۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۳, یکشنبه

جانشين سپاه سلمان بلوچستان و شناسائی تهدیدات نرم در بلوچستان

دجال جانی حبیب لکزائی


به گزارش آژانس خبری تفتان جانشين فرماندهي سپاه سلمان بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب در مقابل تهديد هاي نرم دشمن آمادگي کامل دارد.
سرهنگ " حبيب لکزايي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: تهديدهاي نرم دشمنان به ويژه در بلوچستان شناسايي شده و برخورد جدي با آنها درحال انجام است.
وی افزود اکنون برنامه هاي مختلف متناسب با تهديد هاي نرم دشمن و مخاطبان آنها طراحي شده و اجرايي کردن آن نيازمند تعامل با نهادهاي مربوطه است.
منظور از دشمن در بلوچستان جنبش مقاومت جندالله می باشد که با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی همچون سی دی و نوار و فیلم و ... نظام ولایت فقیه را دچار وحشت کرده است و این وحشت به جائی رسیده است که سپاه پاسداران اعلام می کند 70 در صد توانش را صرف مقابله تبلیغاتی با جندالله می کند.
لکزائی در مصاحبه اش به تاثیر تبلیغات جنبش جندالله بر اذهان مردم اعتراف کرد و گفت :در تهديد نرم ، عامل تهديد از ابزار فرهنگي و با هدف تاثيرگذاري بر اذهان و باورها استفاده مي کند و دشمن در اين تهديد از قدرت نرم استفاده مي‌ کند تا بتواند بر اراده ديگران از طريق جلب نظر و متقاعد ساختن براي پذيرش مطلبي بدون استفاده از زور و اجبار تاثير بگذارد.
جانشین فرماندهی سپاه از هزینه سپاه در برابر تبلیغات جنبش جندالله خبر داد و گفت :به همين سبب امسال 70 درصد برنامه هاي سپاه استان در زمينه مسائل فرهنگي و ترويج آرمان هاي انقلاب به نسل جوان شکل گرفته است.
اما آقای لکزائی فراموش کرده که این مبارزان که وی آنان را دشمن می نامد از همین مردم هستند دین و مذهب و لباس و زبان و قومیت و همه چیزشان یکیست و آن قدر که حرف مبارزان برای مردم ارزش دارد تبلیغات دروغین و مکارانه دشمنان متجاوز و بیگانه نخواهد داشت.
ضمنا این کشف جدید نیست بلکه از آغاز فعالیت جنبش شما متوجه تاثیر گذاری جنبش جندالله بودید اما هیچ غلطی نکردید که الان بکنید و به امید الله همانگونه که تا به امروز شکست خورده ای تا آخر هم شکست خواهید خورد.


۲ نظر:

ناشناس گفت...

انشاءاللة شكست يقيني است بة اميد خدا زندباد مجاهد زندة بادبلوجستان سرزمين دلاوران خدا با شما است ودعامردم مظلوم بلوجستان يا حق الموبين اللة اكبراللة اكبر اللة اكبر

ناشناس گفت...

سلام ودرود بررهروان راه حق لعنت بر رجال خمینی
یه خورده به هیکل نحس و شیطانی این جنایتکار کثیف لکزایی ملعون نگاه کنید خودتون انگارکه خود شیطانه
انشاالله در جوار پدرش خمینی لعین قرار خواهدگرفت مثل خوش نظر وبقیه اراذل
انشاالله