۱۳۸۸ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

جمهوری اسلامی از چه می هراسد؟!



سنی نیوز :چندی پیش برخی از خبرگزاری ها خبری با عنوان ( تبلیغ از اهل سنت در برخی اتوبوسهای سیستان و بلوچستان ) در خروجی سایت هایشان قرار دادند. و چنان مسئله را آب و تاب دادند که گوئی کودتایی مذهبی در شرف وقوع است !!! در این خبر آمده است(برخی صاحبان اتوبوس های مسافربری در سیستان وبلوچستان با نمایش فیلم هایی از سخنرانی های مولوی های سنی، مذهب خود را اینچنین تبلیغ می کنند.)این خبرگزاری ها در ادامه از استمرار این روند اینگونه ابراز نگرانی کرده اند:( اين در حالي است که گفته مي شود نبود نظارت کافي در اين زمينه، دامنه اقدام اين صاحبان اهل سنت اتوبوس هاي مسافربري را گسترش داده و احتمال استمرار آن به صورت مشهود تر نيز وجود دارد.)سوال اینجاست که مگر پخش سخنرانی های علمای اهل سنت چه مشکلی برای مسافران دارد که اینگونه جمهوری اسلامی از آن در هراس است؟!!!
جمهوری اسلامی که همواره کوشیده است حقیقت را از ملتش پنهان کند و بپوشد و مردم را در جهالت نگه دارد حتی از نمایش یک سخنرانی آنهم در اتوبوسی که اکثریت قریب به اتفاق مسافرانش را اهل سنت تشکیل می دهند به وحشت می افتد زیرا سران حکومت و آنان که علم داران مذهب تراشی و باطل سازی هستند به خوبی می دانند و در یافته اند که مردمی را که سالها کوشیده اند آنان را در خرافات نگه دارند به مجرد شنیدن حق و واقعیت به سوی آن میل می کنند و دیگری متاع خرافات شان در بازاری که حق و حقیقت در آن به نمایش گذاشته شده است خریداری ندارد.
وقتی جمهوری اسلامی ایران اهل سنت را از تمام رسانه های ملی اعم از رادیو و تلویزیون محروم می کند و حاضر نیست حتی چند دقیقه از برنامه های شبانه روزی آن را در اختیار اهل سنت قرار دهد چرا نمایش یک نوار ویدئوی ازسخنرانی، آنهم در اتوبوسی که عده ای انگشت شمار در آن مسافرت می کنند ممانعت می کند؟!
آیا دموکراسی و آزادی ای که سران جمهوری اسلامی از آن دم می زنند این است؟
آیا این نمونه ای بارز از مذهب ستیزی در ایران نیست؟
آیا باز هم سران حکومت می خواهند که جهانیان بر جنایاتشان سرپوش بگذارند؟
آیا این خفقان به تمام معنا نیست؟
آیا باز هم با این وضعیت سران جمهوری اسلامی خواهان وحدت هستند؟
آیا باز هم سران حکومت خواهان آنند که اهل سنت به پای صندوقهای رای بروند؟
آخر خفقان تا به کی؟
مذهب ستیزی تا چه حد؟
کتمان حقیقت تا چه وقت؟
وقتی سران حکومت از آن میترسند که یک شیعه که سالهاست شب و روز در مورد مذهبش تحقیق کرده است ، با شنیدن یک سخنرانی تغییر مذهب دهد و مذهب جدیدی برگزیند پس معلوم است که مذهب قبلی اش جوابگوی پرسشهای درونی اش نبوده است.
بگذارید مردم حقیقت را دریابند و آنچه را که خودشان تشخیص میدهند به صلاح آنان است را انتخاب کنند.

هیچ نظری موجود نیست: