۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

اعزام 90 مبلغ برای ترویج اهانت به امیر المومنین فاروض اعظم رض به زابل


تصویرلعن نویسی کفار علیه حضرت ابوبکر رض و حضرت فاروق اعظم رض

به گزارش آژانس خبری تفتان رژیم پلید ولایت فقیه که در سالهای اخیر افسانه شهادت حضرت فاطمه رض توسط خلیفه دوم امیر المومین فاروق اعظم رض را برای انداخته برای ترویج اهانت به ابرمرد تاریخ اسلام فاروق اعظم رض 90 مبلغ به زابل اعزام نموده است.
فارس نیوز با گزارش تحت عنوان( اعزام 90 مبلغ ويژه شهادت حضرت فاطمه (س) در زابل) چنین گزارش داده است:اداره تبليغات اسلامي زابل با همكاري هيئت مذهبي، مساجد و تكايا، مراسم ويژه سوگواري شهادت دخت نبي مكرم اسلام (ص) را در دهه اول فاطميه با حضور واعظان و ذاكران اهل بيت (ع) برگزار مي‌كند.
كارشناس تشكل‌هاي ديني اداره تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان گفت: اكثر مساجد و هيئت‌هاي مذهبي شهرستان به ويژه در محل استقرار روحانيون در روستاها، مراسم‌هاي سوگواري دهه اول فاطميه را برگزار مي‌كنند. زهرا پودينه خاني افزود: تعداد 90 روحاني اهم از روحانيون بومي منطقه، مستقر، هجرت و اعزامي ويژه دهه اول فاطميه در اين ايام، جلسات وعظ و سخنراني برگزار مي‌كنند.
لازم به ذکر است که سال گذشته این روحانیون حکومتی با درج شعارهای ضد اصحاب پیامبر در کوچه و خیابانهای زاهدان به گشت زنی پرداختند که بر برخی خودرها لعن بر حضرت فاروق اعظم رض نوشته شده بود که با واکنش جوانان مومن مواجه شد و تعدادی از خودروها به آتش کشیده شدند.
نظامی که لعن و طعن اصحاب پیامبر را در دار السنة بلوچستان ترویج می دهد چگونه اسلامی است و چگونه مردم در انتخابات این نظام پلید شرکت می کنند. این را هم به یاد داشته باشیم که قانونی کردن افسانه شهادت حضرت فاطمه رض در دوره اصلاحات و توسط مجلس اصلاح طلبان تصویب شد و دولت شیطانی احمدی نژاد ملعون ادامه دهنده راه همانها بود.

هیچ نظری موجود نیست: