۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

انتشار فیلم لطیفه گویی اهانت آمیز خاتمی به آذربایجانیها؛ مجلس خصوصی آخوندهای اصلاح طلب: اون زنه که زنا کرده یا ترک بوده یا رشتی


سایت بازتاب آنلاین در تهران: انتشار فیلمی از برخی مقامات اصلاح طلب موجی از نارضایتی را در میان هموطنان آذربایجانی پدید آورده است.

در این فیلم سید محمد خاتمی، مجید انصاری، اسحاق جهانگیری و برخی دیگر از بزرگان دوم خرداد در مهمانی محفلی خود به بیان جوک و مطالب طنزآمیز نسبت به آذربایجانی ها می پردازند و در قطعاتی از این فیلم که بر روی اینترنت قرار داده شده است رئیس جمهور سابق با بازگویی خاطره ای از آذری زبان ها حاضران را به خنده انداخته و با لهجه و بیانی نامناسب جوک ترکی تعریف می کند.

این در حالی است که میرحسین موسوی قصد دارد طی روزهای آینده به آذربایجان سفر کرده و در جلسات خود گفته است که قصد دارد به زبان آذربایجانی برای مردم این خطه سخنرانی کند. اما با انتشار این فیلم و حمایت کامل خاتمی از میرحسین، موجی فراگیر از نارضایتی عمومی نسبت به چنین اقدام و بیان مطلبی از سوی خاتمی، منطقه آذربایجان را فرا گرفته است.

گفتنی است که در حال حاضر نهادهای مسئول برای جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع در منطقه و سد تبعات منفی آن در فکر راه و چاره ای برای حل این مشکل هستند.

به گزارش سایت هفت تیر، در این فیلم که مربوط به یک مهمانی خصوصی با حضور خاتمی و تعدادی از نمایندگان مجلس و وزاری دولت او است ابتدا خاتمی خاطره ای را از روضه یک نفر در مورد عروسی علی و فاطمه تعریف می کند و می گوید این روضه خوان که ترک بود و می خواست نبوغ اردبیلی ها را نشان بده (صدای خنده) گفت شبی که حضرت را عروس کردند و می‌بردند به خانه، حضرت پیامبر جلو جلوی حضرت زهرا حرکت می‌کرد. در طرف راستش امام حسن، در طرف چپش امام حسین و حضرت خدیجه به سینه می‌زد (خاتمی اداش را در میاره ) که قربان مظلومی تو دخترم بروم. (خنده‌ی حضار). بالاخره اردبیل اینه بعد به من می گن چرا تو (صدا نامفهوم ) بعد آخوند دیگر مجلس ماجرای دیگری را در مورد ترکها تعریف می کند و روایتی از زنی که زنا کرده بود و پیش علی رفته بود را تعریف می کند و پس از یک قسمت که صدا در فیلم واضح نیست ، می گوید طرف یا حتما ترک بوده و یا رشتی .. و خاتمی و سایر حاضرین می خندند.

فیلم را در لینک پائین ببینید:

http://www.youtube.com/watch?v=LaJnCGuVMLw&eurl

هیچ نظری موجود نیست: