۱۳۸۸ خرداد ۱, جمعه

نمایش انتخابات،نظر یکی از بینندگان



انگشت به دهان و حیران!


خامنه ای و دار و دسته دزد ایشان این روزها سخت قافیه را باخته ا‌ند. انگشت به دهان و حيران مانده اند كه چه خواهد شد اگر مردم همگي آنها را بايكوت كنند.



سکوت ملت ایران در مقابل گربه رقصانی کاندید‌اها و سردی آشکار مردم از عدم شرکت در انتخابات به وضوح نمایانگر است.

هرچه آخوند خامنه ای ریسیده بود با سردی آشکار مردم ربرو شده و در خطر پنبه شدن است! ملت ایران این بار بیدار و هوشیار به این بازی انتصابات مینگرند و میدانند که جنگ زرگری این کاندید‌های خودفروخته فقط و فقط سر لحاف ملاّ که همان درآمد نفت و سهم تقسيم قسمت بین مافیای حاکم است می‌باشد.

از این کلاه چیزی نصیب ملت ایران نخواهد شد غیر از فقر، بدبختی، استبداد و خفقان هر چه بيشتر. ترس خامنه ای از اینست که این انتصابات نتیجه معکوس داده و منجر به یک انقلاب مخملی شسته و روفته بر ضد ایشان و دار و دسته دزد و فاسد شان شود.

دستها رو شده، دزدی آقایان روشن و دیگر دروغها و وعده هاي سر خرمن اثری ندارند. هرچند که مزدوران آقا در خارج و داخل سعی به تشویق مردم در مشارکت انتخابات کرده و میگویند حالا موقع پؤئن گرفتن از کاندیداهاست. گوئي آنكه اين شيادين به قول هاي انتخاباتي خود عمل خواهند كردبعد از سوار شدن بر خر مراد!

همه میدانند که همه اینها تلاش مذبوحانه علی خامنه ای و حکومت دست نشانده انگلیسی ایشان می‌باشد.

ملت ایران با ندادن رأی, کمک به بستن بار و بندیل رهبر و اطرافیان دزد ایشان کرده که به کشور ارباب خود کوچ کنند. این دزدان و چپاولگران همگی‌ هم که پاسپورت انگلیسی در جیبشان هست.


به امید آن روز رهائی ملتی از دست مشتی دزد آدم کش کذاب.

ایران ب ب ب


هیچ نظری موجود نیست: