۱۳۸۸ خرداد ۷, پنجشنبه

مراسم اهانت به سیدنا فاروق اعظم رض با حضور خامنه ای


به گزارش آژانس خبری تفتان رژیم ایران این روزها مشغول برگزاری مراسم افسانه شهادت فاطمة الزهراء رضی الله عنها توسط دومین خلیفه اسلام حضرت سیدنا عمر بن الخطاب رضی الله عنه می باشد که در این مراسم چیزی جز اهانت به دومین شخصیت بزرگ اسلام نمی باشد و این مراسم با بودجه ملی که جزئی از آن متعلق به اهلسنت و عاشقان فاروق اعظم رض می باشد.
به گزارش ایرنا مراسم عزاداري و سوگواري حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها چهارشنبه شب با حضور حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حسينيه امام خميني(ره) برگزار شد.
ایرنا می افزاید :در شب شهادت بانوي برگزيده دو عالم، صديقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، حسينيه امام خميني(ره) شاهد برپايي مراسم عزاداري و سوگواري ام الائمه، با حضور حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، اقشار مختلف مردم و مسئولان نظام بود.
ایرنا در این باره بیشتر می گوید که در این مراسم سخنرانان و مداح اهل بيت به تبيين شخصيت والاي دخت گرامي پيامبر اعظم حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و ذکر مصائب و مناقب ايشان پرداختند.
آری رهبر نظام در مراسمی شرکت می کند که مستقیما در آن حضرت فاروق اعظم مورد اهانت قرار می گیرد و به عنوان قاتل دختر پیامبر معرفی می گردد.
در چنین نظامی که رهبرش به مقدسات اهلسنت اهانت می کند شرکت کردن اهلسنت برای تائید آن جز خیانت به دین و قران و اصحاب پیامبر چیزی دیگر نمی باشد.

هیچ نظری موجود نیست: