۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۸, جمعه

نظراد دوستان بازدید کننده

ناشناس گفت...

عشق بلوچستان

چهره ام باعشق بلوچستان ارغواني كرده ام

عشق پاكم بين كه پيري را جواني كرده ام

كس زبان عشق بلوچستان را نمي داند چومن

سالها سوادي بلوچستان را شباني كرده ام

عشق پاكم قلب مجروحم بعالم روشن است

سال پنجاه است اين چون زندگاني كرده ام

قلب من هست زاد گاهم روح من بلوچستان زمين

عبدالملك جان مهمان ما من شادماني كرده ام

اين شعر ازمجاهدين سرباز بلوچستان تقديم به مجاهد عبدالملك ريكي

ناشناس گفت...

دلاور عزیزدرود وسلام برشما اجر و پادشتان با خداوند منان بنده به عنوان یک بلوچ از بلوچستان اشغالی غربی سلام و درودهای فراوانی نثارتان می کنم .
از عموم ملت بلوچ در هرکجای دنیا که قراردارند در خواست قیام و جهاد دارم هرکسی در حد توان خود می تواند در این قیام و جهاد عظمی در ازاد سازی بلوچستان شریک باشد عده مثل جندالله جهادو قیام نظامی می کنند و عده دیگری مثل مادران و خواهران ما با دعوای خیر به نوعی دیگر جهاد می کنند و عده ای با پول و ثروت خود جهاد می کنند و عده دیگر در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی و دنیائی هستند و .... در واقع عموم ملت بلوچ به طرق مختلف در این انقلاب و قیام شریک بوده و هستند و انشالله که تا ازادی کامل بلوچستان دست از این قیام و جهاد بر ندارند .
هدف والا ازاد سازی بلوچستان بوده و هست لذا در این راه به دکترو مهندس و کارشناس درمثایل دینی و دنیائی به ملا و مولوی و زن و مرد پولدار و غیر پولدار به مبارز و غیر مبارز به .....تمام و عموم ملت بلوچ نیاز می باشد لذا خواهشمندم وحدت خود را حفظ نموده و از دعای خیر برای مبارزین جندالله نیز غافل نمانید .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

جوانان مجاهدسرزمين بلوجستان تاكي زير ظلوم مي نشيني وقت ازادي نزديك است بياباهم ديكر عهدکنیم وبلوجستان ماراازادكنيم بيا دست هم ديكررا بگیریم بیایيد يك موشت مهكمي بر دهان دشمان بزيم تابدانندبلوجستان بي صاحب نيست