۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

شهریاری اعتراف کرد ،وعده های نامزدهای انتخاباتی غیر واقعی است


به گزارش آژانس خبری تفتان فاشیست زابلی شهریاری نماینده زابلیهای مهاجر مقیم زاهدان اعتراف کرد که شعارها و وعده های نامزدهای انتخابات غیر واقعی و غیر اجرائی است و از نامزدها و حامیانشان خواست که از دادن وعده هائی که غيرممكن و غيرعملي هستند به اقوام و مذاهب توقعات آنان را بالا نبرند.
شهریاری وعده های کربی و موسوی را به اهلسنت ناشدنی توصیف کرد و گفت چنین وعده هائی هرگز محقق نمی شود بنابراین
نامزدها بايداز دادن وعده هاي نشدني پرهيز کنند.
شهریاری افزود :ن
امزدهاي انتخاباتي نبايد با وعده هاي غيرممكن و غيرعملي موجب سرخوردگي مردم شد و به خاطر چند راي به اختلافات قومي و مذهبي دامن بزنند.
شهریاری مطالبات اهلسنت و مردم بلوچ را در چارچوب نظام ولایت فقیه غیر ممکن و نشدنی توصیف کرد با این حال شرکت اهلسنت در انتخابات نظامی که مطالباتشان نشدنی است بی معناست و هیچ سودی برای جامعه اهلسنت در برندارد جز اینکه نظام پلید آخوندی را تثبیت کند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اقای شهریاری اینکه شمایان علمای اهل سنت را ترور و زندانی می کنید و مدارس دینی و مساجد انها را تخریب کرده و به صحابه پیامبر توهین کرده و بافت جمعیتی استان خصوصا شهر زاهدان را به نفع خود تغییر داده اید و از کشته و از بین بردن مردم بومی بلوچستان دست بر نمی دارید تما ادرجات دولتی را در اختیار گرفته اید مردم غیرت مند بلوچ را منزوی و مظلوم قرارداده و باعث خروج و مهاجرت میلیونها بلوچ به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج عربی شده اید ایا باز هم دست بردار نیستید و می خواهید همین حداقل چند صد هزار بلوچ فقیر و مستضعف باقیمانده در بلوچستان اشغالی را می خواهید از بین ببرید .
به خدا قسم که اه و درددل ملت بلوچ شما را خواهد گرفت عبدالمالک های ریگی زیادی اینک ازدرون همین ملت مظلوم بلوچ بپا خواسته و خون ملت خود را از شما خواهند گرفت .
و اینک عبدالغفور های زیادی با شکمهای گرسنه و از بطن همین ملت ستمدیده بلوچ اماده عملیات استشهادی بوده و هستند تا انشالله بلوچستان را از چنگ شمایان ازاد نموده و اختیار ملت و سرزمین خود را بدست بگیرند .......