۱۳۸۸ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

گدائی رای در بلوچستان


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که مردم بلوچستان هیچ علاقه ای به شرکت در انتخابات نشان نمی دهند و مردم مظلوم و ستمدیده به ماهیت رژیم شیطانی ولایت فقیه پی برده اند و شرکت در انتخابات را گناه و حرام می دانند رژیم و مزدورانش پی جذب مردم به انتخابات هستند و در همین راستا مديركل تبليغات شیعی در بلوچستان اشغالی از مردم ملتسمانه خواست که در انتخابات شرکت کنند.
حجت‌الشیطان صفر قربانپور اظهار داشت: از مردم شيعه و سني استان مي‌خواهيم وحدت بين قوميت‌ها و مذاهب شيعه و سني را حفظ كرده و خود را براي حضور در روز رأي‌گيري انتخابات رياست جمهوري آماده كنند.
وی ضروري است كه مردم با حضور حداكثري در انتخابات شركت كرده و افراد شجاع، مدير و متقي را برگزينند تا موجبات تقويت نظام و يأس دشمنان فراهم شود.
تبلیغ برای انتخاباتی که هیچ مشروعیتی اسلامی ندارد ادامه دارد ولی این تبلیغات هیچ تاثیری بر مردم ستمدیده و مظلوم بلوچستان نداشته است و مردم هیچ علاقه ای برای شرکت در انتخابات نمایشی که هیچ تاثیر مثبتی بر سرنوشتشان ندارد و فقط در راستای تثبیت کفر و ظلم می باشد ندارند.
و علمای اهلسنت هم بدانند که اگر برای انتخابات مردم را ترغیب کنند با خشم مردم مواجه خواهند شد و جایگاه خود را در مردم از دست خواهند داد.

هیچ نظری موجود نیست: