۱۳۸۸ خرداد ۱, جمعه

نظر بازدیدکننده



من خودم ساکن چابهار هستم و به عینه شاهد می باشم که زمین های شهرک زیباشهر متعلق به زابلیهای فاشیست می باشد و در قالب تعاونی های مسکن فرهنگیان ، شبکه بهداشت ، راه و ترابری ، بسیجیان و ... به این فاشیست ها واگزار شده است و ملت بلوچ ساکن چابهار همگی مجبور شده اند به روستای کمب رفته و در آن گرما بی آبی و بی برقی با ساخت اتاق های بلوکی در بدترین شرایط زندگی کنند و هر روز خطر تخریب بوسیله لودر های شهرداری باآن شهردار بلوچ و بخشدار بلوچ بسیجی را احساس کنند.و لازم به یادآوری می باشد وقتی دولت واگزاری زمین در قالب طرح مهر را اعلام کرد بومی ها با هجوم به تعاونی های مسکن نسبت به ثبت نام اقدام کردند و وقتی دولت دید این همه جمعیت بلوچ ثبت نام کرده اند روزی یک بهانه از قبیل داشتن امتیاز آب و برق ، بیمه روستایی ،داشتن مسکن شخصی و ... بلوچ ها را از تعاونی های مسکن اخراج کردند و در آخر تعاونی ها مجبور شدند احلال خود را اعلام نمایندو فقط طرح 82 واحدی بسیجیان که 95 درصد آن فاشیست های زابلی (ونه دیگر فارسها فقط زابلی)هستند مهر تایید گرفت و اینک در آستانه تحویل می باشدو من بخدا شاهد بودم افرادی در این تعاونی عضو هستند که در عمرشان چابهار را ندیده ان و فقط اقوام فاشیست ها هستند و آنوقت من بلوچ که 40 سال در این شهر ساکن هستم حق ندارم یک تکه زمین داشته باشم.

مکران 80

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دوست عزیزم از چابهار نوشته های شما را با دقت تمام خواندم همانا این مشکل فقط مربوط به شهر چابهار نبوده بلکه این قضیه در کل بلوچستان صادق بوده و واقعیت دارد .
در همچین برههای از زمان است که عبدالمالک های ریگی و امثال شهید عبدالغفور ریگی پا به عرصه حیات گذاشته و وارد میدان مبارزه می شوند تا حق خود و امثال ما و شما را از این یهودی صفتان بگیرند .
دعای خیر برای تمامی مبارزین و ازادی خواهان بلوچ یادتان نرود .
ترمپ از مکران