۱۳۸۸ خرداد ۲, شنبه

اعتراضات مردم نیکشهر در پی قطعی مکرر برق در گرمای 56 درجه و عدم اقدامات لازم از سوی دولت


آژانس ايران خبر
نیکشهر از جنوبی ترین شهرهای سیستان و بلوچستان می باشد که مردم اين روزها از گرمای شدید آن بسيار رنج مي برند.

طی روزهای اخیر گرمای هوا بیش از 56 درجه توسط دماسنج های خانگی ثبت شده است ,اما تلويزيون و رسانه های دولتي با حداکثر دمای 48 درجه خود را از عواقب بالاتر اعلام دمای هوا مبرا کردند .

در همین راستا مردم در حالي كه از قطعی مکرر برق در این گرمای طاقت فرسا به ستوه آمده بودند با حضور در اداره برق این شهرستان خواستار پاسخگويي عاجل مسئولان این اداره در خصوص سوختگی بسیار ی از لوازم برقی منزل خود شدند .

مردم در این میان خواستار رسیدگی به دلیل عدم اعلام دمای هوای واقعی توسط مسئولان امر شدند و انزجار خود را از وضع موجود با دادن شعار هایی اعلام کردند.

حمله نیروهای ضد شورش به تظاهرات مردم ترک تبریز


تبریز – - تظاهرات مردم تبریز که صبح روز جمعه ۱ خرداد ۸۸ در سومین سالگرد تظاهرات مردم آذربایجان بر علیه کاریکاتور چاپ شده در روزنامه دولتی ایران برگزار شد با دخالت و حمله نیروهای ضد شورش و با پرتاب گاز اشک آور به سوی تظاهرات کنندگان به خشونت کشیده شد.

بر اساس اخبار رسیده به انجمن دفاع از زندانیان سیاسی آذربایجانی در ایران (آداپ)درجریان این تظاهرات تعداد زیادی از تظاهر کنندگان بازداشت و مجروح و به مکان نامعلومی منتقل شده اند که از این میان می توان به بازداشت علیرضا فرشی (استاد دانشگاه)، علی اسلامی، اصغر چمنی، بایرام خالق زاده، سجاد قاراباغلی و وحید آقاجانی و همسرش سحر فتحی به همراه هاله فتحی اشاره کرد.همچنین فردین مرادپور، وحید علیزاده، اکبر محمدی و قادر همتی در جریان حمله نیروهای ضد شورش به شدت مجروح شده و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

به گفته شاهدان عینی صبح امروز جمعه ۱ خرداد ۸۸ راهپیمایی خانوادگی که از سوی اداره کل تربیت بدنی استان آذربایجانشرقی در مسیر راهنمایی تا پارک ائل گولی برگزار شده بود به تظاهرات مردمی با شعارهای هویت طلبانه بدل شد و مردم با دادن شعارهای "تورک دیلینده مدرسه اولمالیدیر هر کسه" و " یاشاسین آذربایجان" خواستار حقوق زبانی خود شدند.

به گزارش شبکه سه صدا و سیمای ایران تعداد شرکت کنندگان در این راهپیمایی حدود ۳۰۰هزار نفر تخمین زده می شود.بدنبال سر دادن شعار های ملی از سوی این راهپیمایان و تبدیل این راهپیمایی به تظاهرات عظیم مردمی، نیروهای ضد شورش با حمله به مردم و ضرب و شتم آنها با پرتاب گاز اشک آور سعی در متفرق کردن مردم داشته اند

قسمتی از سخنرانی رهبر جنبش امیر عبدالمالک بلوچ در مورد انتخابات


انتخابات الرئاسة الإيرانية في الميزان


تعيش إيران هذه الأيام على أصوات الدبكة الإعلامية لمسرحية الانتخابات الرئاسية المقرر إجراءها في الثاني عشر من الشهر القادم و التي يتنافس فيها " شكليا " أربعة من أزلام النظام وهم كل من‘ الرئيس الحالي‘ الجنرال محمود احمدي نجاد ‘ الجنرال محسن رضائي ‘القائد الأسبق لميلشيات الحرس الثوري والأمين العام الحالي لمجمع تشخيص مصلحة النظام ‘ الشيخ مهدي كروبي ‘ الرئيس الأسبق للبرلمان الإيراني و رئيس مؤسسة " الشهيد" الإيرانية ‘ المهندس مير حسين موسوي خامنه اي‘ آخر رئيس وزراء في عهد النظام الحالي .
ادامه مطلب

کلیپی دردناک از درد دل یک سنی عراقی و بیان جنایات روافض…….ببینید و بگریید

سنی نیوز :در حال سیر در عالم مجازی بودم که ناگهان با کلیپی موا جه شدم که پس از تماشای آن سراسر وجودم بخود لرزید و گریه امانم نداد کلیپی که بیانگر واقعیتی تلخ دارد از آنچه پیروان عبدالله بن سبأ ( روافض )بر سر اهل سنت در عراق می آورند وحشیگری هایی که انسان را بیاد جنایات مغول در بغداد ونصاری در اندلس می اندازد و یا کشتارها و وحشی گری هایی که صربهای جنایتکاردر حق مرد مظلوم بوسنی و کوزوو روا داشتند . یک بیننده عراقی با شبکه خلیجیة تماس می گیرد و سفره دل می گشاید .
لطفا این کلیپ را ببینید. ( آدرس کلیپ )

https://www.sunni-news.com/wp-content/uploads/۲۰۰۹/۰۵/iraq۱.wmv

ادامه مطلب

۱۳۸۸ خرداد ۱, جمعه

جدیدترین فیلترشکنها

دستگیریها در بلوچستان ادامه دارد


به گزارش آژانس خبری تفتان با نزدیک شدن انتصابات رژیم دستگیریها در بلوچستان افزایش یافته است و ماموران رژیم با یورش به خانه های مردم جوانان بی گناه را دستگیر می کنند.
از سوئی تحریم انتخابات و تبلیغات جوانان فعال فرهنگی در این زمینه موجب وحشت و ترس رژیم شده است و رژیم با دستگیر کردن جوانان می خواهد جلوی تبلیغات تحریم را بگیرد.
طبق گزارش خبرنگار تفتان طی هفته گذشته بیش از 40 جوان بلوچ در شهرهای مختلف دستگیر شده اند 4 تن از این دستگیر شدگان که در شهر زاهدان دستگیر شده اند عبارتند از:
1 : منصور ریگی
2 :یحیی ریگی
3: حاجی اعظم شه بخش
4 : نصرالله شه بخش
هنوز از بیوگرافی دیگر دستگیر شدگان اطلاعاتی در دسترس نیست و خبرنگار تفتان در تلاش است تا بیوگرافی دیگر دستگیر شدگان را بدست آورد.

فتوای خامنه ای در حمایت از احمدی نژاد


تصویر تراکتی که فتوای خامنه ای در آن درج است

سایت حکومتی بیست و دوم خرداد

تراکت انتخاباتی یالثارات الحسین انصار حزب الله، روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه میان حاضران در صبحگاه ستاد نیروی زمینی و ستادکل تقسیم شد، در این استعلام سردار سرتیپ پاسدار پاکپور فرمانده نزسا از حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص موضع رهبری در قبال انتخابات حاضر سوال کرده است :

متن تراکت به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

خدمت حاج آقای سعیدی نمایندگی مقام عظمای ولایت در سپاه

همانگونه که در ملاقات حضوری عرض شد، متاسفانه موضوع انتخابات ریاست جمهوری بعضا به دو دستگی میان فرماندهان لشگرهای نیروی زمینی سپاه انجامیده است، استدعا دارم با توجه به مشکل مذکور رهنمودهای لازم را مبذول دارید.

والسلام علی من اتبع الهدی، سردار سرتیپ پاسدار احمد پاکپور، فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

برادرسردار پاکپور فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه

نظر صریح مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای ، انتخاب مجدد ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر احمدی نژاد می باشد. بر فرماندهان محترم نیروی زمینی سپاه واجب است در عمل به رهنمودهای مکرر معظم له، پرسنل تحت امر خود و خصوصا برادران وظیفه را توجیه نمایند. والسلام التماس دعا، علی سعیدی

تفتان:با این وضع انتصاب احمدی نژاد قطعی است و شرکت در چنین انتصاباتی جز ضرر هیچ سودی برای ملت خصوصا برای اهلسنت ندارد.

و تنها راه اهلسنت تحریم انتخابات می باشد.

نظام وارد مرحله بحرانی (سقوط) شده است


یکی از حامیان میرحسین موسوي طی سخنانی در گرگان به وضعیت بحرانی رژیم اعتراف کرده و گفته است کشور (نظام) وارد مرحله بحراني شده است.

ایرنا نوشت به گفته اين حامي ميرحسين موسوي، وضع جمهوری اسلامی درسياست خارجي بسيار نامطلوب است و در موقعيتي كه جهان به سمت دهكده جهاني شدن در راستاي تعامل تعريف شده جلو مي‌رود، تنهاترين كشور دنيا هستيم كه وضعيتمان در دهكده جهاني نگران‌كننده است.

رحمانيان گفت كشوري كه با سابقه فرهنگي بالا از اهميت ويژه‌اي در جهان برخوردار بود، امروز با بوركينافاسو مقايسه مي‌شود و نزديكترين كشور دوست ما ونزوئلا است.

وی گفت امروز حرف دروغ زدن راحت تر از حرف راست براي مسوولين است. رييس جمهور به راحتي دروغ مي ‌گويد، وزرا راحت تر دروغ مي‌ گويند. متاسفانه جامعه ما دچار آسيب اخلاقي شده است.

نظر بازدیدکننده



من خودم ساکن چابهار هستم و به عینه شاهد می باشم که زمین های شهرک زیباشهر متعلق به زابلیهای فاشیست می باشد و در قالب تعاونی های مسکن فرهنگیان ، شبکه بهداشت ، راه و ترابری ، بسیجیان و ... به این فاشیست ها واگزار شده است و ملت بلوچ ساکن چابهار همگی مجبور شده اند به روستای کمب رفته و در آن گرما بی آبی و بی برقی با ساخت اتاق های بلوکی در بدترین شرایط زندگی کنند و هر روز خطر تخریب بوسیله لودر های شهرداری باآن شهردار بلوچ و بخشدار بلوچ بسیجی را احساس کنند.و لازم به یادآوری می باشد وقتی دولت واگزاری زمین در قالب طرح مهر را اعلام کرد بومی ها با هجوم به تعاونی های مسکن نسبت به ثبت نام اقدام کردند و وقتی دولت دید این همه جمعیت بلوچ ثبت نام کرده اند روزی یک بهانه از قبیل داشتن امتیاز آب و برق ، بیمه روستایی ،داشتن مسکن شخصی و ... بلوچ ها را از تعاونی های مسکن اخراج کردند و در آخر تعاونی ها مجبور شدند احلال خود را اعلام نمایندو فقط طرح 82 واحدی بسیجیان که 95 درصد آن فاشیست های زابلی (ونه دیگر فارسها فقط زابلی)هستند مهر تایید گرفت و اینک در آستانه تحویل می باشدو من بخدا شاهد بودم افرادی در این تعاونی عضو هستند که در عمرشان چابهار را ندیده ان و فقط اقوام فاشیست ها هستند و آنوقت من بلوچ که 40 سال در این شهر ساکن هستم حق ندارم یک تکه زمین داشته باشم.

مکران 80

نمایش انتخابات؛ وعده های سر خرمن


کسادی بازار مضحکه انتخابات ریاست جمهوری رژیم ولایت فقیه بدتر از آنی است که تصورش را می کردند. چهار کاندیدای تایید شده توسط شورای نگهبان برای گرم کردن تنور انتخابات دست به هر کاری می زنند، از پنجه کشیدن به روی یکدیگر و اقدام به افشای چیزهایی که تا کنون بسیاری از آنها بی خبر بودند تا وعده های صد من شندرغاز تقسیم پول در بین مردم!
میرحسین موسوی و مهدی کروبی نه همچون دو رقیب این میدان بلکه، دو همدست برای رفع کسادی بازار ولایت فقیه مشغول بده بستان هستند. این دو که خود را وابسته به یک باند مافیای حکومتی اعلام می کنند، طرحهایی را به زبان می آورند و یا وعده اجرای آنها را می دهند که نه تنها در حد و اندازه و قد و قواره آنها نیست بلکه، رژیم ولی فقیه نیز هرگز ظرفیت اجرایی کردن چنین طرحهایی را نداشته و ندارد. دزدان و چپاولگرانی که با بی شرمی ثروت ملی مردم ایران را به جیب خود و یا نزدیکانشان سرازیر کرده اند و حاضر نیستند حتا اندکی از آنها را صرف رفاه مردم فقر زده کنند، شعار تقسیم پول بین مردم و یا مشارکت عمومی آنان در سود شرکتهای نفتی و یا جمع کردن اوباش حکومتی ای که هر روز در خیابانها برای نسق گیری از مردم مشغول بدرفتاری با آنان هستند را می دهند. اما کسی نیست از اینان بپرسد مگر آن شعارهایی که تا کنون از سوی امثال شمایان داده شد، اجرایی شده است که اکنون همچنان به دادن وعده و وعیدهای اضافه مشغولید؟
تورم اقتصادی و گرانی، بیکاری همراه با تعطیلی کارخانه ها، اذیت و آزار مردم توسط اوباش حکومتی و کتک زدن آنان در ملاعام و... اعمال حکومتی ای هستند که باعث انزجار مردم شده است.
در دوره های گذشته مردم شاهد انواع و اقسام شعارهایی بودند که از سوی کسانی از قماش همین کاندیداها و همریشانشان داده شد. اما نه تنها هیچکدام از این شعارها و وعده ها عملی نشد بلکه، در عمل قدرتمداران عکس گفته های خود عمل کردند و با سختگیری و سرکوب بیشتر تنها به حفظ رژیم ولایت فقیه پرداختند.
امروز دیگر مردم ایران می دانند که وعده های کاندیداهای منتخب شورای نگهبان تنها برای گردم کردن تنور انتخابات و کشیدن مردم به پای صندوقهای رای و مشروعیت خریدن برای رژیم است و گرنه نه تنها هیچکدام از این وعده ها عملی نخواهد شد بلکه، رژیم ضد انسانی ولی فقیه با مشروعیت کاذب خود ساخته، با سرکوب و سختگیری بیشتر عرصه را بر مردم تنگ تر خواهد کرد. به همین دلیل مردم با تحریم مضحکه انتخابات رژیم ولایت فقیه، به همه این وعده و وعیدها همچون وعده های سرخرمن نگاه می کنند و کسی برای آنها اندکی ارزش قایل نیست.

جعفر پویه

نمایش انتخابات،نظر یکی از بینندگان



انگشت به دهان و حیران!


خامنه ای و دار و دسته دزد ایشان این روزها سخت قافیه را باخته ا‌ند. انگشت به دهان و حيران مانده اند كه چه خواهد شد اگر مردم همگي آنها را بايكوت كنند.



سکوت ملت ایران در مقابل گربه رقصانی کاندید‌اها و سردی آشکار مردم از عدم شرکت در انتخابات به وضوح نمایانگر است.

هرچه آخوند خامنه ای ریسیده بود با سردی آشکار مردم ربرو شده و در خطر پنبه شدن است! ملت ایران این بار بیدار و هوشیار به این بازی انتصابات مینگرند و میدانند که جنگ زرگری این کاندید‌های خودفروخته فقط و فقط سر لحاف ملاّ که همان درآمد نفت و سهم تقسيم قسمت بین مافیای حاکم است می‌باشد.

از این کلاه چیزی نصیب ملت ایران نخواهد شد غیر از فقر، بدبختی، استبداد و خفقان هر چه بيشتر. ترس خامنه ای از اینست که این انتصابات نتیجه معکوس داده و منجر به یک انقلاب مخملی شسته و روفته بر ضد ایشان و دار و دسته دزد و فاسد شان شود.

دستها رو شده، دزدی آقایان روشن و دیگر دروغها و وعده هاي سر خرمن اثری ندارند. هرچند که مزدوران آقا در خارج و داخل سعی به تشویق مردم در مشارکت انتخابات کرده و میگویند حالا موقع پؤئن گرفتن از کاندیداهاست. گوئي آنكه اين شيادين به قول هاي انتخاباتي خود عمل خواهند كردبعد از سوار شدن بر خر مراد!

همه میدانند که همه اینها تلاش مذبوحانه علی خامنه ای و حکومت دست نشانده انگلیسی ایشان می‌باشد.

ملت ایران با ندادن رأی, کمک به بستن بار و بندیل رهبر و اطرافیان دزد ایشان کرده که به کشور ارباب خود کوچ کنند. این دزدان و چپاولگران همگی‌ هم که پاسپورت انگلیسی در جیبشان هست.


به امید آن روز رهائی ملتی از دست مشتی دزد آدم کش کذاب.

ایران ب ب ب


شرکت اهلسنت در انتخابات در تضاد با عقیده اسلامی می باشد


ما در آستانه انتخابات ببخشید انتصابات رژیم پست ولایت فقیه قرار داریم و تقریبا بحث از نامزدهای انتخاباتی و رئیس جمهور آتی است که در حقیقت همچون گذشته از سوی دیکتاتور اعظم خامنه ای جانشین امام دیکتاتور(خمینی) منتصب می شود و مردم دل خوش می کنند و در چنین نمایش سراسر مسخره ای شرکت می کنند!!

انتخاباتی که یک نامزد باید از هزار فیلتر بگذرد تا شورای نگهبان در حقش لطف و کرمی کند و حضرت دیکتاتور اعظم دست نوازشی بر سرش بکشد تا برای چهار سال به اصطلاح ریاست دولت را بر عهده بگیرد ودر حق مردم جنایت کنند و استبداد سفیه اعظم را تثبیت نمایند و خلاف میل دیکتاتور چیزی نگویند تا در انتصابات آینده نامزدیشان به خطر نیافتد و نگاه لطف و کرم شورای نگهبان را از دست ندهند و دست مبارک دیکتاتور از سرشان کوتاه نشود!!!

اما شرکت اهلسنت در انتخابات ایران مخالف با اصول اعتقادی و ایمانی آنان می باشد و اهلسنت قبل از هرچیزی باید پای بر عقیده خود بگذارند و اصل ولایت فقیه را که از اول تا اخر با عقائد اهلسنت در تضاد است و بنیادش بر امامت نهاده شده است که خود یک عقیده خرافی و ساختگی توسط دکانداران مذهبی است و خمینی ولایت فقیه را بر آن افزود تا به اقتدارش مشروعیت مذهبی دهد بپذیرد زیرا طبق قانون اساسی ایران نظام حاکم خلاصه در ولایت فقیه است و هیچ کس خارج از دائره ولایت فقیه و بدون پذیرفتن ولایت فقیه نمی تواند نامزد انتخابات شود.

ولایت فقیه بنیاد نظام است چنانچه خمینی می گوید :"اگر فقیه درکار نباشد، ولایت فقیه درکار نباشد طاغوت است. یا خدا است یا طاغوت. اگر رئیس‌جمهور با نصب فقیه نباشد طاغوت است."

صحیفه‌نور، ج9، ص253

و می گوید :"مخالفت با ولایت فقیه، مخالفت ‏با اسلام است"سخنرانی 9/8/58، صحيفه نور،جلد10،صفحه 88

و خامنه ای می گوید :اگر مسئله ولايت مطلقه فقیه كه مبنا و قاعده اين نظام است، ذره‏اى خدشه‏دار شود، ما گره كور خواهيم داشت. مشروح مذاكرات شوراى بازنگرى قانون اساسى جمهورى اسلامى، ج 3، ص 1640



ولیّ فقیه طبق قانون اساسی حاکم بر قانون اساسی است و حتی قانون اساسی بدون ولی فقیه قابلیّت اجرای پیدا نمی کند و در اصل یک صد و هفتاد و هفتم قانون اساسی تصریح شده که مصوبات شورای بازنگری در قانون اساسی پس از تأیید و امضای مقام رهبری قابلیّت ارایه به مردم برای همه پرسی دارد و بنابراین روشن است که ولی فقیه حاکم و مافوق قانون اساسی است.
و طبق قانون اساسی نظام ولی فقیه جانشین امام معصوم و منصوص است که مرتبه ای همچون پیامبر دارد و این کفر مطلق است و هیچ تطابقی با شریعت اسلامی ندارد و شرکت در انتخابات چنین نظامی تائید ولایت فقیه و عقیده کفریه امامت است.
لذا اولین گام در شرکت انتخابات به سوی تائید کفر برداشته می شود که باید علمای اسلام بیشتر فکر حفظ عقیده پاک مسلمانان اهلسنت را بکنند و از ترغیب برای چنین عمل مخالف با عقیده پرهیز نمایند و خود را مستحق عذاب الهی نکنند.

و مردم هم باید بدانند که شرکت در مرحله اول شرکت در انتخابات در تضاد با عقیده اسلامی و دینی آنان است و همچنین شرکت در انتخابات چز ضرر برای جامعه اهلسنت هیچ پیامد نیکی نداشته و نخواهد داشت و مردم می توانند با تحریم انتخابات نارضایتی خود را از رژیم سراسر ظلم و بی عدالتی و تجاوز و توهین و تحقیر به جهانیان نشان دهند.

مردمی که هیچ گونه حقی در تعیین سرنوشت خود ندارند و همه روزه می بینند که فرزندانشان در کوچه و خیابانها تیرباران و اعدام می شوند با شرکت نکردن در انتخابات اعتراض خود را به جنایت علیه خودشان اظهار نمایند.

مردمی که با داشتن سرزمینی وسیع و دریائی طولانی و منابعی غنی از همه چیز و حتی از نان خوردن و آب آشامیدن محروم هستند با شرکت نکردن در انتخابات انزجار و تنفر خود را از رژیم ولایت فقیه آشکار کنند.

مردم اهلسنت چگونه به پای صندوقهای رای می روند در حالیکه خود شاهد بودند که چگونه عقائد و مقدساتشان به باد توهین و استهزای تیجانیها قرار گرفتند.

اهلسنت چگونه مهر تائید بر نظامی می نهند که بنیادش بر اصل ولایت فقیه است و هر کس رای دهد گویا مهر تائید بر نظام ضد اسلامی ولایت فقیه و نظریه باطل و کفریه امامت زده است.

هر کس رای می دهد قبل از هر چیزی اهانتهای رژیم را به مقدسات و مذهب و بزرگان اهلسنت تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا اهانت به خلفای راشدین و تخریب مساجد و ترور علمای بزرگوار را تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا جنایات رژیم را بر جوانان و کودکان بلوچستان تائید می کند.

هر کس رای می دهد اعدام جوانان بی گناه و قطع دست و پای جوانان را تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا استعمار و استثمار رژیم را بر منطقه تائید می کند.

هر کس رای می دهد موافقت خود را جنایات و کشتار مردم بی دفاع اعلام می کند.

هر رای که به صندوق انداخته شود پایه های نظام ولایت فقیه را تثبیت می کند و هر رای دهنده شریک در جنایات رژیم می باشد.

برخی می گویند تحریم ما هیچ تاثیری بر رژیم ندارد من در پاسخ می گویم اولا : شرکت در انتخابات هیچ سودی برای ما ملت بلوچ و اهلسنت نداشته است جز اینکه بر عمر استعمار و استثمار عده ای جنایتکار وحشی افزوده است دوما شرکت در انتخابات با همه اصول و عقائد ما در تضاد است و سوما شرکت نکردن در انتخابات بیشترین نفع را برای ما دارد و مردم جهان آگاه می شوند که ما هیچ ارزشی برای رژیم قائل نیستیم و رژیم ولایت فقیه را قبول نداریم و این تحریم یک گونه نافرمانی مدنی است که موجب انقلابهای بزرگ در طی تاریخ شده است و ملتهائی بسیار با همین روش به عزت و آزادی رسیدند و نمونه اش هند و استعمار انگلیس می باشد که به مراتب از رژیم ولایت فقیه مقتدر تر بود و مستعمراتش اسیا و افریقا را در بر گرفته بود ولی همین نافرمانی مدنی و تحریم استعمار مقتدر بریطانیا را در هند و در سائر نقاط با شکست مواجه کرد و ملت هند به آزادی و استقلال دست یافتند.

سکوت و ادامه دادن روند جاری هرگز حل مسئله نیست باید به پا خواست و به هر طریق ممکن به آزادی رسید و تاریخ گواه است که ملتهائی که در برابر آنچه در دور و برشان می شد بی تفاوت بودند و هیچ گونه عکس العملی نشان ندادند برای همیشه در زباله دادن تاریخ ریخته شدند و نام و نشانی از انها نماند و اما مللی که به هر طریقی در برابر ظلم و جنایت عکس العمل و واکنش نشان دادند اگر چه مدتی با مشکل مواجه شدند اما بالاخره به عزت و آزادی رسیدند.

خوب بدانیم که هر لحظه سکوت و بی تفاوتی ما به عمر ذلت و بردگی ما می افزاید و هر واکنش ما از عمر ذلت ما می کاهد.

دلاور بلوچ

امیر عبدالمالک بلوچ




نظرات بازدیدکنندگان


نظر:
شاهد و گواه مقاله اقای ابو عمر از سراوان همانا واگزاری زمین های شهری و روستائی به زابلیان مهاجر در تمامی شهرهای استان می باشد .
بنده به عنوان یک شهروند سراوانی تحصیل کرده دانشگاهی بی کار و مقیم سراوان سالیان طولانی برای تهیه مخارج زندگی خود و خانواده درشهر های مختلف ایران کارگری کرده و فعلا راننده می باشم . سالیان مدیدی است که مستاجر می باشم در همین شهر ما اکثر زمین های شهرک شهید رجائی و شهرک سبحان به زابلیان مهاجر واگذار شده و حتی تمامی زابلیان مقیم سراوان دارای چندین قطعه زمین واگذاری از ناحیه بنیاد مسکن در خود شهر سراوان و زمین های هوشک و دزک می باشند ولی به من سراوانی علارغم پیگیرهای چندین ساله هنوز هیچ زمینی واگذار نشده و نمی شود .
دوستان عزیزآیا هیچ از خود پرسیده اید که چند درصد از زمین های واگذارشده توسط سازمانهای مربوطه متعلق به بلوچها می باشند .
ملت شریف بلوچ بیدار و هوشیار باشید همان دست های که توانستند بافت جمعیتی زاهدان را به نفع زابلیها تغییر بدهند یواش یواش دارند بافت جمعیتی سایر شهرهای بلوچستان را نیز به نفع خود تغییر می دهند . غفلت شما ملت بلوچ باعث گردیده که متصرفین فاشیست زابلی تمامی ارکانهای دولتی از سپاه و بسیچ گرفته تا قوه قضاییه و تمامی ادارجات و موسسات و دانشگها و سازمانها را در دست گرفته و دارند نسل ملت بلوچ را از بین می برند . و .......
ملت غیور و مردم شریف بلوچستان همانا راه چاره قطعا توسل به خداوند و وحدت و مبارزه مسلحانه بر علیه این متجاوزان می باشد .


نظر:
جناب آقای مهدی جهانتیغ کوچ و هجرت شما از زابل به زاهدان و واگذاری اراضی و زمین های مردم بومی بلوچ به شما تصرف و تخریب مدارس و مساجد اهل سنت و واگذاری انها به شما و تغیر بافت جمعیتی استان به نفع شما واگذاری زمین توسط سازمان زمین شهری و بنیاد مسکن به شماها و آواره نمودن ملت بلوچ از سرزمینشان و کشتن و ازبین بردن ملت بلوچ براستی که شماها هنوز قانع نشدهاید شما از یهودیان اسرائیل نیز پست تر بوده و هستید چرا که اسرائیل حداقل با تشکیل دولت فلسطین موافق بوده و کل سرزمین فلسطین را از انها نگرفت ولی شما علاوه بر این که کل سرزمین بلوچستان را تصرف کرده اید چشم دیدن یک بلوچ را هم ندارید شما از صرب های صربستان نیز بدتر بوده و دارید تما نسل بلوچ را از این سرزمین بر می دارید و...
اقای مهدی جهانتیغ شما کورخوانده اید چرا که ما به لطف و رحمت الهی و زحمت مادران و پدران بلوچ اینک دارای عبدالغفور هایی شده و هستیم که تا بلوچستان را از چنگ شما در نیاوریم قطعا ارام نخواهیم نشست و ....

۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

انتخابات در ایران بی معنی است.


انتخابات در ایران بی معنی است.

انتخاب کردن، انتخاب شدن و انتخابات در جوامع و کشورهای آزاد و دمکراتیک امری است قانونی و عادی. بدین طریق شهروندانی که دارای حق رای هستند با انتخاب نمایندگان یا رئیس جمهور در اداره امور کشورشان سهیم میشوند.

حکومت خودکامه و مستبد ایران که در عوامفریبی و جهان فریبی بی نظیر است وانمود می کند که درکشور انگلیس ساخته ایران نیزمردم حق انتخاب شدن و انتخاب کردن دارند و نمایش مسخره انتخاباتی را ه می اندازند. حکام نژاد پرست تهران می خواهند جاهلانه پنهان کنند که نه به مردم احترامی قائل هستند ونه به رای شان.

شاید حکام وحشی تهران چند صباحی بتوانند مردم بی خبر و نا آگاه را در یزد، اصفهان، کرمان، سمنان و قم با ترفندهای گوناگون اقتصادی، مذهبی، نژادپرستی و خرافه پرستی فریب داده تا برای حکومت قرون وسطائی شان پشتیبان مردمی دست و پا کنند. اما ملتهای زجر دیده بلوچ، کرد، ترکمن، ترک، عرب و لردر طول تاریخ ایران این کشور قلابی دردهای بیشمار، غارتگری ، ویرانگری و چپاولگری حکام سفاک ایرانی را تجربه کرده اند. این انسانهای در بند که بیش از ۶۰ درصد جمعیت ایران را تشکیل می دهند از مکاریهای نژادپرستان فارس آگاه هستند.

آخوندهای فاشیست وتبه کارحکومتی دیگر پی برده اند که ملیتهای در بند در زندان بزرگ ایران آگاه شده اند.

ملل در بند بخوبی واقف هستند که با وجود آخوند خامنه ای مستبد بعنوان ولی سفیه در راس رژیم فاشیستی تهران ، شورای نگهبان و نهادهای جورواجور دولتی انتخابات در ایران بدون معنی است. حکام تهران و عوامل محلی شان، از فراش ها گرفته تا استاندار را در بلوچستان ، کردستان، آذربایجان جنوبی، الاحواز و ترکمنستان در بند را تعیین می کنند بدون توجه به مردم و نظر مردم.

در بلوچستان اشخاصی نژاد پرست و فالانژ را انتصاب می کنند تا زندگی مردم را از جهنم بدتر و بلوچستان مان را غارت و ویرانتر کنند.

حالا بیائید و ببینید که چه هیاهوئی راه انداخته اند که انتخابات ریاست جمهوری است!

نه به این حکام و حکومتشان نیازی داریم ونه به عوامفریبی های روزمره شان.

تحریم انتخابات مشتی آهنین بر فرق خامنه ای جلاد و حکام نژاد پرست تهران است.

فقط یک خواست و هدف داریم آنهم اینکه اشغالگران فاشیست فارس گورشان را برای همیشه ازبلوچستان گم کنند تا با شرکت و رای تمام بلوچها بلوچستان ویران شده را آباد کنیم.

آزات و آباد بات گنجین بلوچستان

۲۱ ماه مه ۲۰۰۹

جوپاگ

4 نامزد رياست جمهورى که "اطاعت مطلق"آنان محرز شد به دور نهايى راه يافتند


به هر حال شوراى نگهبان قانون اساسى ايران تنها به چهار نفر اجازه داد رسماً به رقابت بپردازند. ويژگى مشترك اينان و مهمترين نكته ى مورد توجه و تاكيد شوراى نگهبان، "التزام و اعتقاد عملى به ولايت مطلقه ى فقيه" بوده و مى باشد.

ادامه مطلب

نظر یک بازدید کننده:
اين افراد انسان نما خونخواراني هستند كه درتاريخ لنگه ندارند بهتر است بروند خودشان را در جهنم كانديد كنند شايد شياطين آنها را انتخاب كنند مردم ايران منتظر روزي هستند كه دودمان آنها را در هم بپيچند , پيكرهاي جواناني كه هر روز در كوچه و خيابان تاب ميخورند و وحشانيت آين جنايتكاران را به نمايش ميگذارند مردم ايران به آنها راي نخواهند داد وهر چه در بيايد از دل خود آخوندهاي .....كه باخون جوانان اين ميهن آنرا سر پا نگه داشته اند ...


کشته شدن چهار افسر سپاه پاسداران بر اثر سقوط بالگرد نظامی ونزوئلایی


بر اساس گزارهای مطبوعاتی روز پنجشنبه 21/5/2009، چهار افسر سپاه پاسداران ایران روز سه شنبه سوم ماه مه بر اثر سقوط بالگرد نظامی ونزوئلایی در نزدیکی مرز مشترک این کشور با کلمبیا کشته شدند .

روزنامه ی الشرق الاوسط چاپ لندن در شماره ی امروز خود به نقل از برخی منابع ویژه ی این روزنامه نوشت در این حادثه چهار افسر عضو سپاه پاسداران ایران روز یکشنبه بر اثر سقوط اين بالگرد در روز يکشنبه سوم ماه مه در نزديک مرز
کلمبيا سقوط کرد.

به نوشته ی الشرق الاوسط به نقل از این منابع، چهارافسر مزبور عضو یک هیات رسمی بودند که به ریاست سردار مصطفي محمد نجار وزير دفاع ايران درسي ام آوريل گذشته برای امضای یادداشت تفاهم با ونزوئلا عازم کاراکاس شده بودند .

بر اساس گزارش یادشده، افسران سپاهی براي انجام یک دوره ی آموزشي جهت بکارگیری دوربین های پيشرفته ديد شبانه که قرار است ونزوئلا در اختیار ایران بگذارد به همراه هیات ایرانی وارد این کشور شدند و قرار است این دوربین ها برای مراقبت از مناطق مرزی ایران مورد استفاده قرار گیرد .

شایان ذکر است که منابع الشرق الاوسط گفتند دولت ونزوئلا درهنگام اعلام خبر سقوط بالگرد مزبور هیچ اشاره ای به وجود افسران ايراني کشته شده در این حادثه نکرد .

گفتنی است که هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا روابط مستحکمی با پرزیدنت احمد نژاد دارد وهردوکشور ایران و ونزوئلا همکاری های گسترده ای در زمینه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ونظامی دارند.
العربیه

انتشار فیلم لطیفه گویی اهانت آمیز خاتمی به آذربایجانیها؛ مجلس خصوصی آخوندهای اصلاح طلب: اون زنه که زنا کرده یا ترک بوده یا رشتی


سایت بازتاب آنلاین در تهران: انتشار فیلمی از برخی مقامات اصلاح طلب موجی از نارضایتی را در میان هموطنان آذربایجانی پدید آورده است.

در این فیلم سید محمد خاتمی، مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و برخی دیگر از بزرگان دوم خرداد در مهمانی محفلی خود به بیان جوک و مطالب طنزآمیز نسبت به آذربایجانی ها می پردازند و در قطعاتی از این فیلم که بر روی اینترنت قرار داده شده است رئیس جمهور سابق با بازگویی خاطره ای از آذری زبان ها حاضران را به خنده انداخته و با لهجه و بیانی نامناسب جوک ترکی تعریف می کند.

این در حالی است که میرحسین موسوی قصد دارد طی روزهای آینده به آذربایجان سفر کرده و در جلسات خود گفته است که قصد دارد به زبان آذربایجانی برای مردم این خطه سخنرانی کند. اما با انتشار این فیلم و حمایت کامل خاتمی از میرحسین، موجی فراگیر از نارضایتی عمومی نسبت به چنین اقدام و بیان مطلبی از سوی خاتمی، منطقه آذربایجان را فرا گرفته است.

گفتنی است که در حال حاضر نهادهای مسئول برای جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع در منطقه و سد تبعات منفی آن در فکر راه و چاره ای برای حل این مشکل هستند.

به گزارش سایت هفت تیر، در این فیلم که مربوط به یک مهمانی خصوصی با حضور خاتمی و تعدادی از نمایندگان مجلس و وزاری دولت او است ابتدا خاتمی خاطره ای را از روضه یک نفر در مورد عروسی علی و فاطمه تعریف می کند و می گوید این روضه خوان که ترک بود و می خواست نبوغ اردبیلی ها را نشان بده (صدای خنده) گفت شبی که حضرت را عروس کردند و می‌بردند به خانه، حضرت پیامبر جلو جلوی حضرت زهرا حرکت می‌کرد. در طرف راستش امام حسن، در طرف چپش امام حسین و حضرت خدیجه به سینه می‌زد (خاتمی اداش را در میاره ) که قربان مظلومی تو دخترم بروم. (خنده‌ی حضار). بالاخره اردبیل اینه بعد به من می گن چرا تو (صدا نامفهوم ) بعد آخوند دیگر مجلس ماجرای دیگری را در مورد ترکها تعریف می کند و روایتی از زنی که زنا کرده بود و پیش علی رفته بود را تعریف می کند و پس از یک قسمت که صدا در فیلم واضح نیست ، می گوید طرف یا حتما ترک بوده و یا رشتی .. و خاتمی و سایر حاضرین می خندند.

فیلم را در لینک پائین ببینید:

http://www.youtube.com/watch?v=LaJnCGuVMLw&eurl

وزیر سابق رژیم: بايد چادر به سر از ايران فرار کنيم


عيسى كلانترى وزير سابق كشاورزى رژیم گفته اگر وضع کنونی تغییر نکند، بايد چادر به سر از ايران فرار کنيم.

وى در سخنان خود به انزواى بين المللى رژیم اعتراف كرد و گفت‏ ما در سياست خارجى شكست خورده ايم و هيچ كشورى با ما روراست نيست.

‏ كلانترى گفت در بخش كشاورزى تمام محصولات را وارد كرده ايم، حتى به زودى هويچ ر ا نيز از تركيه وارد خواهيم كرد.

سخنرانی اعلمی؛ انزجار عمومى از تماميت رژیم


اكبر اعلمى یکی از کاندیداهای ردصلاحیت شده نمایش انتخابات رژیم طی سخنانی در دانشگاه تهران گفت در هر دوره يک نفر را می آورند و مانند لاک پشت رنگ مى کنند و به جاى پژو، پرشيا به خورد ملت مى دهند.

اعلمی گفت از ابتداى انقلاب به اين طرف عده ثابتى با عناوينى مانند اصولگرا، اصلاح طلب، خط امامى و دانشجوى پيرو خط امام و نظاير آن در عرصه قدرت حضور داشته اند و فقط در هر دوره متناسب با شرايط زمانى و مکانى رنگ عوض کرده اند و فقط لباسشان را تغيير داده اند. با تغيير لباس مملکت درست نخواهد شد.

اعلمی در سخنان خود به تنفر و انزجار مردم ایران از رژیم جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت قبل از اينکه وارد بحث اصلى بشوم مايلم دوستان حاضر پاسخ دهند که اگر امروز در مورد قانون اساسی از شما نظرخواهى بشود به عنوان يک جامعه آمارى کوچک نظر شما چيست. چند درصد راى مى دهيد؟

دانشجويان پاسخ دادند 2 درصد.

اعلمی در ادامه افزود اکنون در شرايطى قرار گرفته ايم که حتى رهبرى نظام اعلام مى کند که ما در معرض تهاجم فرهنگى هستيم به عبارت ديگر انقلابى که قرار بود فرهنگ خودش را صادر بکند در درون نظام و در درون کشور گرفتار نوعى رعشه سياسى شده است.

جنبش اسلامی دانشجویان اهل سنت:موسوی توطئه ای علیه اهل سنت


جنبش اسلامی دانشجویان اهل سنت
با جریان انتخابات و معرفی موسوی از طرف ولی فقیه به عنوان چهره به اصطلاح اصلاح طلب توجه مخالفان نظام به طرف وی جلب شده و او همچون روحی شیطان صفت در لباس فردی آزادی خواه ملت ایران را بازیچه دست خود قرار داده است. چندی پیش خبری مبنی بر احتمال حمایت جامعه اهل سنت از موسوی منتشر شده بود.
اما آیا جامعه اهل سنت از سابقه وحشتناک آقای موسوی خبر دارد؟اهل سنت روزهای آغازین انقلاب را فراموش نخواهد کرد که آخوندهای شیطان صفت با همکاری موسوی و کروبی همچون گرگ های درنده علمای اهل سنت را دریدند و یکی پس از دیگری آنها را به شهادت میرساندند.موسوی در بسیاری از جنایات همچون کشتار زندانیان سیاسی در سال ۶۷.قتل های زنجیره ای و در قتل سعید سیرجانی یعقوب مهر نهاد زهرا کاظمی زهرا بنی یعقوب و بسیاری از شهدای گمنام دیگر همکاری داشته است.ما به عنوان کسانی که شاهد خاموش شدن صدای دوستان و علمای خود در راهروهای مرگ بوده؛بر خود لازم می‌دانیم اجازه ندهیم که قاتلان و پشتیبانان قتل‌عام عزیزانمان لباس اصلاح طلبی به تن کنند و از «حقوق بشر» دم بزنند.
وظیفه ما است که با «فراموشی» مبارزه نکنیم و به سهم خود اجازه ندهیم خون عزیزانمان پایمال شود.تکلیف ما و جامعه با امثال احمدی‌نژاد از پیش مشخص است. برای همین لازم می‌دانیم توضیح کوتاهی در ارتباط با موسوی و کروبی و نقش‌شان در کشتار ۶۷ بدهیم.قصد ما در اینجا تعیین تکلیف کردن برای مردم نیست.
ما نه در ایران به سر می‌بریم و نه بطور مستقیم دستی برآتش داریم. اما تلاش می‌کنیم به کسانی که می‌خواهند تصمیم بگیرند کمک کنیم. تلاش می‌کنیم نقش کسانی را که در کشتار و شکنجه‌ی بهترین فرزندان این میهن سهیم بودند بر ملا کنیم.
میرحسین موسوی و «آن اعدام‌ها»در این جا قصد نداریم در مورد نقش دولت موسوی در بسط و توسعه‌ی اختناق در دانشگاه‌ها، راه‌اندازی ارگان‌های سرکوب در ادارات و کارخانجات، اعمال سانسور و ایجاد جو فشار و سرکوب در عرصه‌ی اجتماع توضیح دهیم.
همچنین به نقش وزارت امورخارجه و سفارت‌خانه‌های رژیم در صدور تروریسم دولتی نمی‌پردازیم. کاری هم به صدها جنایت و فاجعه‌ای که میرحسین موسوی مستقیم و غیر مستقیم در آن‌ها دست داشته نداریم. در این‌ یادداشت تنها به موضوع کشتار ۶۷ و مسئولیت او در آن می‌پردازیم.
میرحسین موسوی در سفرهای انتخاباتی اولین بار هنگام سئوال نماینده انجمن اسلامی دانشجویان صنعتی نوشیروانی بابل با موضوع کشتار ۶۷ و موضع او در قبال آن روبرو شد. در این مواجهه بنا به گزارش خبرنامه امیرکبیر «مجری برنامه و ستاد میرحسین موسوی سعی می کردند تا میکروفون را از دست نماینده مزبور بگیرند که موفق نشدند ولی در عوض وقتی سوال نماینده انجمن درباره کشتار ۶۷ بیان می شد، صدای بلندگوها را به شدت کم کردند.
نماینده انجمن اسلامی سه بار رو به میرحسین کرد و از او پرسید اجازه می دهید تا سوالاتم را ادامه دهم که هر سه بار میرحسین سرش را به پایین انداخت و حرفی نزد.»سؤال مطرح شده از سوی نماینده انجمن اسلامی دانشجویان صنعتی نوشیروانی به گزارش خبرنامه امیرکبیر چنین بود:«۱- شما و ما می دانیم که به گفته آیت الله منتظری قائم مقام وقت رهبری بیش از ۴۸۰۰ زندانی سیاسی در سال ۶۷ در دادگاه های چند دقیقه ای محکوم به اعدام شدند. شما در آن زمان نخست وزیر ایران بودید. شخص سوم مملکت. مسئول دفاع از حقوق ملت. چه توضیحی درباره سکوتتان دارید؟ آیا این سکوت به معنای رضایت شما بود؟ باز هم تاکید می کنیم با صراحت پاسخ دهید. »دانشجویان به هنگام ترک سالن شعار می‌دادند: «میرحسین، ۶۷، جواب بده».میرحسین موسوی که در اولین مواجهه با دانشجویان قافیه را باخته بود پس از رایزنی با مشاوران «هفت خط» خود هنگام حضور در دانشگاه کرمان به اصطلاح رویکرد جدیدی را در پیش گرفت که هم پاسخ ندهد و هم زیرکانه از خود سلب مسئولیت کند:
سایت آفتاب ضمن آن که از حضور میرحسین موسوی در جمع دانشجویان دانشگاه «شهید باهنر» کرمان خبر داد، پاسخ موسوی به پرسشی درباره‌ی اعدام‌های صورت گرفته در اوایل انقلاب را به شرح زیر گزارش داد:«گفته می‌شود در زمانی که آن اعدام‌ها صورت گرفت من نخست‌وزیر کشور بودم و کاری نکردم! باید توجه کنیم که مسئله‌ تفکیک قوا در کشور از ابتدای انقلاب وجود دارد. می‌توانید از من راجع به عملکرد قوه‌ مجریه در دوران جنگ سوال کنید و من با شفافیت، صراحت و صداقت پاسخ خواهم داد. نمی‌شود بدون نگاه به موقعیت‌ها، ظرفیت زمانی و وقایع مختلف این سوال از من پرسیده شود. سوال مربوط به من را بپرسید، حتما پاسخ خواهم داد».
http://kalemeh.ir/vdce.v8fbjh8v79bij.htmlموسوی با مطرح کردن «تفکیک قوا» تلاش می‌کند مسئولیت یک دهه جنایت را به دوش نگرفته و از خود سلب مسئولیت کند. در حالی که او نخست وزیر یک نظام ایدئولوژیک است. نظامی که او دستگاه قضایی‌اش را نشانه‌‌ای از «عدل علی» و بنا شده بر اصول «شرع» و زیر نظر «ولی فقیه» عادل و مدیر و مدبر می‌داند و لاجرم احکام صادره از سوی دستگاه قضایی را «شرعی» و «اسلامی» و «الهی» می‌شناسد. میرحسین موسوی خود را مطیع رهبر معرفی می‌کند. رهبر جمهوری اسلامی در پاییز ۶۷ به صراحت از کشتار ۶۷ دفاع کرد.
این کشتار با فرمان مستقیم خمینی امام و مقتدای میرحسین موسوی صورت گرفت.میرحسین موسوی که دم از تفکیک قوا می‌زند و تلاش می‌کند مسئولیت خود در کشتار ۶۷ را انکار کند فراموش می‌کند که یکی از اعضای هیئت سه نفره‌ای که فرمان این کشتارها را صادر می‌کرد نه به ادعای من که خود یکی از قربانیان نظام و یکی از جان به دربردگان کشتار ۶۷ هستم بلکه به اعتبار فرمان و دستنویس خمینی برای قتل‌ عام زندانیان سیاسی و نامه‌های آیت‌الله منتظری، پورمحمدی نماینده وزارت اطلاعات تحت فرمان میرحسین موسوی بود.ب
رنامه ریزی و سازماندهی این کشتار توسط وزارت اطلاعات دولت میرحسین موسوی صورت گرفته بود. برپایه‌ی افشاگری‌های صورت گرفته از سوی آیت‌الله منتظری و نامه حجت‌الاسلام احمدی حاکم شرع «دادگاه‌های انقلاب اسلامی خوزستان»، وزارت اطلاعات و نماینده آن نقش اصلی را در این کشتار به عهده داشت.«رجوع کنید به خاطرات ‌آیت‌الله منتظری»بنا به تعبیر آیت‌الله منتظری، وزارت اطلاعات دولت موسوی روی ساواک شاه را سفید کرده بود.
موسوی چگونه می‌خواهد از خود در ارتباط با یک دهه جنایت سازماندهی شده سلب مسئولیت کند؟آیا مسئولیت جنایات انجام گرفته از سوی وزارت اطلاعات دولت میرحسین موسوی به عهده او نیست؟ آیا تفکیک قوا در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت ورارت اطلاعات را بر عهده‌ی شخص نخست وزیر و کابینه‌‌‌ی او قرار نداده است؟
چنانچه موسوی به عنوان نخست وزیر و یکی از ارکان نظام مخالفتی با کشتار ۶۷ که یکی از بزرگترین جنایات صورت گرفته علیه بشریت است داشت، نمی‌توانست استعفا دهد؟توجه خوانندگان این یادداشت را به این نکته جلب می‌کنم که در ۱۵ شهریور ۶۷ و درست در بحبوحه‌ی کشتار زندانیان سیاسی، میرحسین موسوی از پست نخست وزیری استعفا داد. موسوی با اهرم استعفا آشنا بود و به موقع از آن استفاده کرد. او نه در مخالفت با کشتار ۶۷ یا جنایات صورت گرفته از سوی رژیم بلکه به خاطر این که مسئولیت «تعزیرات حکومتی» را از وی گرفته بودند و به مجمع تشخیص مصلحت داده بودند استعفا داد که به دستور خمینی استعفایش را پس گرفت.آیا آیت‌الله منتظری که مخالفت خود را با کشتار ۶۷ اعلام داشت و عطای رسیدن به ولایت فقیهی را به لقایش بخشید بر اساس اصل تفکیک قوا و نظارت عالیه ولی فقیه و شخص خمینی نمی‌توانست از خود سلب مسئولیت کند؟وزیر امور خارجه و وزیر کشور دولت میرحسین موسوی در خارج از کشور در مصاحبه‌های گوناگون به دفاع از کشتار ۶۷ برخاستند.
مصاحبه‌های ولایتی و محتشمی‌پور همان موقع در نشریات فرانسه و لبنان انتشار یافت. محتشمی پور امروز رئیس کمیته صیانت از آرای ستاد میرحسین موسوی است.
میرحسین موسوی و مهدی کروبی نمی‌توانند از مسئولیت خود در کشتار ۶۷ شانه خالی کنند و یا این جنایت بزرگ را وارونه جلوه دهند. این خون به ناحق ریخته شده بالاخره دامان و گریبان آن‌ها را خواهد گرفت. امروز از پاسخ به تعدادی دانشجو فرار می‌کنند اما همیشه دنیا این‌گونه نخواهد ماند.

تصوير؛ یورش نيروی انتظامی به منازل مردم در بلوچستان


گزارش تصويري از اذيت و آزار و هجوم نيروي انتظامي به منازل مردم محروم بلوچستان در روز "رزمايش امنيت و اقتدار"











۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

تائید صلاحیت 4 تن از سرسپردگان ولایت فقیه


به گزارش آژانس خبری تفتان روز چهارشنبه، 20 مه (30 اردیبهشت)، ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور بیانیه ای اسامی چهار نفر را به عنوان نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان برای رقابت در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران اعلام داشت.
شورای نگهبان که مدیریت دیکتاتوریت و استبداد را بر عهده دارد از بین 400 نامزد صلاحیت قاتل کثیف محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری جانی و احمق کنونی، و جانی بالفطره و پاسدار خون آشام محسن رضایی میرقائد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده پیشین سپاه پاسداران، شیخ زناکار و فاسد مهدی کروبی، رئیس پیشین مجلس و رئیس پیشین بنیاد شهید، و جانی دوران جنگ و مسئول کشتار و اعدام هزاران ایرانی میر حسین موسوی خامنه، آخرین نخست وزیر جمهوری اسلامی را مورد تایید قرار داده است.
شرکت در چنین انتخاباتی خصوصا برای اهلسنت که حق انتخاب شدن را در قانون اساسی کشور ندارد هیچ سودی برای اهلسنت ندارد و در تضاد با عقائد و فرامین خداوندی است.

امیر عبدالمالک بلوچ




ای برهنه پا سرو سر افراز تويی تو سردار سزاوار به هر ناز تويی تو
دشمن شکن و فاتح وسرباز تويی تو فرمانده اين خاک از آغاز تويی تو
غير از تو کسی نيست در اين مرز کهن
وای وای وطن وای وطن وای
دوستدار شهدای جندالله

رجا نیوز مطالبات اهلسنت را اهداف دشمن ،و دور از دسترس، پرتوقعانه،غیر واقع خواند


به گزارش آژانس خبری تفتان سایت رجا نیوز با درج مطلبی به طور کلی مطالبات اهلسنت را جز اهداف دشمن و دور از دسترس و غیر واقعی خواند.
مهدی جهانتیغ نویسنده مطلب مذبور می نویسد:عرصه انتخابات گاه عرصه مطالبات ناحق می شود. یکی از مسایلی که متاسفانه در رقابت های چند دوره قبلی انتخابات زیاد به چشم خورد آن بود که عده ای از کاندیداها برای به دست آورن اکثریت آرای یک قوم یا یک مذهب باطرح وعده های نادرست و غیرواقع، توهم احقاق مطالبات غیر واقعی را ایجاد می کنند. البته در این میان دشمنان و عده ای از بازیگران سیاسی و مذهبی منفعت طلب آن قوم و مذهب نیز با ترویج مطالبات غیر منطقی در عامه یک مذهب یا قوم شان سعی در همراه کردن عامه مردم آن قوم و مذهب را دارند و در نهایت آنکه با استفاده از تعصب قومی ومذهبی این مطالبات را در نظر عامه مردم، کاملاً قانونی، حق ومشروع جلوه می دهند و از طریق تحریک عواطف و احساسات و تعصب‎شان، آرایی را از آن خود می کنند. این مسئله سبب شده است که در آستانه انتخابات ها شاهد ایجاد مطالباتی افراط گرایانه و غیرمعمول وغیرمنطقی باشیم .
این نویسنده با اشاره به علمای اهلسنت می تازد و می نویسد:بحثی که امروز میرحسین موسوی و کروبی در رقابت برای به دست آوردن آرای اهل سنت دارند، شاهد این مسئله است. رقابت این دو کاندیدا در وعده دادن های غیرمعمول که گاه رنگ فریب نیز به خود می گیرد، سبب شده است که امروز شاهد آن باشیم که عده ای از افراطیون اهل سنت با تحریک و همکاری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سوءاستفاده از نیاز این کاندیداها به رأی، فضای انتخابات را به عرصه مطالبات گروهی و حزبی و اهداف پشت پرده دشمنان انقلاب اسلامی به نام عامه اهل سنت وبه کام خود تبدیل کنند.
نویسنده این مطلب به این امر اشاره می کند که کاندیدها با دروغ و فریب رهبران اهلسنت را به سوی خود جلب می کنند در صورتیکه توان بر آورده کردن مطالبات را ندارند.
از این رو شرکت اهلسنت در انتخابات جز تثبیت رژیم جهل و جور چیزی دیگر به همراه ندارد و نمی تواند در سرنوشت ملت تغییری ایجاد نماید که اولا فرد منتصب از سوی بیت ولایت سفیه است و اگر نباشد هیچ قدرت و توانی ندارد.

تحریم انتخابات توسط بلوچستان و اهل سنت ايران - تا کی می خواهید توسری خور باشید تا کی می خواهید سرنوشت شما در دستان افرادی بی سواد وبی صلاحیت باشد


رای دادن به شخص یا دولتی زمانی ارزش دارد که ملت بتواند به حقوق خود برسد و شخصی را که ما رای می دهیم بايد نماینده و وکیل ما برای دفاع از حقوق ما باشد ولی کمی بیندیشیم آیا در طول این سی سال حکومت منحوس آخوندی اهل سنت ایران به حقوق خود رسیده اند آیا می توانند به راحتی عقاید خود را بیان کنند آیا در صدا وسیما سهمی برای خود بدست آورده اند؟ آیا در خاک خودشان ( بلوچستان ) حاکمیتی دارند؟ آيا در سرنوشت خود در منطقه ی خودشان دخالتی داده می شوند؟ آخر شما روشنفکران اهل سنت بیندیشید آیا بین شما حتی یک نفر هم وجود ندارد که بتواند فرماندار یک شهر از شهرهای بلوچستان بشود آیا شما آنقدر بی صلاحیت هستید که فرماندار شهر شما از دیپلمه های زابلی باشد؟ خودتان مدرک بالاتر از دیپلم ندارید ؟

تا کی می خواهید توسری خور باشید تا کی می خواهید سرنوشت شما در دستان افرادی بی سواد وبی صلاحیت زابلی باشد و چقدر شما در انتخابات شرکت کردید وکدام انتخابات برایتان نفعی دربرداشت کدام انتخابات توهین های مذهبتان را برطرف کرد . کدام انتخابات از کشتن جوانان بی گناه بلوچستان جلوگیری کرد . کدام انتخابات سبب استخدام چهار نفر بلوچ شد . کدام انتخابات سلامت مدارس ومساجد وعلمایتان را تضمین کرد. ووووووووو

دولت تبلیغات خود را شروع کرده وخائنان روزانه روانه ی بلوچستان هستند تا برای خود رای جمع کرده وبا بدست گرفتن قدرت بتوانند اهل سنت را تذلیل کنند ودرجه وثوابی حاصل کنند وما در خوابی عمیق فرو رفته ایم بیایید از خواب گران برخیزیم و کام حکومت پلید را تلخ کنیم مطمئن باشید که رای ندادن یک نفر هم از شما شکستی برای دولت است پس بیایید دولت منحوس را بشکنیم .

به امید حق مردم غیور بلوچستان واهل سنت ایران با اتحاد کامل انتخابات را تحریم می کند

ابو عمر از سراوان دزک نیوز

گشت های پليس و ایست و بازرسی ها مخل آرامش مردم در بلوچستان


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از آژانس ايران خبر: از تمام شهر های بلوچستان چون خاش ،ایرانشهر چابهار و به خصوص زاهدان خبر می رسد که توهین و بی حرمتی کردن ماموران به مردم و توهين به زنان و جوانان به اصلي ترين مشكل مردم تبديل شده است .

با نزدیک شدن به انتخابات نيروهاي انتظامي و امنيتي بسياري در شهر و خيابانها گسيل شده اند به نحوي كه چهره شهر به صورت نظامي در آمده است.
از شلوغی و بازرسی بدنی شهروندان که بگذریم برخورد بسیار زننده وتوهین آمیز پلیس با شهروندان مبحث دیگری است که با توجه به اعتراضات مردمی و بعضا درگیری ها و زد و خورد ها بین مردم و پليس هر روز شدت بيشتري پيدا كرده و در اين مورد هیچ مقامی این وضع را بهبود نبخشیده و ماموران با بکار بردن رکیک ترین الفاظ شخصيت مردم و جوانان را لگد كوب كرده و بر آتش خشم آنها مي افزايند .

ارتباط رسوائي پارلمان بريتانيا و حمايت بيدريغ بي بي سي فارسي از رژيم جمهوري اسلامي


دهها سال است كه انگليس ادعا مي كند پارلمان بريتانيا مادر همه پارلمان هاي دنيا و مظهـر دمكراسي و شفافيت است. بي بي سي و بخصوص سرويس جهاني بي بي سي و بخش فارسي راديو و تلويزيون آن نيز ادعا مي كند كه يك رسانه مسئول، بيطرف و پايبند به اصول و مقررات ژورناليستي مي باشد. افشاء تكاندهنده كلاهبرداري، تقلب و دروغگويي ها ي سيستماتيك و نهادينه نمايندگان پارلمان بريتانيا توسط روزنامه ديلي تلگراف، ثابت كرد كه همه آن ادعا ها دروغي بيش نبوده است. معاون آقاي جك استرو وزير عدالت (دادگستري)كه معرف حضور هموطنان است، بدليل كلاهبرداري از كار بر كنار شد. براي اولين بار در طي سيصد سال اخير سخنگو (رئيس اجرايي) پارلمان بريتانيا نيز مجبور به استعفاء شد. آنچه كه روزنامه ديلي تلگراف افشاء نمود محدود به چند سال اخير مي باشد. اما در حقيقت اين رشته سر دراز دارد. طبق قوانين بريتانيا افشاگري ديلي تلگراف يك عمل غير قانوني است. زيرا "كلاهبرداري" و ريخت و پاش نمايندگان پارلمان جزو اسرار محرمانه مملكتي مي باشد. اين افشا گري جسورانه كوس رسوائي و تزوير و دوروئي سيستم سياسي و پارلمان بريتانيا را بر سر هر كوي و برزني در سراسر گيتي به صدا درآورد. عملكرد استعماري و چند معياري بخش فارسي راديو و تلويزيون بي بي سي نيز منبعث از همان فرهنگ متقلب دو روئي و استاندارد دوگانه است. در اين مقاله ارتباط ريشه اي عملكرد دوگانه و منافقانه بخش فارسي راديو و تلويزيون بي بي سي و عملكرد مزورانه و متقلبانه پارلمان بريتانيا مورد كالبد شكافي قرار مي گيرد. اينان حتي از چپاول اموال مردم خودشان ابائي ندارند، چه برسد به منابع و منافع ملت ايران.

بر خلاف بسياري از كشورهاي جهان كه قوه مقننه و مجريه از يكديگر مجزا و مستقل هستند، در بريتانيا قوه مجريه (دولت) از بطن پارلمان بر مي خيزد و عملاء از آن مستقل نيست. بر خلاف كانال هاي راديو و تلويزيوني انگليسي و داخلي بريتانيا كه نسبتاء مستقل هستند؛ سرويسي جهاني بي بي سي كه بخش فارسي راديو و تلويزيون بي بي سي جزوء آن است، متعلق به وزارت خارجه بريتانيا مي باشد. از آنجايي كه رسانه ها و مردم بريتانيا از نقش و عملكرد سرويس جهاني بي بي سي اطلاع ندارند، اين سرويس خبرپراكني بعنوان يك آلت تبليغاتي و ابزار سياسي مورد استفاده سياستگزاران وزارت خارجه بريتانيا قرار مي گيرد. يعني در حقيقت همان كساني كه در پارلمان مشغول "چپاول خودي" هستند، از طريق سرويس جهاني و بخش فارسي راديو و تلويزيون بي بي سي سياست "چپاول ديگران" را نيز دنبال مي كنند. بي بي سي كه در سال 57 تبديل به صداي مخالفان شاه شده بود و همواره اعترضات مخالفان را پخش مي كرد، اينكه محجبه خبري شده است و ادعا مي كند كه نمي تواند صداي مخالفان رژيم جمهوري اسلامي را منعكس كند و مجاز است كه تنها از كبريت هاي بيخطر و تائيد شده اصلاح طلب حكومتي و هوادارن آنها در خارج براي پيشبرد مقاصد خود استفاده كند. مجريان برنامه بي بي سي مخالفان خود را ، كه همان مخالفان رژيم نيز هستند، متهم به ناتواني از درك سياست بيطرفي بي بي سي مي كنند. سياستي كه توسط مسئولين گماشته شده از طرف وزارت خارجه بريتانيا تبيين و تدوين مي شود. اخيرا بي بي سي بي پروا از مورگان چنگراي و ديگر مخالفان رابرت موگابه رئيس جمهور زيمبابوه حمايت مي كرد و صداي اعتراضات آنها را همواره منعكس مي كرد. چرا؟ چون دولت بريتانيا مخالف رابرت موگابه بود و است. ديروز نيز آقاي مارك كانينگ سفير كبير بريتانيا در برمه (ميانمار) علنا و بي پروا حكومت نظامي برمه را محكوم كرد و خواهان آزادي خانم آنگ سن سوچي (رهبر مخالفان رژيم برمه) شد. بي بي سي نيز شديدا ازخانم آنگ سن سوچي دفاع كرده و صداي مخالفان رژيم برمه را بطور وسيعي منعكس كرده است. چرا؟ چون دولت بريتانيا مخالف رژيم برمه است. اين رفتار دوگانه سرويس جهاني بي بي سي مختص به اين دو كشور نيست. هر رژيمي كه ذاتا و در عمل (نه در حرف و شعار) با دولت فخيمه بريتانيا مخالف باشد، مورد لطف و عنايات ناخواسته بي بي سي قرار خواهد گرفت.

شايد بسياري از هموطنان به اين حقيقت آگاه نباشند كه بخش فارسي راديو و تلويزيون بي بي سي از داخل كشور استخدام مي كند. بي بي سي تنها موسسه خبرپراكني بين المللي و خارجي است كه اجازه دارد بدينصورت آگهي استخدام بدهد و مصاحبه هاي استخدامي خود را در ايران، تركيه، دبي و قبرس انجام بدهد. تا چه اندازه مسئولين كشوري و امنيتي و اطلاعاتي جمهوري اسلامي از اين موضوع مطلع و يا هماهنگ و دخيل هستند، به دليل نبود مدرك و سند مستدل نمي توان با قاطعيت اظهار نظر كرد. چرا و چگونه در حاليكه وبلاگ نويس هاي جوان ايراني بخاطر نوشتن مطالب ساده، زنداني؛ شكنجه و حتي اعدام مي شوند؛ اما بي بي سي آزاد است كه از ايران گزارش هاي مختلف تهيه و پخش كند، سوالي است كه جواب آن را مسئولين بخش فارسي راديو و تلويزيون بي بي سي بايد بدهند. وانگهي محمد حسين صفار هرندي وزير ارشاد رژيم اعلام كرده بود كه فعاليت شبكه فارسي زبان بي بي سي در ايران غير قانوني است و همكاري با اين شبكه جرم محسوب مي شود. مسئولين اطلاعاتي و همچنين حسين سبحاني نايب رئيس دوم كميسيون امنيت ملي مجلس نيز اعلام نمودند كه "عناصر كليدي شبكه فارسي زبان بي بي سي" دستگير شده اند و اعتراف كرده اند كه "در پوشش رسانه اي در راستاي پيشبرد سياست براندازي نرم حركت مي كرده اند". علت اين جنگ به ظاهر تبيلغاتي و عوامفريبانه و جلوه هاي تهديدآميز اما زاهدانه در محراب و منبر طرفين براي چيست؟ آيا بقول حافظ براي سرپوش گذاشتن "آن كار ديگر در خلوت" مي باشد؟ چگونه مي شود كه عليرغم همه اين ظاهرسازي هاي عوامفريبانه، شخصيت هاي جناح اصولگرا و جناح به اصطلاح اصلاح طلب درون رژيم آزادانه همواره نظرات خود را براي تحميق تود هاي مذهبي و تطهير رژيم "مقدس" جمهوري اسلامي از طريق بي بي سي ابراز مي كنند. و به ادعاي بعضي، شبكه فارسي زبان بي بي سي به شبكه و يا شاخه خارجي صدا و سيماي جمهوري اسلامي تبديل شده است. ارتباط و تشابه ماهيتي و عملكرد مزورانه سياستمداران بريتانياني و ابزار تبليغاتي آنها نظير بي بي سي نبايد بر كسي پوشيده باشد. رسوائي پارلمان بريتانيا دو رويي و منافق بودن سياستمداران بريتانيا را بر ملاء ساخت. همانگونه كه اشاره كردم، اين تزوير و رياكاري سيستماتيك و نهادينه شده است. شبكه فارسي بي بي سي كه بعنوان يك آلت ابزاري توسط همان سياستمداران مورد استفاده قرار مي گيرد، بمثابه "آن روي سكه" نمي تواند تافته جدا بافته اي از كل سيستم استحماري و رياكاري باشد.

دكتر عبدالستار دوشوكي


۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

ریشه یابی دروغ مضحک شهادت حضرت فاطمه وخواسته مشروع مردم سنندج!


سنی نیوز :با وجود این خیانت و دروغ و اهانت و تهمت به اهل بیت و صحابه رسول الله صلی الله علیه وسلم دم از وحدت زدن چه سود؟! از یکسو چاخان کردن و از سوی دیگر دشنام و اهانت و لعن و نفرین به مقدسات دین چه سود؟! به قول معروف کدام را باور کنیم دم خروس یا قسم حضرت عباس را؟…..

چقدر شرمساری است که در کشوری که سران و مسئولان رده اولش منشور وحدت صادر می کنند و برای تسلی چند ساعته سناریو می سازند از پارلمان این کشور یکی از شگفت انگیزترین دروغهای تاریخ تصویت شود! واقعا جای ننگ و شرمساری است و آن وقت مذاهب فقهی اهل سنت به جرم اعتراض به این دروغ پردازی و هتاکی و لعن و نفرین مارک سلفیت و وهابیت می خورند!

ادامه را بخوانید »

چرا جمهوری اسلامی نسبت به مساله فلسطین حساس است؟

سنی نیوز :چون در مقام عمل، جمهوری اسلامی فقط بر مساله فلسطین تمرکز کرده و از مسلمانان دیگری که در گوشه و کنار جهان با غیر مسلمانان درگیرند از جمله مسلمانان چچن، حمایتی به عمل نمی‌آورد، بنابراین، نوعی تناقض در رفتارش نمود پیدا می‌کند که برای توجیه آن از موضوع حمایت از امت اسلامی عدول کرده و پای منافع ملی را پیش می‌کشد.

ادامه را بخوانید »

راهکارهای جلوگیری از زورمداری و استبداد

یک نگاه اجمالی به مبانی ساختار اسلام، این حقیقت را برایمان روشن می سازد که ساختار سیاسی در اسلام ،یک ساختار مدنی است وشهروندان در آن محترم وصاحب قدرتند ،به شرطی که اصول اولیه ی شریعت الهی مراعات گردد.

پیامبر گرامی توانست یک نسل قرآنی پرورش دهد و به وسیله آنها یک دولت ایده آل،بر پا سازد وبعد از آن بزرگوار، خلفای راشدین راه او را ادامه دادند.

آنچه که باید مورد دقت وتامل قرار گیرد این است که ساختار سیاسی اسلام،ساختاری متکامل می باشد ودر ذات خود دارای موثرترین عواملی است که مانع انحراف ومیل به ستمکاری خواهد شد از جمله:
ادامه مطلب

اطلاعیه جنبش در مورد ظریف شیبانی از مسئولان سپاه قدس



تصویر ظریف شیبانی از مسولان سپاه قدس

به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند اعترافات ظریف شیبانی از مسئولان بلند پایه گروه تروریستی سپاه قدس که 21 مارچ 2009 توسط شاخه اطلاعاتی جنبش دستگیر شده بود در مراحل پایانی قرار دارد و اعترافات وی مبنی بر شرکت در عملیاتهای تروریستی در کشورهای همسایه و فعالیتهای تروریستی وی در لبنان و عراق و افغانستان به زودی از شبکه های بین المللی پخش خواهد شد.

ظریف شیبانی یکی از مسئولان سپاه قدس با چندین نام مستعار و دارای چند شناسنامه و پاسپورت می باشد که در عملیاتهای برون مرزی از پاسپورتهای مختلف استفاده کرده است.

وی قبل از پیوستن به سپاه قدس در وزارت اطلاعات کرمان فعالیت داشته و از مسئولان وزارت اطلاعات کرمان بوده است.

وی در چندین عملیات برون مرزی در کشورهای مختلف شرکت داشته است و دارای اطلاعات بسیار محرمانه و مهمی از فعالیتهای تروریستی رژیم در کشورهای همسایه می باشد.

وی همچنین در عملیاتهای ترور برون مرزی شرکت کرده است و دارای اطلاعات مهمی از همکاران رژیم در کشورهای همسایه می باشد.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

استاد مجاهد


استاد مجاهد
استادمجاهد ای دوست تر زجانم
باشم به خدمت تو تا زنده درجهانم
با لطف ومهربانی با صدشیرین زبانی
الفاظ غیرت وهمت به نهادی برزبانم
تاریک بود روزگارم خاموش بودچراغم
ازنورجهادتو روشن شد روح و روانم
من زار وخسته بودم با جهل بسته بودم
خود را ز فیض جهادت از جهل می رهانم
فرموده اند بزرگان از راه دین یزدان
حق تو برتر آمد ز جمله دوستانم
زیبا و دلنشین است بهار روح وجانم
برتر کند مقامت مولای مهربانم
دوستدار شهدای جندالله

۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه

ترس رژیم از عدم حضور مردم بلوچستان در انتخابات


به گزارش آژانس خبری تفتان تحریم انتخابات از سوی جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله) موجب نگرانی محافل رژیم شده است و سایت تابناک وابسته به محسن رضائی با درج خبری با عنوان :(افزایش تحرکات ریگی برای کاهش حضور مردم) نگرانی خود از تحریم انتخابات از سوی جنبش را اظهار نموده است.
این سایت حکومتی می نویسد:ریگی که برنامه جدید خود را در ملتهب کردن فضای انتخابات در مناطق مرزی جنوب شرقی کشور تعریف کرده است، با فرستادن پیامی به مولوی‌های اهل سنت این منطقه، از آنان خواسته است تا مردم را به رأی‌گیری و مشارکت پرشور در انتخابات دعوت نکنند.
این سایت به فعالیتهای جنبش جندالله و تاثیر آن در بلوچستان اعتراف کرده است البته مثل همیشه سعی کرده است مبارزات مردمی در بلوچستان را به امریکا نسبت دهد در حالی که مردم بلوچستان به دروغگوئی رژیم و رسانه هایش پی برده اند و گول چنین دروغهای آشکاری را نمی خورند.
این سایت اعتراف کرده است که فعالیتهای جنبش جندالله سبب شده است تا اوضاع سیاسی این منطقه، رو به ناامنی بگذارد و در حقیقت سبب شده مردم به بیداری دست یابند و انتصابات رژیم را تحریم نمایند.