۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

رجا نیوز مطالبات اهلسنت را اهداف دشمن ،و دور از دسترس، پرتوقعانه،غیر واقع خواند


به گزارش آژانس خبری تفتان سایت رجا نیوز با درج مطلبی به طور کلی مطالبات اهلسنت را جز اهداف دشمن و دور از دسترس و غیر واقعی خواند.
مهدی جهانتیغ نویسنده مطلب مذبور می نویسد:عرصه انتخابات گاه عرصه مطالبات ناحق می شود. یکی از مسایلی که متاسفانه در رقابت های چند دوره قبلی انتخابات زیاد به چشم خورد آن بود که عده ای از کاندیداها برای به دست آورن اکثریت آرای یک قوم یا یک مذهب باطرح وعده های نادرست و غیرواقع، توهم احقاق مطالبات غیر واقعی را ایجاد می کنند. البته در این میان دشمنان و عده ای از بازیگران سیاسی و مذهبی منفعت طلب آن قوم و مذهب نیز با ترویج مطالبات غیر منطقی در عامه یک مذهب یا قوم شان سعی در همراه کردن عامه مردم آن قوم و مذهب را دارند و در نهایت آنکه با استفاده از تعصب قومی ومذهبی این مطالبات را در نظر عامه مردم، کاملاً قانونی، حق ومشروع جلوه می دهند و از طریق تحریک عواطف و احساسات و تعصب‎شان، آرایی را از آن خود می کنند. این مسئله سبب شده است که در آستانه انتخابات ها شاهد ایجاد مطالباتی افراط گرایانه و غیرمعمول وغیرمنطقی باشیم .
این نویسنده با اشاره به علمای اهلسنت می تازد و می نویسد:بحثی که امروز میرحسین موسوی و کروبی در رقابت برای به دست آوردن آرای اهل سنت دارند، شاهد این مسئله است. رقابت این دو کاندیدا در وعده دادن های غیرمعمول که گاه رنگ فریب نیز به خود می گیرد، سبب شده است که امروز شاهد آن باشیم که عده ای از افراطیون اهل سنت با تحریک و همکاری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سوءاستفاده از نیاز این کاندیداها به رأی، فضای انتخابات را به عرصه مطالبات گروهی و حزبی و اهداف پشت پرده دشمنان انقلاب اسلامی به نام عامه اهل سنت وبه کام خود تبدیل کنند.
نویسنده این مطلب به این امر اشاره می کند که کاندیدها با دروغ و فریب رهبران اهلسنت را به سوی خود جلب می کنند در صورتیکه توان بر آورده کردن مطالبات را ندارند.
از این رو شرکت اهلسنت در انتخابات جز تثبیت رژیم جهل و جور چیزی دیگر به همراه ندارد و نمی تواند در سرنوشت ملت تغییری ایجاد نماید که اولا فرد منتصب از سوی بیت ولایت سفیه است و اگر نباشد هیچ قدرت و توانی ندارد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جناب آقای مهدی جهانتیغ کوچ و هجرت شما از زابل به زاهدان و واگذاری اراضی و زمین های مردم بومی بلوچ به شما تصرف و تخریب مدارس و مساجد اهل سنت و واگذاری انها به شما و تغیر بافت جمعیتی استان به نفع شما واگذاری زمین توسط سازمان زمین شهری و بنیاد مسکن به شماها و آواره نمودن ملت بلوچ از سرزمینشان و کشتن و ازبین بردن ملت بلوچ براستی که شماها هنوز قانع نشدهاید شما از یهودیان اسرائیل نیز پست تر بوده و هستید چرا که اسرائیل حداقل با تشکیل دولت فلسطین موافق بوده و کل سرزمین فلسطین را از انها نگرفت ولی شما علاوه بر این که کل سرزمین بلوچستان را تصرف کرده اید چشم دیدن یک بلوچ را هم ندارید شما از صرب های صربستان نیز بدتر بوده و دارید تما نسل بلوچ را از این سرزمین بر می دارید و...
اقای مهدی جهانتیغ شما کورخوانده اید چرا که ما به لطف و رحمت الهی و زحمت مادران و پدران بلوچ اینک دارای عبدالغفور هایی شده و هستیم که تا بلوچستان را از چنگ شما در نیاوریم قطعا ارام نخواهیم نشست و ....

ناشناس گفت...

سلام برادر سني من من قصدم نيست نظرم را در صفحه ي خود نشان بدهيد فقط ميخواهم نكته اي را يادآوري كنم :
ما شيعه ها قبر سعدي و حافظ را عاشقانه زيارت نميكنيم ؟ مگر كسي به ما الزلم كرده است ؟
مگر ما مولانا جلال الدين را مولاناي حنفي مذهب را با عشق و علاقه در جان و قلب خود زنده نگه نداشته ايم؟
مگر قبور علماي اهل سنت زيارتگاه مشتاقان شيعه نيست؟
چرا از زنده ها گفتم در سفر حج برادر بلوچي از پاكستان وقتي فهميد ايراني هستم با من رفيق شد و حدود نه روز تمام پس از ملاقات اوليه با هم در مكه و مدينه به گشت و گذار پرداختيم.
برادري سني از بنگلادش در سعي بين صفا و مروه پس از سعي با زبان شكسته بسته اي فارسي چه شعرهايي از سعدي برايم خواند و من چه عاشقانه هميشه اين خاطره را براي برادران شيعه ي خودم نقل كردم .
برادر سني من ، من دوست و هم كلاسي و هم آسايشگاهيم عزيزي از اهل سنت سقز(كه خدايش رحمت كناد) بود و من بيشتر نمازهايم را به او اقتدا مي كردم چون اعتقاد ما شيعه ها اين است كه اقتداي نماز يه اهل سنت ثواب بيشتري دارد چون وحدت آفرين است . نمي دانم تصور شما از من و حرف هايم چيست و چه ذهنيتي نسبت به من حرف هايم خواهيد داشت . ولي به كتاب الله كه حرف مشترك من وتو است قسم من اين حرف ها را از صميم دل گفتم . خدا كند تو همآن ها حرف دلم احساس كني نه چيز ديگر . به هر حال خدا موجبات اتحاد بين ما و شما را بيشتر كند آمين