحم نمی شود زیرا در بلوچستان ما دو گروه هستیم یا بلوچهای مظلوم و یا ستمگران بیگانه زابلی و غیر بومی که همه حکومتی هستند و یا در نیروهای نظامی هستند یا در پستهای سیاسی و یا در ادارات و یا در مراکز علمی و بهداشتی همه و همه در اختیار این گروه می باشد و همه با هم حامی و پشتیبان نظام ولایت فقیه در بلوچستان و عضو بسیج هستند و هیچ فردی از آنها سراغ ندارید که عضو بسیج نباشند و مردم بلوچ همه بردگان این گروه قلیل شده اند و زیر ذره بین قرار دارد و تمامی تحرکاتشان توسط این متجاوزان بیگانه به وزارت اطلاعات گزارش داده می شود در این چنین وضعیتی جنبش رمز پیروزی در مبارزه را خلاصی از شر این مزدوران رژیم می داند و با استقرار یک نظام دموکراتیک در ایران که حق همه مردم در آن داده شود اشکالی برای سکونت غیر بومیان وجود ندارد و آنگاه هر ایرانی اجازه دارد در هر جای ایران سکونت گزیند ولی تا آن زمان به مزدوران اجازه مزدوری در بلوچستان داده نمی شود و باید هر چه زودتر بلوچستان را ترک کنند.

جنبش مقاومت مردمی ایران

اطلاعیه جنبش مقاومت ،محکوم کردن عملیات دفاعی زاهدان توسط امریکا محکوم است


اطلاعیه جنبش مقاومت ،محکوم کردن عملیات دفاعی زاهدان توسط امریکا محکوم است

به نام خدا

بدیوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران سخنان وزارت خارجه امریکا مبنی بر محکومیت عملیات دفاعی و استشهادی زاهدان که در جمع بسیجیان انقلابی صورت گرفت را به شدت محکوم می نماید و این سخنان را حمایت امریکا از جنایات رژیم ایران در بلوچستان می داند.

جنبش مقاومت به امریکا متذکر می شود که بهتر است پس از بررسی مسائل بلوچستان و جنایات رژیم در بلوچستان از قبیل اعدام و ترور و اهانت به مساجد و تخریب مساجد و بمباران مناطق مسکونی بیانیه صادر کنند.

بلوچستان در جنگ به سر می برد و نیروهای رژیم همه روزه جوانان بلوچ را به اتهامات واهی اعدام می کنند و هزاران نفر در طی حکومت آخوندی اعدام و ترور شده اند و امریکائیان و سائر جهانیان سکوت کرده و هیچ اظهار نظری نکرده اند و امروز که یک جوان برای دفاع از خود و مردم در جمع بسیجیان متجاوز عملیاتی انجام داده است توسط قدرتهای جهانی محکوم می شود.

امریکا بهتر است به جای بیانیه های سیاسی که اهداف دیگری را دنبال می نماید جنایات و نقض حقوق بشر توسط ایران را در بلوچستان مورد بررسی قرار دهند و با دادن چنین بیانیه هائی بر درد و غم مردم که از جنایات رژیم تهران به تنگ آمده اند نیافزایند.

امریکائیان چرا در مورد اعدامهای سیاسی در بلوچستان چیزی نمی گویند و امروز سه تن از جوانان بلوچ بدون هیچ گونه تحقیقی و بدون داشتن وکیل و بدون پشت سر گذاشتن روند قانونی در شهر زاهدان اعدام شدند در حالی که همه مردم بلوچستان می دانند این افراد بی طرف بوده اند و هیچ رابطه ای با عملیات روز پنجشنبه نداشته اند پس چرا امریکائیان در این جنایت غیر قانونی و غیر انسانی سکوت می کنند.

آیا برای امریکائیان انسانیت و حقوق بشر ارزش دارد یا اهداف و منافع سیاسی است که امریکا را وادار به بیانیه های آنچنانی می کند.

جنبش مقاومت طی مقاومت و مبارزه سعی کرده تا همسو با جامعه جهانی حرکت کند اما شاید رفتار دوگانه جامعه جهانی جنبش را به سوئی دیگر سوق دهد و ما متذکر می شویم که دریای بلوچستان از آن ملت بلوچ است و ما می توانیم این مسیر را بر روی جهانیان مسدود نمائیم یا حداقل نا امن کنیم و اعلام می کنیم :هر کس بخواهد در برابر مقاومت ملت بلوچ بایستند و یا در فکر تضعیف آن باشد ما هم آرام نخواهیم نشست و به مقابله برخواهیم خواست.

پس بهتر است جامعه جهانی در فکر همراهی با ایران در جنایات علیه بلوچستان نباشد و وضعیت حساس بلوچستان را درک کنند و موجبات خشم و نفرت مردمی را در بلوچستان برای خود فراهم ننمایند.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

کرزی غلام آمریکائی هم عملیات استشهادی را محکوم کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان کرزی رئيس جمهور دست نشانده امریکائی افغانستان عملیات اسشهادی زاهدان را محكوم كرد.
حامد کرزی که از بردگان و غلامان امریکا به شمار می آید با بسیجیان هلاک شده در عملیات ابراز همدردی کرد و عملیات دفاعی استشهادی را محکوم کرد.
دیروز وزارت خارجه امریکا همدردی خود را با بسیجیان هلاک شده اعلام کرده بود و این خود ثابت می کند که نظام حاکم ولایت فقیه یک نظام انگلیسی و امریکائی است و رژیم در ظاهر با امریکا مخالفت می کند و در نهان یکی هستند و همکاری ایران با امریکا در اشغال افغانستان و عراق مسلم است و ایران از این مخالفت ظاهری با امریکا و همچنین بیانیه های امریکائی بیشتری استفاده را برده است و هزاران جوان ایرانی را به جرم ارتباط با امریکا اعدام کرده است در حالی که خود بارها سر میز مذاکره با امریکا نشسته است و فرماندهان سپاه همکاران خوبی برای سیا بوده اند و همکاری خوبی در اشغال عراق و افغانستان کرده اند.

نظرات ،تجمع زابلیها در صحنه اعدام سه جوان بی گناه بلوچ


ناشناس گفت...

با دقت به عکس نگاه کنید. به غیر از آن سه نفری که بالای چوب دار هستند.حتی یک نفر لباس بلوچی نپوشیده.مگر آنجا زاهدان نیست.نکته دیگر .در شهری که اکثریت مردم سنی مذهب هستند تابلوهای یا فاطمه الزهرا و یا حسین را ببینید.اینها برای حفظ نظام دست به هر جنایتی که غیر قابل باور باشد خواهند زد. کی ما از این خواب اصحاب کفی بیدار خواهیم شد.

ناشناس گفت...

به‌ شرافتم قسم میخورم که‌ این انسانها که‌ اینگونه‌ وحشیانه‌ در ملاء عام اعدام میشوند بی گناه بودند این نوع اعدامها که‌ در یک بازجوئی چند دقیقه‌ای در زیر شکنجه‌ محکوم به‌ اعدام میشوند فقط و فقط در ایران روی میدهد این نوع اعدامها اعدامهای خلخالی را در اوایل انقلاب در کردستان به‌ یاد میآورد که‌ در دادگاهی چند دقیقه‌ای جوانان کرد را به‌ جوخه‌های اعدام میسپاردند و خلخالی در جواب خبر نگار میگفت یا بی گناهند یا گناهکار اگر بی گناه باشند بهشت میروند اگر که‌ گناهکار بودند حقشان بوده‌ ننگ و نفرت بر این وحشی گری.

طلحه گفت...

سلام بخدا نمیدونم چی بگم واز کجا شروع کنم الان تلویزیون جوونهای بیگناهی رو نشون داد که به دار اویخته شده بودند
فقط بجرم بیگناهی بجرم سنی بودن بجرم بلوچ بودن وجناب مولوی انگار که از هیچی خبرنداره چگونه جواب خدا را خواهد داد ماکه جز خدا پناهی نداریم پس جناب مولوی را بخدا واگذارمیکنیم رهبرما امیرعبدالمالک هست وخواهدبود مامنتظر فرمان رهبر عزیزمان بودیم
جان ما فدای دین شرف وناموسمان
درپناه حق

حادثه زاهدان؛ احضار سفير پاکستان به وزارت خارجه رژیم

به گزارش آژانس خبری تفتان تلویزیون رژیم: در پي وقوع عملیات استشهادی شهر زاهدان و پذيرش مسئوليت اين عملیات از سوي جنبش مقاومت جندالله ، سفير پاکستان در تهران به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.
وزارت امور خارجه در اين ديدار مراتب اعتراض و نگراني خود را از فعالیتهای جنبش مقاومت در مناطق مرزي دو کشور را به سفیر پاکستان ابلاغ کرد.
این در حالیست که عملیات استشهادی سر مرز صورت نگرفته است بلکه در مرکز بلوچستان و مرکز شهر زاهدان و در امنیتی ترین نقطه شهر انجام گرفته است.

سلام ودرود بر مبارزان راه حق ( جندالله )


سلام ودرود بر مبارزان راه حق ( جندالله )
هرزماني كه از كفر كسي مي ميرد تمام كفر همدست شده ومظلوميت كفار را به نمايش مي گذارند تا بهانه اي براي از بين بردن مسلمانان داشته باشند اگر يك نفر مسيحي كشته مي شود تمام رسانه ها ووسايل ارتباط جمعي در سطح جهاني با هماهنگي مظلوميت آنرا به نمايش مي گذارند اگر زابلي بي غيرت يا يكي از دشمنان صحابه وناموس پيامبر به جهنم فرستاده مي شود آنقدر صدا وسيماي بلوچستان و ايران آنرا بزرگ جلوه مي دهند كه گويا مغول حمله كرده وقتي مسلم كيخاي بي شرف به جهنم وصول شد حتي كه گريه هاي مادر بزرگش را هم نشان مي دادند وقتي از شبكه ي هامون تصاوير شخصي كه در خانه ي مجاهدين اعدام مي شد را نشان مي دادند اين مسئله را آنقدر بزرگ نمودند كه گويا زلزله ي بم تكرار شده ولي در همان فيلمي كه از خانه مجاهدين گرفته شده بود چرا اعترافات شخص معدوم را منتشر نكردند جايي را كه اعتراف مي كرد كه ما سه نفر بسيجي طالب مظلوم اهل سنت كياني را زنده سوختيم چرا شبكه ي هامون وقتي سه نفر جوان نادان با يك زن زابلي در جالق رابطه ي نامشروع داشتند ودر حالي كه خود زن صيغه اي بخاطر پول آن ها را جذب كرده بود ولي زماني كه شوهرش متوجه شد به بهانه ي تجاوز اجباري بعد از گذشت پنج روز آنها را اعدام نمودند ولي رسانه هاي ايران زماني كه اهل سنت مورد ظلم واقع مي شوند كجا هستند تا مظلوميت آنان را حتي اشارتا هم اعلام نمايند چرا زماني كه يك افسر نيروي هوايي در كنارك به يك دختر نه ساله تجاوز كرد صدا وسيما خفه شد؟
چرا زماني كه يك گروه از سپاه پاسداران به سه دختر جوان اهل سنت در بمپور تجاوز كردند چيزي اعلام نكردند؟
چرا زماني كه نيروهاي گمنام امام زمان به سه خواهر اهل سنت در زاهدان تجاوز كردند سكوت اختيار كردند؟ چرا زماني كه يك درجه دار كلانتري بخشان به نام حيدري به يك زن سني در كوچه ي طاهريان بخشان سراوان تجاوز كرد تبرئه شد ؟
چرا زماني كه مسئول حراست آموزش وپرورش سراوان به نام نيك انجام به يك دختر آموزگار سني تجاوز كرده بود اورا فقط به يك جاي ديگر منتقل كردند و سكوت اختيار كردند ؟ چرا زماني كه رئيس پاسگاه خلع سلاح شده حق آباد سراوان به يك دختر بلوچ تجاوز كرد همه سكوت اختيار كرده بر عليه خانواده دختر پرونده قاچاق درست كردند ؟
چرا زماني كه در مركز شهر سراوان در تقاطع انقلاب ونبوت به خاطر نداشتن گواهينامه به جوان بلوچ تيراندازي كرده شهيدش كردند ودر انظار عمومي او را چون حيوان در ماشين خود پرتاب مي كنند ومردم به خاطر بي احترامي به جنازه دست به تظاهرات زدند و نيروهاي خامنه اي ملعون هشت نفر ديگر از راهپيمايي كنند گان را هم شهيد كردند چرا كسي دم برنياورد ؟
چرا زماني كه در تاريخ دهم شهريور هشتادوچهار درروزنامه جام جم حضرت عايشه را زن فاحشه ي يهودي خطاب كردند كسي لب به سخن نگشود ؟ چرا زماني كه در تاريخ هفدهم آذر هشتاد وچهار ماهنامه ي شاهد به ابو حنيفه توهين كرد كسي اعتراضي نكرد ؟
چرا زماني كه همين بسيجيان بي شرف به مسجد مكي حمله كردند و حملات اسرائيل را به نمايش گذاشتند كسي سخن بر نياورد؟ چرا زماني كه قرآن كلام خدا را نيروهاي گمنام امام زمان در چاههاي فاضلاب انداختند كسي چيزي نگفت ؟
چرا زماني كه مساجد ما تخريب مي شوند كسي ابراز تاسف نمي كند ؟
چرا زماني كه علماي ما مظلومانه وبه بهانه هاي واهي و ايجاد وحشت از روي كينه اعدام مي شوند كسي لب به سخن نمي گشايد ؟ مگر اهل سنت انسان نيستند ؟
مگر خون مولانا عبدالقدوس از خون كثيف مسلم كيخا كم رنگ تر است ؟
مگر خون رويا ساراني دختر معصوم دوازده ساله با هزاران آرزو تير سرباز گمنام امام زمان بر قلب پاكش مي خورد از خون پست فطرتاني كه در مسجد ضرار زاهدان به جهنم رسيدند ارزشش كمتر است ؟
پس اي ا هل سنت كي مي خواهيد بيدار شويد ؟
كي مي خواهيد اين پرده ترس و ضعف وذلت را از جلوي چشمانتان دور كنيد ؟
كي مي خواهيد دوست را از دشمن تشخيص بدهيد ؟
كي مي خواهيد دشمنان دين ومذهب وعقايدتان را با خشم نگاه كنيد ؟
اي بلوچ تو شير بودي چرا چون روباه دنبال شغال ها راه افتاده اي ؟
اي شيرمردان بلوچستان به اصل خود برگرديد و همچون شير غرش كنيد تا اين شغالان بي حيا از غيرت شما وحشت كنند .
بپا خيز تا خيزش تو شغالان امام زمان را فراري دهد احساس ضعف نكنيد در اين چند سال مقاومت دلير مردان بلوچستان ومبارزان شما ثابت كردند كه اين نيروهاي امام زمان بي غيرت ترين نيروهاي دنيا هستند چون امام زمان آنها خامنه اي ترياقي است پس بپا خيزيد و اين شپش هاي زابلي را از سرتان به زباله دان تاريخ بيندازيد و بدانيد كه پيروزي با شماست واين همه فشار دولت بر شما نشانه ي ضعف دولت است كه كاري نمي تواند بكند به افراد بي گناه حمله مي كند پس اين زمان كه دولت نسبت به بلوچستان احساس ضعف مي كند بهترين فرصت براي بازيابي عزت وسربلندي ماست به اميد پيروزي
ابو عمر سراواني
دزک نیوز

آقای سلیمانی کاسه صبر اهلسنت دیریست که لبریز شده است


به گزارش آژانس خبری تفتان سلیمانی امام جمعه فاشیست اشغالگران متجاوز که ظاهرا دیوانه شده است و هلاکت مزدورانش وی را روانی کرده است گفت اگر کاسه صبر ما لبریز شود آرامش را از یاد می بریم.
به آقای سلیمانی می گوئیم که دیریست که کاسه صبر اهلسنت در برابر جنایات شما لبریز شده است و جنگ شما با انقلاب شوم شما با اهلسنت آغاز شد و شما جنایت کردید و اعدام کردید و کشتید و زندان کردید و تجاوز کردید تا جائیکه صبر ما لبریز شد و دیگر صبری در کار نیست و خون شما باید ریخته شود تا مرهی بر دردهای ما باشد.

اطلاعیه جنبش ،اعدام سه جوان بلوچ در زاهدان


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که سه جوان بلوچ با نامهای حاجی نوتی زهی، غلام رسول شاهو زهی و ذبيح الله نارويی که هیچ نقشی در عملیات روز پنجشنبه نداشته اند صبح امروز در شهر زاهدان در ملاء عام اعدام شدند.

جنبش اعلام می دارد که یکی از این سه جوان با نام ذبیح الله ناروئی از اعضای فرهنگی جنبش بوده است که مدتی پیش دستگیر شده است و گزارش دستگیری وی همان زمان به سازمانهای حقوق بشری ارسال شده است که فقط در زمینه های فرهنگی از جمله پخش سی دی و فیلم و اطلاعیه و شب نامه فعالیت داشته است و در هیچ عملیات نظامی شریک نبوده است و جنبش دو جوان دیگر را اصلا نمی شناسد و آن دو جوان با نامهای حاجی نوتی زهی و غلام رسول شاهوزهی هیچ ارتباطی با جنبش نداشته اند.

وبیدادگستری متجاوزان در بلوچستان اعتراف کرد است که این افراد خیلی پیشتر از عملیات استشهادی دستگیر شده اند و این خود ثابت می کند که این افراد دخیل در عملیات نبوده اند و فقط برای راضی کردن غیربومیان اعدام شدند.

جالب است که این حکم قبل از اینکه در دادگاه صادر شود توسط نماینده خامنه ای جنایتکار سلیمانی خونخوار در روز انفجار صادر شد و این جانی در تلوزیون گفت فردا جوانان بلوچ را در برابر بتکده علی بن ابیطالب اعدام می کنند.

جنبش ضمن تسلیت به خانواده این شهداء که فرزندانشان مظلومانه و بدون هیچ جرمی اعدام شده اند به همه غیر بومیان در بلوچستان اعلام می دارد که آماده مرگ باشند و جنبش به هیچ غیر بومی در بلوچستان اجازه زندگی نمی دهد و به جوانان بلوچستان دستور می دهد که هر جا غیر بومی و زابلی دیدند در کشتنش تردید نکنند و جنبش در برابر کشتن غیر بومیان به جوانان جائزه می دهد و جوانان بدانند که اگر غیر بومیان در بلوچستان نبودند این حکومت را وجودی نبود پس اگر می خواهیم زنده بمانیم و بلوچستان را از اشغال نجات دهیم باید به غیر بومیان حمله نمائیم.

غیر بومیان اعم از نظامی و غیر نظامی هدف حمله قرار خواهند گرفت البته سیاست جدید جنبش هدف قرار دادن غیر نظامیان که عامل اصلی بدبختی ملت ما هستند می باشد.

جنبش در این اطلاعیه به علمائی که خیلی زود عملیات استشهادی را محکوم کردند هم متذکر می شود که چرا جناب مولوی عبدالحمید سکوت می کنید در حالی که می دانید این جوانان هیچ ارتباطی با عملیات نداشته اند و می توانید از خانواده های این جوانان تحقیق کنید پس چرا مهر سکوت بر لب نهاده اید و حاضر نیستید اعدام سه جوان بی گناه را محکوم نمائید آیا خون پلید زابلیها از خون جوانان ما رنگین تر است یا ترس شما را فراگرفته است و شما با سخنرانی روز جمعه اعدام این جوانان را تائید کردید و زمینه را برای رژیم فراهم آوردید که جوانان بی گناهی را به دار زند که خداوند از این مسئله نخواهد گذشت.

همچنین نمایندگان دولت برای بلوچها ،آقای پشنگ و فروزش و ... که خیلی زود در صحنه حاضر شده و هلاکت مزدوران خامنه ای را محکوم می کنند چرا اندک سخنی از اعدام جوانان بلوچ به میان نمی آورند و چرا سکوت می کنند و حتی حاضر نیستند تحت همان قانون ظالمانه رژیم نسبت به چنین محاکمه هائی که با هیچ قانونی در جهان سازگار نیستند اعتراض نمایند.

جنبش به رژیم و مزدورانش اعم از استاندار و فرماندار و سلیمانی نماینده خامنه ای متذکر می شود که این اعدامها جز اینکه نفرت و خشم را به شما متجاوزان اشغالگر بیافزاید چیزی دیگر در پی ندارد و فکر نکنید که می توانید ترس بیافرینید که این چیزها را آزموده اید و نتیجه ای جز شکست برای شما در بر نداشته است و شما هنوز از اقتدار جنبش بی اطلاع هستید پس بدانید که جنبش با شدت بیشتری به شما حمله خواهد کرد و دمار از روزگاه شما در خواهد آورد و ظلم و ستم را بقائی نیست و الله تعالی از اعمال ظالمان بی خبر نیست و ظلم و ستم و بی عدالتی شما را برای همیشه در زباله دان تاریخ خواهد فرستاد و ملت بلوچ به عزت و آزادی دست خواهد یافت.

جنبش مقاومت باری دیگر شهادت این جوانان را که بیگناه و مظلومانه اعدام شدند را محضر خانواده شهداء ،ملت مظلوم بلوچ ،اهلسنت ایران تسلیت می گوید و از الله تعالی می خواهد که این شهدای عزیز را در جوار رحمتهایش قرار دهد.

شهدائی که بدون هیچ جرمی و فقط به جرم سنی بودن و بلوچ بودن اعدام شدند در تاریخ این سرزمین جاودان خواهند ماند و آنان زنده اند و هرگز نمرده اند پروردگار می فرماید و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء . و خداوند می داند که این جوانان مظلومانه و بدون هیچ جرمی اعدام شدند و نزد خدا شهید محسوب می شوند و شهداء زنده اند.


جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

اعدام سه جوان بی طرف بلوچ

سه جوان بلوچ که مدتها پیش دستگیر شده بودند و در زندانها به سر می بردند به اتهام دروغین مشارکت در عملیات استشهادی زاهدان صبح امروز برای خشنودی زابلیهای جنایتکار اعدام شدند.
خبرنگار تفتان می گوید این سه جوان مدتها قبل دستگیر شده اند و هیچ ارتباطی با عملیات استشهادی نداشتند اما در حکومت عدالت علوی و مهدی چنین چیزهائی ممکن هستند.
پاسخ خون ،خون است و باید زابلیها از بلوچستان خارج شوند که دیگر اجازه بقا در بلوچستان ندارند

آيا اسرائيليها نيز با فلسطينيان چنين رفتاري دارند كه زابلي ها با مردم بلوچ سني مي كنند؟نظر


با سلام به هموطنان ايراني.
من يك بلوچ اهل سنت هستم كه چندي پيش خدمت سربازي خود را به پايان رساندم و اكنون نيز به خيل بيكاران بلوچ پيوسته ام در حالي كه برادران سيستاني با سواد ابتدايي معاون فرماندار هستند و من با دارابودن مدرك كارشناسي فناوري اطلاعات بايد در نهايت به عنوان يك تايپسيت در دبيرخانه يك اداره فعاليت كنم .
در ابتدا كه به سربازي رفتيم در دوره آموزشي در پادگان مالك اشتر ما چند نفر اهل سنت بوديم كه مسئولان عقيدتي سياسي محترم به اجبار ما را به مراسم دعاهايي مي بردند كه در روزهاي مختلف مانند صبح پنج شنبه برگزار مي شد و در جواب ما كه مي گفقيم در مذهب اهل سنت عزاداري به شيوه اي كه شما داريد و يا دعاهاي مختلف شما به هيچ وجه پذيرفته نيست و در بدعت مي باشد مي گفتند اگر هم آن را قبول نداريد بايد در جمع حضور داشته باشيد و كسي حق حضور در محلي به غير از مسجد را ندارد به هر حال آموزشي تمام شد.
در تقسيمات ما جزء‌نيروهاي قرارگاه عملياتي رسول اكرم زاهدان قرار گرفتيم كه در ابتداري ورود و با متوجه شدن بلوچ و سني بودنمان بدون توجه به رشته تحصيلي و تخصص ما را به يگان هاي رزمي تقسيم نمودند در يكي از ماموريت ها به ما دستور دادند كه در صورت مشاهده حاملان سوخت گازوئيل آنها را با موشك آرپي جي هدف قرار دهيم ولي ما در حين گشت زني به يك دستگاه تويوتا حامل سوخت برخورد كرده كه راننده به محض ديدن خودروي نيروي انتظامي متوقف شده و هر دو راننده و كمكش كه بلوچ بودندتسليم شدند ولي فرمانده ما كه يك سيستاني و زابلي شيعه بود ما را به كنار برد و اعلام كرد كه اكنون كه ماشين آنها متوقف است نمي توان با آنها كاري كرد بايد گذاشت كه آنها بروند و از پشت سر به آنها شليك مي كنيم و به آنها اعلام كرد كه شما آزاديد راننده و همراهش نيز با شنيدن اين حرف سر از پا نشناخته و از اينكه تمام دارایي آنها كه همان ماشين و سوختش بود را از دست نداده اند سر از پا نشناخته و بسيار از ما تشكر كردند ولي غافل از اينكه مرگي سخت در انتظار آنها ست ، با حركت ماشين فرمانده زابلي ما كه قبلا گلوله را آماده شليك كرده بود از فاصله سيصد متري به ماشين شليك کرد و در اثر اصابت گلوله ماشين طعمه حريقي شد كه تصوير آن حتي بعد از اين مدت هم در جلوي چشمانم است.
آيا اسرائيليها نيز با فلسطينيان چنين رفتاري دارند كه زابلي ها با مردم بلوچ سني مي كنند؟
محمد از بلوچستان

كاش امروزدر نماز جمعه حوادث سراوان ، كنارك، نصرت آبادو....... مرور ميكرديد،نظر


سلام و درود بر مبارزين بلوچستان
فراموش نكرده ام روز خونين سراوان را. روزي كه به يك جوان بلوچ كه متوجه ايست نيروي انتظامي نشده بود او را تعقيب مبكنند و از پشت به وي تبراندازي نموده و وقتي او را ميگيرند ومتوجه مبشوند گواهينامه ندارد، به علت نداشتن گواهينامه در انظار مردم سراوان و در خيابان شلوغ تن زخمي او را زير پوتين هاي خود لگدمال مي كنند تا جان مي دهد.
وقتي مردم اين صحنه هولناك و جنايتكارانه را مي بينند اعتراض ميكنند اما نيروي انتظامي بدستور سعيدي نيا ريس دادگستري وقت مردم معترض را به رگبار گلوله مي گيرند و افراد زيادي در اين درگيري شهيد و رخمي ميشوند كه تعدادشان از عمليات مسجد علي اين ابيطالب زاهدان كمتر نبود.
معترضين را اراذل و اوباش ناميدند و به زندان ها انداختند. آري اين ها بلوچ و اهل سنت بودند و براي خامنه اي هم مهم نبود كه كشته شدند، دريغ از يك تسليت. مولوي عبدالحميد هم حاضر نشد براي تسلي خاطر خانواده اين شهيدان زحمت آمدن به سراوان را به خود بدهد.
حالا چه شده است كه مولانا به خاطر كشته شدن چند بسيجي كه مسجد را مكان توهين به شاگردان مكتب حضرت رسول(ص)و مكان طرح نقشه هاي شوم ترور بزرگان و علماي اهل سنت و مردم بلوچ نموده اند اظهار تاسف نموده و مبارزين بلوچ و فرزندان غيور عمر و ابوبكر و ام المومنين عايشه را به باد انتقاد ميگيرند!
مگر خون اين بسيجي ها از خون شهيدان سراوان رنگين تر است؟
مولانا صادقانه بگويم: بقول مولانا خيرشاهي وقتي پاي اعتقاد به ميان بيايد، وقتي به اعتقادات اهل سنت توهين شود همان جوان معتاد اهل سنت اسلحه به دست ميگيرد و جواب اهانت كنندگان به مقدسات اهل سنت را خواهد داد.
مولانا اين همه سال ظلم و ستم به بلوچ را تحمل كرديم و دليلش هم شما بوديد اما ديگر نميتوانيم ، كاش امروزدر نماز جمعه حوادث سراوان ، كنارك، نصرت آبادو....... مرور ميكرديد.
براي مبارزين بلوچستان ارزوي سلامتي و طول عمر دارم...................عمرسراواني

بلوچ ءِ هون هم سُهر اِنت ، مولوی صاحب !

بلوچ ءِ هون هم سُهر اِنت ، مولوی صاحب !

هزاران سلام شهید حافظ عبدالخالق ملازهی ءِ پاکین روح ءَ که کٹرین شیعه یان هاسکارگنوکین زابلی یانی پیش داشت که بلوچ گلزمین ءِ سرمچارین پسگ شر زاننت که آ ڈنی یانی لولوک
هالان ءُ آیانی امن ترین ءُ دلجم ترین جاگه هان چونکا ارش به برنت .


شهید عبدالخالق گون وتی شهادت ءَ جار جت که اے پاکین سرزمین بلوچ ءِ هنکین انت ءُ

فاشیستین شیعه یان که ملک اش زور برد کتگ مان هما آس ءَ سچگ انت که وت اش روک کتگ.

اے جان فدایی هلگرکه حکومتی چاروگ ءُ عاجزین جاسوسی اداره یان هبکه کرت گنوکین
سلیمانی ءُ اجنبی ین استاندار بزان گورنرءُ آدگه بلوچ کشین ڈنی یان هنچو ترسینت که درستان هر پیمین دروگ بندگ ءَ لگت انت. همے دروگان زاهر کت که ڈنی یانی سلهبندین، سیاسی ءُ چاروگی بزان جاسوسی اداره یان ءَ مان بلوچستان ءَعاجز انت.

یکے ءَ گشت که اے هلگر ءَ یک گروپے کتگ ءُ درستان دسگر بوتگ انت. دگرے ءَ گشت که دو جنین آدم ، بمبان مان حسینیه ءَ ایر کتگ ءُ جستگ انت. ڈنی یانی استاندار ءَ پوتاری کت ءُ گشت
که تروریستان گرگ بوتگ انت.
تهران ءِ رسترین حکومتی که شر زاننت اے بلوچ ءِ ونده ءُ بلوچستان ءِ سرمچارءُ کومی جهدکارانی کارپد انت اعلان کت که اے امریکه ءُ انگریز ءِ کار انت ... بلوچ کوم ءِ دژمنان چه ایرانی واکدار به بنت ءُ چه پاکستانی جلاد ، چه علی محمد آزاد به بیت یا رحمان ملک په دروگ بندگ ءَ هروهد ءَ تیار انت ءُ بیگناهین بلوچان هر روچ کشگا ینت.

اپسوزی گپ ایش انت که مئی لهتین عالم ءُ مذهبی رهنما چوش که واجه مولوی عبدالحمید گون دژمن ءَ

هم توار انت ءُ په بلوچ کوم ءِ بے وسی ءُ بزگی تشے هن رحم نکنت.
بسیجی ءُ پاسدارانی ترکینگ ءَ رند مئی واجه هنچو هژم گپت که تن تن مان پاکین جمعه ءِ
روچ ءَ چه بلوچانی ڈوبارگ ءَ سر نگوست. اے واجه ءَ درشان کت که چه جان فدایی هلگر ءَ سک پدرد ءُ بژنیگ انت.

واجه مولوی عبدالحمید صاحب زانان شما دلگوش گور نه کتگ بلوچ کوم ءُ ایران ءِ سنی یانی
سرا چه زوراکی ءُ زیادتی بیگ انت؟

چشین روچے نیست که مان بلوچستان ءَ مان بلوچانی وتی وطن ءَ بلوچ گرگ ءُ بندی ءُ کشگ مه بنت

بلے شما په « وحدت شیعه وسنی» ءِ نیمون ءَ چه بیگناهین بلوچانی هونانی رچگ ءَ بژنیگ نبوتگ ایت. شمئے هم مذهبین رهنما چوش که شهید شیخ علی دهواری، شهید مولوی عبدالقدوس شهید مولوی یوسف ، شهید مولانا محمد عمر سربازی و شهید مولوی زردکوهی، شهید مولوی گرگیج ءُ دگه هزاران بیگناهین بلوچ ایران ءِ حکومتی یانی پلیتین دستان کشگ ءُ بیگواه کنگ بوتگنت ءُ شما شیعه ءُ سنیءِ وحدت ءِ گپ ءَ جنیت.

مولوی صاحب ! بلوچ ءِ هون ءِ رنگ هم سهر انت.

پروشت ءُ پروش بات ایران ءِ شیعی ـ فاشیستی حکومت

بلوچستان ءِ پلین شهیدان هزاران سلام

آزات ءُ آباد بات گنجین بلوچستان

۲۹ مئی ۲۰۰۹

محمد کریم بلوچ

حمایت امریکا از رژیم و محکوم کردن عملیات استشهادی زاهدان

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از رادیو فردا وزارت خارجه آمریکا عملیات دفاعی و استشهادی مبارزان بلوچ در زاهدان و هلاکت بسیجیان را محکوم کرد.
این محکومیت نشان می دهد که ایران و امریکا هر دو دشمن مردم ایران و خصوصا ملت بلوچ هستند و امریکائی که هرگز در مورد جنایت رژیم علیه ملت بلوچ چیزی نگفته است چگونه امروز از هلاکت مزدوران خامنه ای تاسف می خورد.
امریکائیان که رفتار حامیانه شان از اسرائیل و جنایاتشان در عراق و افغانستان آنان را در دل مردم منفور کرده است باری دیگر با حمایت از یک رژیم منفور و ضد بشری که جنایاتش از اسرائیل کمتر نیست و ابراز تاسف از هلاکت مزدورانش نفرت مردم این دیار نسبت به خود افزودند.

فرزندان عمر و عایشه جان خود را فدامی کنند،نظر

درود بر امير عبدالمالك و يارانش

وقت محمديان ي نماينده ولايت فقيه در سراوان كلاس هاي را در ادارات اين شهرستان برگزار ميكند و در اين كلاسها گستاخانه به مقدسات اهل سنت و ام المومنين بي بي عايشه توهين ميكند . وقتي در دانشگاه هاي بلوچستان در درس تاريخ صدر اسلام و ديگر كتب معارف صراحتا به خلفا توهين مي شود. وقتي در ايام سوگواري حضرت علي و بانوي دو عالم دخت نبي از بلندگوي مسجد به مقدسات توهين مي شود بايد منتظر واكنش فرزندان بي بي عابشه و دوستداران خلفا بود. اري فرزندان عمر و ابوبكر و عايشه بيدارند و حاضرند جان خود را فداي عمر و ابوبكر و عايشه كنند. من روي امير عبدالمالك و تك تك يارانش را ميبوسم و دست آنها را ميفشارم .........

عمر سراواني

اطلاعیه جنبش در مورد عملیات استشهادی زاهدان به عربی


بسم الله الرحمن الرحیم

" من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و من هم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا – صدق الله العظيم "

تعلن حركة المقاومة الشعبية الايرانية ( جندالله ) الى عموم الشعب البلوشستاني والايراني عن تبنيها للعملية الاستشهادية التي نفذها احد الغيورين من ابناء منطقة سرباز في بلوشستان واسمه " حافظ عبد الخالق ملازهي "مساء يوم الخميس ‏4 جمادي الثاني 1430هـ ‘ في تجمع لمليشيات الباسيج في حسينية علي ابن ابي طالب بمدينة زاهدان وذلك اثناء احتفالية لاهانة خليفة المسلمين حضرة عمر الفاروق رضي الله عنه ‘ وقد ادت العملية الى مقتل العشرات من مرتزقة نظام ولاية الفقيه ممن كانوا مشاركين في هذا الحفل الذي كان يجري تحت عنوان " احياء ذكرى استشهاد السيدة فاطمة الزهراء رضي الله عنها " والتي يزعمون انها قتلت على يد الخليفة الثاني عمر بن الخطاب ‘ حيث كان الخطباء وقراء المراثي في ذلك الحفل يكيلون الكلمات النابية و اللعن للخليفة الفاروق ويوجهون الاهانات لمقدسات اهل السنة ‘وهذا العمل القبيح اصبح يقام رسميا بعد ان اقره مجلس شورى( البرلمان ) النظام ‘ وهذا ما يجرح مشاعر المسلمين ويدمي قلوب ابناء مدينة زاهدان التي تعد دار اهل السنة .

ان حركة المقاومة ( جندالله ) تعلن ان هذه العملية جاءت انتقاما لدماء علمائنا الشهداء ‘ مولوی عبدالقدوس ملازهی ، مولوی محمد یوسف سهرابی ، مولوی صلاح الدین سید و مولوی خلیل الله زارعی‘ و الفاً من ابناء شعبنا البلوشي ممن اعدموا العام الماضي من قبل نظام ولاية الفقيه .

من جهة اخرى فان هذه العملية التي وقعت في تجمع لقوات "الباسيج " في حسينية علي بن ابي طالب (رضي الله عنه) ‘ تشكل ردا على وزارة الاطلاعات ( الأمن ) التي قامت قبل عدة اشهر باعتقال عددا من الشبان البلوش لمجرد ارتباطهم من الناحية العائلية بقائد حركة جندالله ‘و رغم اجراء قائد المقاومة حوارا مباشرا مع مسؤولي الوزارة وطلبه منهم اطلاق سراح هؤلاء الشبان الابرياء الا ان هذه الوزارة لم تعر اهمية لهذا الامر مما تسبب بنشوب هذه الحرب التي سوف لن تتوقف الا بخروج كافة المستوطنين .

لذا فاننا نحذر من خلال هذا البيان بان الحركة سوف تهاجم بشدة المعتدين والجلاوزة من المستوطنين والوافدين المتعاونيين مع النظام‘وتطالبهم بمغادرة بلوشستان باسرع ما يمكن .

ان الحركة اذ تعلن مسؤوليتها عن هذه العملية الاستشهادية‘ فانها تنفي ادعاءات حاكم اقليم بلوشستان الذي زعم اعتقال عددا من اعضاء المقاومة وتؤكد عدم اعتقال اي فرد من المناضلين وما زعمه حاكم الاقليم عار عن الصحة و ماهي الا محاولة يائسة لطمأنت اهلي عناصر المليشيات الذين قتلوا في هذه العملية ‘ كما اننا لا نستبعد قيام وزارة الاطلاعات بعرض عدد من المعتقلين السابقين على وسائل الاعلام واجبارهم على الادلاء باعترافات كاذبة تزعم بوقوفهم وراء هذه العملية الاستشهادية لكي ليجري اعدامهم فيما بعد .

وعليه فان الحركة تحذر من ان اعدام اي فرد من مناضليها سوف ترد عليه بشدة.

حركة المقاومة الشعبية الايرانية ( جندالله ) .

5جمادي الثاني 1430 هـ

اطلاعیه جنبش جندالله ،پاسخ به اطلاعیه رهبر جنایتکار رژیم


پاسخ به اطلاعیه رهبر جنایتکار رژیم

به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران جندالله به اطلاع عموم می رساند که رهبر جنایت پیشه ولایت فقیه که بانی همه اختلافات در ایران است و بدترین جنایات در دوران رهبری وی و مقتدایش خمینی خون آشام علیه مردم ایران و خصوصا علیه ملت مظلوم وستمدیده بلوچ انجام گرفته است با صدور اطلاعیه ای تاسف خود را از هلاکت مزدورانش در حمله استشهادی زاهدان ابراز کرد.

خامنه ای جانی که خود دوران تبعیدش را در بلوچستان گذرانده و مردم بلوچ از وی مهمان نوازی کرده اند پس از رسیدن به قدرت همه احسانات مردم این دیار را فراموش کرد و دستور داد که با بدترین روشها با اهلسنت و مردم بلوچستان رفتار شود تا جائی که آنان از مذهب خود دست بردارند.

خامنه ای که خود دستور تخریب مسجد شیخ فیض را داده و دستور اعدام علمای اهلسنت توسط نماینده وی در بلوچستان صادر شده است و هزاران جوان بلوچ به دستور فرستادگان وی در بلوچستان اعدام شدند امروز با صدور اطلاعیه از هلاکت چند بسیجی ابراز تاسف می کند.

خامنه ای که خوب می داند ملت بلوچ متجاوز ستیز است و هرگز به هیچ قدرت شرقی و غربی مرتبط نیست مبارزات حق طلبانه این ملت را که از ظلم و ستم و بیداد به ستوه آمده اند را به غرب منسوب نمود و لازم است که جنبش اعلام نماید : همانگونه که بیگانگانی مثل خامنه ای در دل و سرزمین ملت بلوچ جائی ندارند بیگانگان غرب از جمله آمریکا و انگلیس هم در این دیار و در دل این ملت جائی ندارند و اگر بخواهند به دیار بلوچستان تجاوز نمایند با شیرمردان آهنین بلوچ مواجه خواهند شد و تاریخ ثابت کرده است که بلوچ به متجاوزان انگلیسی و پرتغالی و صفوی اجازه استعمار نداده است و مردانه در برابر آنها ایستاده است و از سرزمین بلوچستان دفاع کرده است و این صفویها مقتدایان خامنه ای بودند که با متجاوزان غربی متحد شده و در ساحل دریای بلوچستان با جنگجویان بلوچ جنگیدند و ملت بلوچ در برابر همه ایستاد و امروز هم این ملت اجازه نمی دهد سرزمینش از سوی بیگانگان مورد تجاوز قرار گیرد.

امروز ملت بلوچ با مکاریهای خامنه ای ها در استعمار و استثمار به سر می برد و اگر پرده نفاق و مکر از چهره متجاوزان صفوی صفت برداشته شود لحظه ای هم در بلوچستان نخواهند ماند.

خامنه ای در اطلاعیه ای که برای هلاکت مزدوران بسیجی ارائه داده است نتوانسته کفر و اهانت خود به مقدسات اهلسنت را مخفی دارد و صراحتا از شهادت فاطمه رض سخن به میان آورده است که نشان می دهد این فرد خبیث دارای چه ایده های افراطی و جاهلانه ای است و نشان می دهد که وی نه تنها معتقد به شهادت فاطمة الزهرا توسط خلیفه دوم مسلمانان است که بانی این افسانه تاریخی و مروج آن است زیرا که در دوران رهبری وی مجلس رژیم این افسانه تاریخی را تصویب نمود و خود وی با گریه های مصنوعی در این مراسم شرکت کرد و قلوب یک ملیارد مسلمان جهان و بویژه قلوب مسلمانان ایران را جریحه دار نمود.

واقعا که باید خجالت بکشد خامنه ای خونخوار که دم از وحدت شیعه و سنی می زند و باید شرم کند که سخن از همزیستی مسالمت آمیز می زند زیرا خود بزرگترین عامل تفرقه و نفاق و اهانت است.

جنبش مقاومت ضمن تردید ادعاهای دروغین خامنه ای باز هم از عوامل وی که زابلیهای ساکن بلوچستان هستند می خواهد که هر چه زودتر بلوچستان را ترک کنند و جوانان بلوچ دیگر فریب این مکاریها را نمی خورند و با گلوله به شما پاسخ خواهند داد.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

۱۳۸۸ خرداد ۸, جمعه

'حمله مسلحانه' به ستاد احمدی نژاد در زاهدان


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی مسئول ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در سیستان و بلوچستان از زخمی شدن سه نفر در حمله مسلحانه افراد ناشناس به این ستاد خبر می دهد.

محمدرضا زاهدشیخی به خبرگزاری رسمی ایران گفته است که در این حادثه دو تن از اعضای ستاد حمایت های مردمی از آقای احمدی نژاد در اثر اصابت گلوله به دست، شانه و شکم مجروح شده اند.

به گفته او گلوله به شکم یک کودک هم که در محل حضور داشته اصابت کرده و او در زمان مخابره خبر (جمعه شب) تحت عمل جراحی بوده است.

آقای زاهدشیخی گفته است که سه نفر راکب موتورسیکلت بعد از توقف مقابل ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد با فحاشی و تهدید و با استفاده از چاقو به بیلبوردهای تبلیغاتی حمله و آن ها را پاره کرده اند.

به گفته او هنگامی که اعضای ستاد برای اعتراض به سمت آنها رفته اند، مهاجمان با سلاح کمری به سمت آنها تیراندازی کرده اند.

بازار دروغ گوئی رسانه های رژیم گرم است


به گزارش آژانس خبری تفتان بازار خبرهای گوناگون در رابطه با انفجار دیروز زاهدان گرم است. دستگاه های اطلاعاتی دچار سر درگمی و گمانه زنی به جای اطلاع رسانی دقیق شده اند.
برخی از هلاکت 40 نفر و برخی از هلاکت 30 نفر و برخی 20 و برخی 15 خبر می دهند و هنوز دروغپراکنی ها ادامه دارد........
در حالیکه استاندار بلوچستان از دستگیری یک تیم خبر می داد و سایتهای امنیتی از دو زن در این انفجار خبر دادند ، سایت مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از انجام این عملیات توسط دونفر خبر داد که یکنفر در این حادثه کشته شده است ، و فرد دیگر دستگیر شده است.
سلیمانی می گوید تیمی دستگیر شده و یکی می گوید سه تن و استاندار می گوید گروهی و دادگستری می گوید یک نفر و در این میان نظامیان و اطلاعاتی های شکست خورده سکوت کرده اند.

تمام این خبرهای از واقعیت مثل همیشه دور است و تنها رژیم می خواهد ضعف دستگاهها اطلاعاتی خود را بپوشاند و چنین وانمود کند که بر همه چیز اشراف دارد در صورتیکه این عملیات بنا بر اخبار دقیق و اطلاعیه جنبش توسط یکنفر صورت گرفت و فرد مورد نظر در یک عملیات فدائی خود را در میان نیروهای پاسداری که در مسجد گرد آمده بودند منفجر کرد.
دستگیریهای دیگر بی دلیل و در ادامه سیاست سرکوب منطقه است که همیشه در بلوچستان وجود داشته است.

رویا سارانی کودکی خردسال که توسط پاسداران رژیم پرپر شد

رویا رو کشتید

دلهاشکستید

گلهای پرپر برجا گذاشتید

بامرگ رویا , سوری بکردید

سیم و زر خویش افزون بکردید

رنگ سیاهی بردل نشاندید

فانوس دل راخاموش کردید

آن باغ زیبا مصلخ بکردید

صد باغبان رابی خانه کردید

خوان یتیمان غارت بکردید

حدود ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز ( چهارشنبه )26 اردیبهشت 86 جنایت هولناکی توسط زابلیهای متجاوز رقم زد که مردم بلوچستان را غرق در عزا و ماتم کرد.
بر اساس گزارشهای دریافتی و مشاهدات عینی گشت نیروی انتظامی با فرماندهی فردی زابلی با نام کشته گر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت خودوری پژویی را که حامل یک خواهر و برادر بوده است ، تعقیب می کند.

پسر جوان راننده خودرو که فاقد گواهینامه بوده به علت نداشتن گواهینامه توقف نمی کند و از میدان پرستار به سمت بلوار برق به حرکت خود ادامه می دهد.

این نوجوان که الیاس سارانی نام دارد در حال بازگرداندن خواهر ۱۲ ساله اش که برای امتحانات راهنمایی به مدرسه اش رفته بود مورد تعقیب گشت نیروی انتظامی کلانتری ۱۹ قرار می گیرد.
راننده جوان پس از رسیدن به محل سکونت خود در بلوار برق از اتومبیل پیاده شده و تسلیم می شود اما افسر درجه دار زابلی به نام کشته گر به سمت اتومبیل تیراندازی می کند که در نتیجه خواهر راننده به نام رویا سارانی به شهادت می رسد.

و جنایت رژیم فراتر رفت و این قاتل جنایتکار کشته گر زابلی بدون هیچ گونه برخوردی تبرئه شد

کسانی که رویاها را به شهادت می رساندند باید منتظر کشته شدن خود و فرزندان خود می بودند

مادر رویاها هم داغدیده شد

پدر رویا بی رویا شد

درد رویا بر دل برادر و خواهرانش نشست

امروز هم روز انتقام است و باید درد ببینند کسانیکه این ملت را درد دادند

باید داغدار شوند کسانیکه مادران بلوچ را داغدار کردند و باید کشته شوند کسانی که براحتی می کشتند.

افرادناشناس به ستاد مردمي احمدي نژاد در زاهدان تيراندازي کردند

افرادناشناس به ستاد انتخاباتی احمدي نژاد در زاهدان تيراندازي کردند

به گزارش آژانس خبری تفتان
به نقل از ایرنا چند فرد ناشناس در حالي که سوار بر موتورسيکلت بودند دقايقي پيش به سمت دفتر ستاد انتخاباتی محمود احمدي نژاد در خيابان سعدي زاهدان تيراندازي کردند.
محمدرضا زاهد شيخي" مسوول ستاد حمايت هاي مردمي احمدي نژاد در بلوچستان در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت:دو نفر از اعضاي ستاد و يک کودک در اين تيراندازي مجروح شدند که به بيمارستان انتقال يافتند
.
حملات بسیجیان در سطح شهر زاهدان سبب شده است جوانان بلوچ مسلح شوند و آماده نبرد با زابلیها در بلوچستان که باید زابلیها بلوچستان را ترک کنند

بی بی سی :جندالله مسئولیت انفجار زاهدان را پذیرفت"


اطلاعیه ای در سایت های اینترنتی منسوب به جنبش جندالله منتشر شده است که می گوید این جنبش مسئولیت انفجار زاهدان را می پذیرد.

در اطلاعیه منسوب به "جنبش مقاومت مردمی ایران" (جندالله) اعلام شده که انفجار غروب پنجشنبه ۷ خرداد (۲۸ مه) در مسجد علی ابن ابی طالب زاهدان، انتحاری بوده است.

این انفجار تا کنون باعث کشته شدن ۲۵ نفر شده و گفته می شود جراحت عده ای از زخمی ها نیز جدی است.

در اطلاعیه منسوب به جندالله، گفته های استاندار زاهدان مبنی بر بازداشت عاملان انفجار تکذیب شده است.

علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان گفته بود: "تعدادی از اعضای گروه تروریستی عامل انفجار در مسجد علی ابن ابی طالب زاهدان دستگیر شدند".

واحد مرکزی خبر هم به نقل از تلویزیون العربیه گزارش داد که یکی از اعضای جندالله در تماس با این تلویزیون اصالت اطلاعیه منسوب به جندالله را تأیید کرده است.

گروه جندالله در دی ماه سال گذشته نیز مسئولیت یک انفجار انتحاری در شهر سراوان را که به کشته شدن دست کم ۴ تن انجامیده بود، پذیرفت.

این گروه همچنین در چند مورد عده ای از مسئولان و مأموران نظامی و انتظامی ایران را ربوده و بعضی از آنها را کشته است.

پاسخ به بیانات مولوی عبدالحمید امام جمعه اهلسنت زاهدان


پاسخ به بیانات مولوی عبدالحمید امام جمعه اهلسنت زاهدان

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان می رساند که مولوی عبدالحمید امام جمعه اهلسنت زاهدان در سخنرانی روز جمعه سخنانی ایراد داشتند که لازم می بینیم سخنان ایشان را مورد نقد قرار دهیم و حقائق را برای ملت مسلمان بلوچ روشن نمائیم.

جناب مولوی عبدالحمید در سخنرانی خود از حمله استشهادی به حسینیه علی بن ابی طالب گفتند و این عملیات را محکوم کردند که ما این محکومیت را عذر ایشان می دانیم که در سایه وحشت و خفقان ولایت فقیه ایشان را چاره ای جز محکومیت نیست و ایشان نمی توانند حقائق را بیان کنند.

مولوی عبدالحمید در بخشی از سخنان خود مبارزان راه حق و مجاهدینی که عملیات استشهادی را ترتیب داده بودند را مورد اهانت قرار داده که جا دارد به ایشان متذکر شویم که کاش شما هنگام تخریب مدرسه دینی عظیم آباد هم عاملان تخریب مدرسه و انداختن مصاحف قرانی را به چنین لهجه ای مورد خطاب قرار می دادید و کاش در مورد اعدام علمای اهلسنت هم چیزی می گفتید و کاش در مورد اعدام هزار جوان بلوچ هم چیزی می گفتید.

مولوی عبدالحمید در بخشی دیگر از سخنرانی بسیجیانی کافری که در حال اهانت به خلیفه اسلام حضرت فاورق اعظم رضی الله بودند را برادران مسلمان خواند و هرگز به موضوع اهانت به حضرت فاروق اعظم رضی الله عنه در حسینیه علی بن ابی طالب اشاره نکرد و در حالی که بسیجیان شعار می دادند که ( لعن الله قاتلیک یا فاطمه ) مولوی عبدالحمید می گوید آنان در حال عزاداری برای ارتحال فاطمة الزهرا بودند! کدام ارتحال جناب مولوی صاحب ؟!

آیا شما از جزئیات این مراسم خبری ندارید و یا خود را به تجاهل عارفانه زده اید که هیچ خبر ندارید که در این مراسم مستقیما حضرت فاروق اعظم به عنوان قاتل حضرت فاطمه معرفی می گردد و مورد لعن و طعن قرار می گیرد.

آیا لعن کنندگان فاروق اعظم مسلمانند؟

آیا لعن کنندگان صدیق اکبر مسلمانند؟

آیا لعن کنندگان عایشه صدیقه مسلمانند؟

مولوی عبدالحمید در سخنرانی خود حسینیه و بتخانه رافضیان مشرک و پایگاه بسیجیان بی دین را مسجد می خواند و می گوید بی حرمتی به مسجد در هیچ دینی جائز نیست!

جناب مولوی عبدالحمید نظر شما در مورد پیامبر اسلام و اصحاب پیامبر که مسجد ضرار را سوختند چیست؟ آیا پیامبر اسلام و اصحابش هم العیاذبالله دچار اشتباه شدند یا اینکه آن محل را محلی برای منافقان می دانستند و تخریب چنین محلی را فرض می دانستند.

دوما آیا مسجد شیخ فیض گناهش چه بود که مظلومانه به شهادت رسید

مدرسه عظیم آباد گناهش چه بود که توسط نظام با خاک یکسان شد

مسجد گورناک چرا با خاک یکسان شد و آیا آن زمان شما چنین موضع گیری تندی کردید یا نه باز هم فتوای اسلامی بودن نظام ولایت فقیه را صادر کردید و مردم را دعوت به صبر بی پایان در برابر مظالم دادید.

جناب مولوی عبدالحمید از هلاکت چند بسیجی ابراز تاسف کرده است و تا توانسته است به مبارزان با الفاظ تندی حمله ور شده است که جا داشت این بیان مولوی عبدالحمید در مورد عاملان هزاران جنایت علیه اهلسنت می بود و جا داشت مولوی عبدالحمید در مورد قتل عام نصرت آباد و آواره کردن مردم گورناک و اعدام هزاران جوان و اعدام علمای اهلسنت چنین بیانی می کرد.

جناب مولوی عبدالحمید

آیا مبارزانی که در راه دفاع از دین و سرزمین و ناموس برخاسته اند وحشی هستند یا آنانیکه مسجد شیخ فیض را به خاک یکسان کردند و مدرسه عظیم آباد را از بین بردند و مصاحف قرانی را در چاههای فاضلاب انداختند و جوانان اهلسنت را اعدام کردند و علمای اهلسنت را ترور کردند و طلاب اهلسنت را در آتش سوختند و زنان بلوچ را مورد تجاوز قرار دادند و هزاران جنایت دیگر

جناب مولوی صاحب آیا خون زابلیها از خون جوانان ما رنگین تر است و آیا ارزش چند بسیجی جانی از علمای ما که مظلومانه شهید شدند بیشتر است یا اینکه ما ملت بلوچ ارزشی نداریم و متجاوزان هر چه می خواند با ما بکنند و ما فقط نظاره گر باشیم و مانند گوسفند سرمان بریده شود و دست از پا تکان ندهیم ورنه در فرهنگ شما ما وحشی می شویم که چرا دست و پا تکان دادیم و نگذاشتیم براحتی ما را بکشند.

مولوی عبدالحمید در ادامه از رهبر خبیث نظام که مستقیما در جنایت علیه اهلسنت دست دارد توصیف وتمجید کرده است و کاش مولوی عبدالحمید از یک کافر ظالم با چنین الفاظی توصیف نمی کرد و رهبری که در طول رهبریش اهلسنت هیچ گاه روی سعادت و عدالت را ندیدند چگونه مورد تعریف قرار می گیرد و رهبری که در زمان رهبریش مساجد و مدارس اهلسنت با خاک یکسان شده و می خواهند مدارس اهلسنت را تصرف کنند چگونه مورد تعریف قرار می گیرد و لازم است که حدیث پیامبر اسلام را بیان داریم که فرمودند افضل جهاد کلمة حق عند سلطان جائر ،افضل ترین جهاد گفتن حق در برابر حاکم ستمگر است.

شاید جناب مولوی این سخنان را حمل بر سعه صدر و مصلحت بر زبان می آورند که باید بدانند تائید کفر و ظلم سعه صدر نیست و در اسلام چنین سعه صدر و مصلحت اندیشی قابل قبول نیست.

این چه مصلحت اندیشی است که شما هلاک شدگان مراسم توهین به فاورق اعظم را شهید خطاب می کنید و کسانیکه درراه دفاع از دین و ناموس کشته شدند را وحشی و جهنمی می نامید و خامنه ای جنایتکار را رهبر اسلام و نظام ظالم و کافر ولایت فقیه را نظامی اسلامی معرفی می کنید.

آیا مصالح در باب اعتقادات ارزش دارند و آیا شما معتقد به ولایت فقیه هستند و به طوری کلی نظر شما در مورد ولایت فقیه این نظریه کافرانه و غیر اسلامی چیست؟

چگونه و با چه مصلحتی شما مجاهدینی را که حتی نان برای خوردن ندارند را به امریکا وغرب نسبت می دهید و چگونه شما عاشقان اصحاب پیامبر را عوامل استکبار می دانید ،آیا جوان مومن و حافظ قرانی که فقط در دفاع از عقیده بر خود بمب بسته و اهانت کنندگان به عقیده را به درک واصل کرده است عامل غرب است و چه سودی به وی از غرب می رسد که جانش را فدا می کند و آیا غرب در قبر به داد او می رسد. زهی فکر اشتباه

آیا مظالم رژیم برای شما پوشیده است که شما طبق قول آنان مجاهدین را به غرب نسبت می دهید آیا فراموش کرده اید که همین جنایتکاران مولوی نظرمحمد دیدگاه را پس از شکنجه وادار به اعتراف به وابستگی به بیگانگان کردند و یا واقعا مولوی نظرمحمد وابسته به غرب بود؟!

ما سوگند می خوریم که هیچ کس از افراد ما دستگیر نشده است و رژیم ادعا کرده که دستگیر کرده است و حتما جوانانی را دستگیر کرده و پس از شکنجه وادار به اعتراف می کند و آیا این مظهر ظلم و ستم نیست و آیا دفاع از ظلم در اسلامی جایگاهی دارد؟

چگونه و با چه زبانی شما مدافعان اصحاب پیامبر و حامیان عقیده راستین و فدائیان عمر و عایشه را مورد طعن قرار می دهید ؟آیا شما سخنان خود را در مراسم نماز جمعه مناسب می دانید؟

به هر صورت ما قضاوت بین خود و شما را به محضر الله و پیامبر و قرانی که مظلومانه در چاهای فاضلاب انداخته شد و اصحابی که هر روز مورد توهین قرار می گیرند و مادر عزیزمان عایشه صدیقه رضی الله عنها که مورد اتهام قرار می گیرد می گذاریم و منتظر آن قضاوت می مانیم.

ما به هیچ صورت از مبارزه عقب نخواهیم نشست و با تمام وجود به نبرد خود ادامه می دهیم زیرا شما شاهد بودید که ما سال گذشته اندکی در عملیاتها توقف کردیم و درنتیجه رژیم چنان مغرور شد که مدرسه دینی عظیم آباد را با خاک یکسان کرد و ما تحت تاثیر بیانات شما قرار نمی گیریم و جنگ را با شدت ادامه می دهیم و به هیچ زابلی در بلوچستان رحم نمی شود و باید زابلیها وغیر بومیها بلوچستان را ترک کنند.

و این را هم به شما متذکر می شویم که دیگر بیانات شما تاثیری بر مردم ندارد زیرا مردم شاهد جنایت علیه خود و تجاوز به سرزمین خود و اهانت به دین خود هستند و می بینند که زابلیهای وحشی چگونه به جان ملت افتاده اند و ادارات و ارگانهای و شهرها و حتی روستاهای بلوچستان در اختیار زابلیهاست و این برای ما غیر قابل قبول است و بسیارند عبدالغفورها و عبدالخالق ها که خود را فدای آرمان رهائی و عدالت و اسلام نمایند.

و توصیه ما به شما این است که به جای عمل بر رخصت و یا عذر بر عزیمت عمل نمائید زیرا رهبران تاریخ همیشه با عمل بر عزیمت توانسته اند جامعه را رهبری نمایند و اگر همچنان به راهتان ادامه دادید مردم از شما دور خواهند شد و رهبری شما مورد تردید قرار می گیرد و بترسید از روزی که قهر خدا و مردم دامنگیر شما شود.و الله تعالی می فرماید الله مستحق است که از او بترسید( نه از کافران بزدل)


جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

نماینده خامنه ای :سنی های عمری و عمر حرام زاده هستند


نظر بازدید کننده

بنام خدا
قطعا در سرزمینهای اشغالی همچون فلسطین و بلوچستان درگیری و جنگ وجود دارد . درجنگ ودرگیری نیز حلوا داده نمی شود بلکه از طرفین دعوا کشته می شوند و این قانون جنگ بوده و هست تازمانی که متصرفین دست از تصرف خود کشیده و سرزمین فلسطین و یا بلوچستان ازاد گردد انوقت نیز جنگ ودرگیری خاتمه پیدا می کند تا زمانی که عده ای کم سرزمین بلوچستان را تصرف کرده و ان را ان طوری که خودشان می خواهند می چرخانند پس حتما بلوچها نیز از حق و حقوق خود دفاع نموده و از خود مقاومت نشان می دهند و......انتقام خون عزیزانشان را از متصرفین می گیرند .

حمله چوب بدستان خامنه به جوانان بلوچ ادامه دارد


به گزارش آژانس خبری تفتان چوب بدستان ولایت فقیه که از عملیات استشهادی دیشب در جمع بسیجیان خشمگین شده اند به جوانان بلوچ در نقاط مختلف شهر حمله ور شدند.
طبق گزارشهای دریافتی بسیجیان زاهدان پس از حمله استشهادی دیشب به مغازه ها و خودروهای عبوری حمله ور شدند و شیشه های مغازه ها و خودروهای مردم زاهدان را شکستند و بسیاری از جوانان را با چوب و باتوم مجروح نمودند.
از سوئی دیگر گزارشها حاکیست که در نقاط مختلف شهر جوانان بلوچ با این نیروها درگیر شدند و در مقابل حملاتشان ایستادگی کرده و آنان را مجبور به فرار کردند.
جوانان بلوچ در یک نقطه شهر زاهدان به عده ای از بسیجیان که در حال شکستن شیشه های مغازه ها بودند حمله کردند و تعدادی از متجاوزین بسیجی را زخمی کردند.
اما نیروهای نظام و سپاه در زاهدان از بسیجیان کوردل حمایت کرده و حتی آنان را ترغیب به اغتشاش کردند از سوی مقامات سیاسی ترس دارند که این درگیریها افزایش یابد و شهر زاهدان از کنترل آنان خارج شود لذا از بسیجیان خواسته اند که به اغتشاشات پایان دهند.

اسامی 6 تن دیگر از هلاک شدگان عملیات فدائی دیروز زاهدان


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاری حکومتی فارس اسامی 6 تن دیگ از هلاک شدگان عملیات فدائی دیروز زاهدان عبارتند از :
مهدي‌غديري
حميدرضا كاظمي
اكرم جعفري،
اصغر فيروزي،
غلامحسين آرامش

قربانعلي مير
دیروز جوانی بلوچ از سرباز بلوچستان با انجام عملیات استشهادی در حسینیه علی بن ابیطالب دهها تن از بسیجیان نظام را به هلاکت رساند.

اطلاعیه جدید جنبش ،عملیات استشهادی زاهدان


بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که فرزند غیوری از منطقه سرباز بلوچستان با نام حافظ عبدالخالق ملازهی شامگاه پنجشنبه با حمله استشهادی به مراسم بسیجیان در حسینیه علی بن ابیطالب که در حال اهانت به خلیفه اسلام حضرت عمر فاروق رض بودند دهها تن از مزدوران رژیم ولایت فقیه را به هلاکت رساند.

مراسمی که این عملیات استشهادی در آن انجام گرفت مراسم فاطمی نام دارد که در پوشش شهادت حضرت فاطمه الزهراء به خلیفه دوم مسلمانان حضرت عمر بن الخطاب رض اهانت می شود و حضرت فاروق اعظم به عنوان قاتل حضرت فاطمه معرفی می گردد و سخنرانان و نوحه خوانان علنا بدترین دشنامها و لعنتها را نثار این انسان بزرگ که از مقدسات اهلسنت به شما می آید می کنند و این مراسم قبلا وجودی نداشت و خامنه ای جهت ایجاد تفرقه بین مردم این مراسم را ایجاد کرد و مجلس رژیم این مراسم را به صورت قانونی تصویب کرد و مزدوران رژیم با برگزاری این مراسم در شهر دارالسنة زاهدان به صراحت به مقدسات اهلسنت حمله ور می شوند و قلوب مسلمانان این منطقه را جریحه دار می کنند و همانگونه که از مراسم عاشورا جهت اهانت و تخریب بنی امیه استفاده می شود از مراسم فاطمی جهت اهانت به حضرت فاروق اعظم و حضرت صدیق اکبر رض استفاده می شود اما فرزندان بلوچستان چنین اجازه ای به متجاوزان اهانتگر نمی دهند و در دفاع از عقیده خود جانهایشان را فدا خواهند کرد.

جنبش مقاومت اعلام می دارد که این عملیات در انتقام خون علمای شهید( مولوی عبدالقدوس ملازهی ،مولوی محمد یوسف سهرابی ، مولوی صلاح الدین سید و مولوی خلیل الله زارعی که توسط مزدوران رژیم مظلومانه اعدام شدند و همچنین در انتقام اعدام بیش از 1000 جوان بلوچ در سال گذشته انجام گرفت و عملیاتهای استشهادی در پاسخ به جنایات رژیم ادامه خواهند یافت.

جنبش در این اطلاعیه اعلام می دارد که با شدت به متجاوزان در بلوچستان حمله خواهد کرد و تمامی کسانی که رژیم را در جنایت و حکومت همراهی می کنند هدف حملات جنبش قرار خواهند گرفت و در این میان زابلیها و افراد غیر بومی باید هر چه زودتر بلوچستان را ترک کنند وگرنه کشته خواهند شد و جنبش تمام زابلیها و افراد غیر بومی را شریک جرائم رژیم می داند زیرا اگر نگاهی به بلوچستان و ادارات آن بیاندازیم می بینیم که از استانداری گرفته که قبلا زابلی و الان غیر بومی است همه ارگانهای سیاسی و نظامی و فرهنگی و بهداشتی و .. به دست اقلیت زابلی اداره می شوند ،فرماندار زابلی ، معاونان استاندار زابلی ،فرماندهان سپاه زابلی ، فرماندهان نیروی انتظامی زابلی ، فرماندهان بسیج زابلی ، رئیس دانشگاهها زابلی ، رئیس بیمارستانها زابلی ، مدیریت آموزش و پرورش زابلی و همه بلوچستان در اختیار اقلیت 5 در صد زابلی می باشد و صاحبان اصلی این سرزمی در خاک خود هیچ اختیاری ندارد لذا زابلیها و تمام غیر بومیان شریک رژیم هستند و اگر غیر بومیان و زابلیها دست از همکاری رژیم بردارند و یا از بلوچستان خارج شوند رژیم یک روز هم توان حکومت بر بلوچستان را ندارد زیرا همین زابلیها و غیر بومیها بازوی رژیم و دلیل استمرار حکومت هستند و رژیم برای تثبیت خود روز به روز به جمعیت غیر بومیان در بلوچستان می افزاید و فقط طی یک سال گذشته 10000 غیر بومی در شهر چابهار( بندر بلوچستان) اسکان داده شدند.

بندر و ساحل بلوچستان در دست چه کسی است ؟ بندر و ساحل بلوچستان بدست همین زابلیها و غیر بومیان است و ملت بلوچ صاحبان این سرزمین ماننده برده برای زابلیها و غیر بومیان در آمده اند.

تمامیت ارضی بلوچستان مورد دستبرد قرار گرفته است و قمستی از بلوچستان به هرمزگان و قسمتی به کرمان واگذار شده است و زابلیها در پی تقسیم دیگری هستند تا بلوچستان را باری دیگر به سیستان و بلوچستان تقسیم کنند.

زابلیها و غیر بومیان مانند اسرائیلیان بلوچستان را به تصرف خود در آورده اند و مشغول شهرک سازی در بلوچستان هستند و از سوئی چنان پر رو شده اند که در شهر و دیار اهلسنت به مقدسات و عقائدشان می تازند و علمایشان را اعدام می کنند و مدارسشان را تخریب می کنند و جوانان را به دار می زنند اما دیگر بلوچستان بیدار شده است و تا خاتمه دادن به متجاوزان به نبردش ادامه می دهد.

امروز مقاومت در بلوچستان به اوج خود رسیده است و سخن زنان و کودکان و دختران و پسران و دانش آموزان و دانشجویان بلوچستان از مقاومت و چگونگی پیشبرد آن می باشد و دیگر متجاوزان با لبخند دروغین و مکارانه نمی توانند مردم این دیار را بفریبند و رزمندگان بلوچستان در صف واحد به مبارزه ادامه می دهند.

جنبش طی این اطلاعیه به طور رسمی از زابلیها و غیر بومیان می خواهد بلوچسان را ترک کنند در غیر این صورت هدف حمله قرار خواهند گرفت و علمائی که توصیه به توقف حملات می کنند باید از زابلیها بخواهند بلوچستان را ترک کنند وگرنه حملات علیه متجاوزان متوقف نمی شود و جنبش زابلیها و غیربومیان را بی گناه نمی داند بلکه آنان را متجاوز و شریک جرم رژیم می داند زیرا رژیم را بدون آنان وجودی نیست و جنگ امروز با همه غیر بومیان متجاوز است و اگر غیر بومیان خود را بی طرف می دانند که نیستند باید بلوچستان را ترک کنند و این برای مردم بلوچستان مسلم است که همه غیر بومیان همکار وزارت اطلاعات هستند و اخبار و گزارشها و تحرکات مردم را به وزارت اطلاعات گزارش می دهند در این صورت ما نمی توانیم نظاره گر جنایت افرادی در لباس عادی باشیم و فقط بدلیل اینکه لباس نظام بر تن ندارد مورد حمله قرار نگیرند.

از سوئی دیگر عملیات استشهادی در مراسم بسیجیان در حسینیه علی بن ابیطالب پاسخی برای وزارت اطلاعات هم می باشد که طی چند ماه گذشته دهها جوان بلوچ را فقط به خاطر نسبت فامیلی با اعضای جنبش دستگیر کرده است و رهبر جنبش مستقیما با مقامات وزارت اطلاعات کشوری گفتگو کرد بود و خواسته بود که جوانان بی گناه را آزاد کنند اما وزارت اطلاعات توجهی به این موضوع ننهاد و در نتیجه جنگ کنونی آغاز شد واین آغاز را پایانی جز خروج تمامی غیر بومیان از بلوچستان نیست و در صورتی که ملت بلوچ به سیادت سیاسی دست یافت و به حق حاکمیت در سرزمین خود دست یافت دیگران می توانند به عنوان شهروند در بلوچستان زندگی کنند اما الان که فقط برای غارت ثروتهای بلوچستان می آیند به آنان اجازه داده نمی شود و کشته خواهند شد.

حافظ عبدالخالق ملازهی جوانی از سرزمین سرباز بلوچستان عملیات استشهادی زاهدان را جهت دفاع از سرزمین و دین و ملت انجام داد و با فدا کردن جان خود ترس و وحشت در دل متجاوزان آفرید و جنبش مقاومت شهادت این عزیز را محضر خانواده و ملت بلوچ و جامعه اهلسنت و رهبر جنبش تبریک می گوید و از درگاه ایزد منان درجات بلند برای شهید عبدالخالق ملازهی آرزو می نماید.

طی این اطلاعیه جنبش ادعاهای استاندار مبنی بر دستگیر اعضای جنبش را به شدت تکذیب می نماید واعلام می نماید هیچ فردی از مبارزان دستگیر نشده است و طبق تحقیقات شاخه اطلاعاتی جنبش وزارت اطلاعات قصد دارد افراد دستگیر شده سابق را تحت شکنجه وادار به اعتراف کند و بعدا اعدام کند که باز هم پستی و دنائت مزدوران خامنه ای را نشان می دهد و جنبش هشدار می دهد که هر اعدامی در بلوچستان به شدت پاسخ داده می شود و استاندار فکر نکند که با اعدام جوانان بی گناه به اهداف شوم خود می رسد و می تواند دل بازماندگان بسیجیان کشته شده را بدست آورد زیرا فردا باز افراد دیگری در پاسخ به اعدام شما کشته خواهند شد و شما هرگز در این جنگ پیروز نمی شوید زیرا حق از آن ماست و ما پیروزیم همانگونه که تا امروز در هر میدانی جنبش پیروز شده است و رژیم با شکست رسوا آمیز دچار شده است.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)