۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

نماينده ولي فقيه درامور اهل سنت بلوچستان


نماينده ولي فقيه درامور اهل سنت بلوچستان
چرا اين نهاد در بلوچستان بايد راه مي افتاد؟
همانگونه كه مردم اطلاع دارند نهادي به نام نماينده ولي فقي در بلوچستان سر كار امد .نماينده رهبر چه كسي بود؟ بله آخوندي به نام حسيني كه سابقه درخشاني درسياستهاي دولت براي نابودي اقوام مختلف داشته است. حسيني كه چندين سال در كردستان در همين مقام مردم كردستان را نابود كرده بود پا به بلوچستان گذاشت .
او در بلوچستان چه سياست هاي شومي را بايد پياده ميكرد؟!
1. بايد مولويها يي دروغين و دست نشانده بر خلاف علماي اهل سنت بوجود مي اورد.
2. بايد ريش سفيدان و سرداراني دروغين بر خلاف ريش سفيدان وسرداران بزرگ اقوام مختلف بلوچ بوجود مي آورد.
3. بايد طرحي بكار ببرد كه ملت بلوچ از درس خواندن رويگردانند و به سمت شغلهاي كاذب روي بياورند.
4. ......
5. .........
بله تقريبا سه مورد بارز كه مهمترند مورد بحث ماست.
1.آخوند حسيني فعاليتهاي خود را از مساجد شروع كرد و هر مسجدي كه نماز جمعه ان بدون هماهنگي علماء برگذار مي شد تحت حمايت دفتر رهبري قرار مي گرفت و امام ان مسجد حقوق و امتيازاتي نظير 20هزار تومان ماهيانه يا حواله نفت 100ليتري وغيره .... كه بدين ترتيب بين مولوي هاي مساجد كه زير نظر علماي بزرگ بودند اختلاف ايجاد نمايد و حتي به يك جوان تقريبا 30 ساله امامه بر سرش بستند و او را امام جمعه اهل سنت زاهدان معرفي كردند تا جايي كه ان بيچاره هر جا كه ميرفت ميگفت كه من امام جمعه هستم و هر چند كه مردم مولانا عبدالحميد را به عنوان امام جمعه اهل سنت ميشناسند ولي دولت من را ميشناسد و كتابهايي به نام او به چاپ رساندن كه در چندين نسل اينده اختلافاتي بوجود بياورند
2. آخوند حسيني فعاليتهاي خود را درمورد ريش سفيدان و سرداران اغاز كرد و ريش سفيدان و سرداران واقعي را حمايت نمي كردند بلكه عده اي خودباخته يا ساده لوح و افرادي بدون سياست و جوان را حمايت مي كردند و انها را به عنوان معتمدين معرفي مي كردند و اگر هر بلوچي مشكلي داشته باشد و به ان معتمد يا ريش سفيد كه دفتر رهبري انتخاب كرده بود مراجعه مي كرد مشكل او را حل ميكردند تا اينكه ان افراد خود فروخته يا ساده لوح به عنوان بزرگان طايفه معرفي مي شدند و بين اتحاد ملت بلوچ كه هر قوم و طايفه از بزرگان خود انجام مي دادند بيندازند و افرادي براي مشهوريت كه بله من را نماينده رهبر مي شناسد پا به طرف تله آخوند حسيني گذاشته اند تا جايي كه از نماز عيد برميگشتند عوض اينكه به منزل بروند وبا پدران مادران و فرزندان و..... ديدن بكنند اول به دفتر رهبري مي رفتند.
3. آخوند حسيني بعد ازدو سياست مهم خود كه انجام داده بود و عده اي از ملت بلوچ را به نوعي خام كرده بود پا به سياست سوم خود گذاشت و كساني كه دنبال فروش مواد موخدر مي رفتند و شغلهاي كاذب ايجاد ميكردند حمايت مي كرد و هركس را كه با اين جرمها دستگير مي شدند فورا دستور ازادي انها را مي داد تا اين كه در فكر مردم جا بيافتد كه اقاي (ر)خلاف ميكند كسي با او كار ندارد و پولدار شده است من چرا درس بخوانم و باز هم تله شوم اين پليد زالو صفت مردم را جذب شغلهاي كاذب برد و از درس خواندن محروم كرد و انهايي كه هم درس خواندند دستور داد كه استخدامشان نكنند تا بيكار در خانه بشينند و سياستهاي ديگر اين زالو.......
خوب نتيجه چي شد؟!
همان است كه شما مي بينيد راه انداختن تفرقه بين بلوچ و جنگهاي طايفه اي كه در زمان او بيشترين ضرر را براي بلوچها بجاي گذاشت و سرداران و مردان بزرگ از دست رفتند.
و برجا ماندن ادم فروشاني كه بلوچهاي خود را فروخته بودند و.......
اميدواريم كه ملت بلوچ اگاه باشند و گول اين گونه سياستهاي شوم و غير انساني دولت فاسد را نخورند و از افراد روشنفكر و كساني كه به خاطر ايران و بلوچستان و ازادي ملت بلوچ از چنگال اين آخوندها فعاليت مي كنند حمايت كنند حتي به اندازه يك دعاي خير.
والسلام عليكم.
ساسولی

هیچ نظری موجود نیست: