۱۳۸۸ خرداد ۸, جمعه

'حمله مسلحانه' به ستاد احمدی نژاد در زاهدان


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از بی بی سی مسئول ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در سیستان و بلوچستان از زخمی شدن سه نفر در حمله مسلحانه افراد ناشناس به این ستاد خبر می دهد.

محمدرضا زاهدشیخی به خبرگزاری رسمی ایران گفته است که در این حادثه دو تن از اعضای ستاد حمایت های مردمی از آقای احمدی نژاد در اثر اصابت گلوله به دست، شانه و شکم مجروح شده اند.

به گفته او گلوله به شکم یک کودک هم که در محل حضور داشته اصابت کرده و او در زمان مخابره خبر (جمعه شب) تحت عمل جراحی بوده است.

آقای زاهدشیخی گفته است که سه نفر راکب موتورسیکلت بعد از توقف مقابل ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد با فحاشی و تهدید و با استفاده از چاقو به بیلبوردهای تبلیغاتی حمله و آن ها را پاره کرده اند.

به گفته او هنگامی که اعضای ستاد برای اعتراض به سمت آنها رفته اند، مهاجمان با سلاح کمری به سمت آنها تیراندازی کرده اند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

bokoshid in majoshara. bokoshid in kaferanra ta rastegar shavid.

ناشناس گفت...

درود بر امير عبدالمالك و يارانش

وقت محمديان ي نماينده ولايت فقيه در سراوان كلاس هاي را در ادارات اين شهرستان برگزار ميكند و در اين كلاسها گستاخانه به مقدسات اهل سنت و ام المومنين بي بي عايشه توهين ميكند . وقتي در دانشگاه هاي بلوچستان در درس تاريخ صدر اسلام و ديگر كتب معارف صراحتا به خلفا توهين مي شود. وقتي در ايام سوگواري حضرت علي و بانوي دو عالم دخت نبي از بلندگوي مسجد به مقدسات توهين مي شود بايد منتظر واكنش فرزندان بي بي عابشه و دوستداران خلفا بود. اري فرزندان عمر و ابوبكر و عايشه بيدارند و حاضرند جان خود را فداي عمر و ابوبكر و عايشه كنند. من روي امير عبدالمالك و تك تك يارانش را ميبوسم و دست آنها را ميفشارم ......... عمر سراواني