۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

انتخابات در ایران بی معنی است.


انتخابات در ایران بی معنی است.

انتخاب کردن، انتخاب شدن و انتخابات در جوامع و کشورهای آزاد و دمکراتیک امری است قانونی و عادی. بدین طریق شهروندانی که دارای حق رای هستند با انتخاب نمایندگان یا رئیس جمهور در اداره امور کشورشان سهیم میشوند.

حکومت خودکامه و مستبد ایران که در عوامفریبی و جهان فریبی بی نظیر است وانمود می کند که درکشور انگلیس ساخته ایران نیزمردم حق انتخاب شدن و انتخاب کردن دارند و نمایش مسخره انتخاباتی را ه می اندازند. حکام نژاد پرست تهران می خواهند جاهلانه پنهان کنند که نه به مردم احترامی قائل هستند ونه به رای شان.

شاید حکام وحشی تهران چند صباحی بتوانند مردم بی خبر و نا آگاه را در یزد، اصفهان، کرمان، سمنان و قم با ترفندهای گوناگون اقتصادی، مذهبی، نژادپرستی و خرافه پرستی فریب داده تا برای حکومت قرون وسطائی شان پشتیبان مردمی دست و پا کنند. اما ملتهای زجر دیده بلوچ، کرد، ترکمن، ترک، عرب و لردر طول تاریخ ایران این کشور قلابی دردهای بیشمار، غارتگری ، ویرانگری و چپاولگری حکام سفاک ایرانی را تجربه کرده اند. این انسانهای در بند که بیش از ۶۰ درصد جمعیت ایران را تشکیل می دهند از مکاریهای نژادپرستان فارس آگاه هستند.

آخوندهای فاشیست وتبه کارحکومتی دیگر پی برده اند که ملیتهای در بند در زندان بزرگ ایران آگاه شده اند.

ملل در بند بخوبی واقف هستند که با وجود آخوند خامنه ای مستبد بعنوان ولی سفیه در راس رژیم فاشیستی تهران ، شورای نگهبان و نهادهای جورواجور دولتی انتخابات در ایران بدون معنی است. حکام تهران و عوامل محلی شان، از فراش ها گرفته تا استاندار را در بلوچستان ، کردستان، آذربایجان جنوبی، الاحواز و ترکمنستان در بند را تعیین می کنند بدون توجه به مردم و نظر مردم.

در بلوچستان اشخاصی نژاد پرست و فالانژ را انتصاب می کنند تا زندگی مردم را از جهنم بدتر و بلوچستان مان را غارت و ویرانتر کنند.

حالا بیائید و ببینید که چه هیاهوئی راه انداخته اند که انتخابات ریاست جمهوری است!

نه به این حکام و حکومتشان نیازی داریم ونه به عوامفریبی های روزمره شان.

تحریم انتخابات مشتی آهنین بر فرق خامنه ای جلاد و حکام نژاد پرست تهران است.

فقط یک خواست و هدف داریم آنهم اینکه اشغالگران فاشیست فارس گورشان را برای همیشه ازبلوچستان گم کنند تا با شرکت و رای تمام بلوچها بلوچستان ویران شده را آباد کنیم.

آزات و آباد بات گنجین بلوچستان

۲۱ ماه مه ۲۰۰۹

جوپاگ

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بسم رب الشهدا وصدیقین
بار دیگر عملیات استشهادی شهید عبدالغفور ریگی را خدمت تمامی ملت بلوچ تبریک عرض می نمایم .