۱۳۸۸ خرداد ۹, شنبه

حمایت امریکا از رژیم و محکوم کردن عملیات استشهادی زاهدان

به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از رادیو فردا وزارت خارجه آمریکا عملیات دفاعی و استشهادی مبارزان بلوچ در زاهدان و هلاکت بسیجیان را محکوم کرد.
این محکومیت نشان می دهد که ایران و امریکا هر دو دشمن مردم ایران و خصوصا ملت بلوچ هستند و امریکائی که هرگز در مورد جنایت رژیم علیه ملت بلوچ چیزی نگفته است چگونه امروز از هلاکت مزدوران خامنه ای تاسف می خورد.
امریکائیان که رفتار حامیانه شان از اسرائیل و جنایاتشان در عراق و افغانستان آنان را در دل مردم منفور کرده است باری دیگر با حمایت از یک رژیم منفور و ضد بشری که جنایاتش از اسرائیل کمتر نیست و ابراز تاسف از هلاکت مزدورانش نفرت مردم این دیار نسبت به خود افزودند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و درود بر مبارزين بلوچستان
فراموش نكرده ام روز خونين سراوان را. روزي كه به يك جوان بلوچ كه متوجه ايست نيروي انتظامي نشده بود او را تعقيب مبكنند و از پشت به وي تبراندازي نموده و وقتي او را ميگيرند ومتوجه مبشوند گواهينامه ندارد، به علت نداشتن گواهينامه در انظار مردم سراوان و در خيابان شلوغ تن زخمي او را زير پوتين هاي خود لگدمال مي كنند تا جان مي دهد. وقتي مردم اين صحنه هولناك و جنايتكارانه را مي بينند اعتراض ميكنند اما نيروي انتظامي بدستور سعيدي نيا ريس دادگستري وقت مردم معترض را به رگبار گلوله مي گيرند و افراد زيادي در اين درگيري شهيد و رخمي ميشوند كه تعدادشان از عمليات مسجد علي اين ابيطالب زاهدان كمتر نبود. معترضين را اراذل و اوباش ناميدند و به زندان ها انداختند. آري اين ها بلوچ و اهل سنت بودند و براي خامنه اي هم مهم نبود كه كشته شدند، دريغ از يك تسليت. مولوي عبدالحميد هم حاضر نشد براي تسلي خاطر خانواده اين شهيدان زحمت آمدن به سراوان را به خود بدهد. حالا چه شده است كه مولانا به خاطر كشته شدن چند بسيجي كه مسجد را مكان توهين به شاگردان مكتب حضرت رسول(ص)و مكان طرح نقشه هاي شوم ترور بزرگان و علماي اهل سنت و مردم بلوچ نموده اند اظهار تاسف نموده و مبارزين بلوچ و فرزندان غيور عمر و ابوبكر و ام المومنين عايشه را به باد انتقاد ميگيرند مگر خون اين بسيجي ها از خون شهيدان سراوان رنگين تر است؟مولانا صادقانه بگويم: بقول مولانا خيرشاهي وقتي پاي اعتقاد به ميان بيايد، وقتي به اعتقادات اهل سنت توهين شود همان جوان معتاد اهل سنت اسلحه به دست ميگيرد و جواب اهانت كنندگان به مقدسات اهل سنت را خواهد داد. مولانا اين همه سال ظلم و ستم به بلوچ را تحمل كرديم و دليلش هم شما بوديد اما ديگر نميتوانيم ، كاش امروزدر نماز جمعه حوادث سراوان ، كنارك، نصرت آبادو....... مرور ميكرديد.
براي مبارزين بلوچستان ارزوي سلامتي و طول عمر دارم...................عمرسراواني