۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

فضاي ناسالم انتخاباتي بيداد ميكند


هرچه به زمان انتخابات نزديكتر ميشويم فضاي انتخابات آلوده تر از قبل ميشود ، نامزدها فراموش كار ميشوند و از همه بدتر قول هايي ميدهند كه حتي خود مي ميدانند كه توان انجامشان را ندارند !؟
ضرب المثلي هست كه ميگويند "طرف از پاپ هم كاتوليك تر شده است " ، مصداق فضاي اين روزهاي انتخابات است. زماني كه آقاي كروبي رئيس مجلس بود ، و نمايندگان اصلاح طلب به جد خواهان اصلاح قانون مطبوعات بودند به يكباره جناب آقاي كروبي لايحه اصلاح قانون مطبوعات را از دستور كار مجلس خارج نموده و فرمودند ايشان حكم حكومتي دارند كه نبايد اين لايحه در دستور كار مجلس قرار بگيرد و هرگز بعدها نيز هرگز اين لايحه مطرح نشد كه نشد .
در طول سي ساله نقلاب اسلامي نه قبل و نه بعد از اين ماجراي مورد اشاره هرگز كسي از كلمه "حكم حكومتي" استفاده ننموده بود اما آقاي كروبي اين حكم را از كجا به دست آوردند !؟ خود جاي سوال دارد.
البته اگر آقاي كروبي و يا حداقل يكي از طرفداران ايشان ملت را قابل دانسته و به اين سوال جواب دهند. لابد خواهند گفت كه اين حكم توسط رهبر معظم انقلاب براي ايشان ارسال شده بود و ايشان مجبور به انجام آن بوده اند. خوب فرض را بر اين بگيريم كه فردا روز جناب كروبي رئيس جمهور شدند و خواستند تنها يكي از هزاران وعده اي را كه در جريان انتخابات داده اند را عملي نمايند و همزمان يك حكم حكومتي ناقابل از سوي رهبر معظم براي ايشان نازل شود آن وقت چه خواهند كرد ؟
نمونه ديگر آن جناب آقاي محسن رضايي هستند شخصي كه خود همواره در مجمع تشخيص مصلحت نظام لوايحي را تاييد نموده اند كه اگر نگوييم همگي اما اكثريت به ضرر ملت ايران بوده است اين جناب چگونه ميخواهند پس از رئيس جمهور شدن از حق ملتي كه به ايشان براي رئيس جمهور شدن راي خواهند داد دفاع نمايند!؟
ديگري جناب آقاي ميرحسين موسوي هستند ايشان در يك مصاحبه جانانه فرمودند اولين اقدام ايشان جمع آوري گشت هاي ارشاد بود هنوز مصاحبه ايشان به پايان نرسيده بود كه يكي از سرداران نيروري انتظامي جناب ميرحسين موسوي را به باد انتقاد گرفت كه ايشان هنوز وظايف رئيس جموهر را نميدانند و نميدانند كه گشت ارشاد در عهده وظايف رئيس جمهور نيست.
در جواب اين سخنان سردار ياد شده ، اگر از سنگ صدا در آمد از جناب مير حسين موسوي نيز صداي در آمد. كه حتي از سخنان گذشته خويش عقب نشيني نيز نمود و عنوان نمود كه حضور بسيج و سپاه در انتخابات لازم است !؟

جناب آقاي دكتر احمدي نژاد نيز كه هر كاري براي جمع آوري آراي ملت ميكنند از افتتاح تشتك سازي ناكجا آباد گرفته تا دادن سيب زميني رايگان و ....و در اين راه با تبليغات صدايي و سيمايي پروژه افتتاح ميكند ، هديه ميدهند باشگاه به ملت واگذار ميكند و رسانه ملي نيز بدون اينكه قصد حمايت از شخصي خاص را داشته باشد ناخواسته !؟!؟!؟! از آقاي احمدي نژاد حمايت ميكند و بيچاره نامزدهايي كه ميخواهند با اينگونه سياسيون ملون به رقابت پردازند بيچاره اكبر اعلمي ها و بيچاره ملتي كه بايد به اين افراد راي دهند و از همه بيچاره تر كلمه هاي دموگراسي و جمهور يكه در اين فضاي ناسالم قرباني ميشوند.


خیابان بهشت

۱ نظر:

ناشناس گفت...

همه اینها در پشت پرده یکی هستند . لعنت بر همه آنها