۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

نظرات بازدیدکنندگان آژانس خبری تفتان

ناشناس گفت...

بله دوستان نوشته ها و تصاویر مردم عزیز چابهار را به مردم حلب نشینان 30سال قبل در تهران مقایسه بکنید . براستی که حکومت اخوندی زاغه نشینی را از بعضی مناطق ایران حذف و در عوض زندگی حلب نشینی و زاغه نشینی را برمردم عزیز بلوچستان هدیه کرد .

ناشناس گفت...

باشکست نیروی انتظامی و مرصاد و عدم توانی انها جهت از بین بردن مبارزان بلوچ دربلوچستان حال نوبت مانور سپاه پاسداران در بلوچستان اغاز شده است که این سپاه در اولین اقدامات خود شروع و مسلح نمودن افراد خیلی زیادی از بلوچهای ساده کرده و درواقع انها را استخدام موقت نموده و مقرری و حقوق ماهانه نیز به انها پرداخت می کند . لذا باتوجه به اقدامات فوق سپاه پاسدران و ساده لوح بودن خیلی از جوانان بلوچ انتظار و توقع ما ازتمامی مبارزان ازادی خواه بلوچستان این است که رویه مبارزات مسلحانه خود را عوض نموده و شروع به ترور و ازبین بردن سران حکومتی و نظامی در بلوچستان بکنند که با خذف انها قطعا سیاست های انها نیز در قبال مسائل بلوچستان تغییر خواهد کرد .

ناشناس گفت...

بنام خدا
دوستان عزیز در انجمن تلاش برای رهائی بلوچستان از استبداد. نوشته بسیار زیبا و پر معنایتان در خصوص فرزندان بلوچ را با دقت خواندم . براستی که شما حرف دل ملت بلوچ را چه زیبا با حروف و کلمات نوشته ودر اختیار ما گذاشتید .
بله دوستان با فوت پیامبر و شهادت صحابه پیامبر درخت اسلام نه تنها از بین نرفت بلکه تنومند تر نیز شد امروز نیز بار دیگر داستان صدر اسلام تکرار شده چرا که هرچه قدر از ماها بیشتر کشته شویم قطعا ملت بلوچ قوی تر و مصمم تر از قبل شده و انتقام خون تمامی شهدای بلوچستان را خواهند گرفت بنده به وفور عبدالمالک های خیلی زیادی در بلوچستان می بینم که در اغوش مادرانشان راه و روش پر افتخار شهادت و مبارزه علیه ظلم و ستم و ازادی بلوچستان را یاد می گیرند .
کودکان خیلی زیادی بزرگ شده و تبدیل به عبدالغفور هایی شده اند کا تا ازادی کامل بلوچستان دست از مبارزه نخواهند کشید . و..

ناشناس گفت...

دوست عزیز شما داری یکی از بهترین حس ها و تجربیات هستید امیدوارم که سایر دوستان نیز این حس شما راداشته باشند چرا که همین حس ها و تجربیات هستند که ملت ها را به جوش اورده و باعث انقلاب در درون خود می شوند همین حس ها و تجربیات بودند که باعث بوجود امدن جوانانی مثل شهید عبدالغفور ریگی شدند امیدوارم که ما و شما نیز ادامه دهنده راه شهید عبدالغفور ریگی باشیم .

ناشناس گفت...

جوانان مجاهد سرزمين بلوجستان تاكي زير ظلم مي نشينيد وقت ازادي نزديك است بيا باهم ديگر عهد کنیم وبلوچستان مان راازادكنيم بيا دست هم ديگررا بگیریم بیایيد يك مشت محكمي بر دهان دشمان بزنيم تابدانندبلوچستان بي صاحب نيست

هیچ نظری موجود نیست: