۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

شرکت اهلسنت در انتخابات در تضاد با عقیده اسلامی می باشد



ما در آستانه انتخابات ببخشید انتصابات رژیم پست ولایت فقیه قرار داریم و تقریبا بحث از نامزدهای انتخاباتی و رئیس جمهور آتی است که در حقیقت همچون گذشته از سوی دیکتاتور اعظم خامنه ای جانشین امام دیکتاتور(خمینی) منتصب می شود و مردم دل خوش می کنند و در چنین نمایش سراسر مسخره ای شرکت می کنند!!

انتخاباتی که یک نامزد باید از هزار فیلتر بگذرد تا شورای نگهبان در حقش لطف و کرمی کند و حضرت دیکتاتور اعظم دست نوازشی بر سرش بکشد تا برای چهار سال به اصطلاح ریاست دولت را بر عهده بگیرد ودر حق مردم جنایت کنند و استبداد سفیه اعظم را تثبیت نمایند و خلاف میل دیکتاتور چیزی نگویند تا در انتصابات آینده نامزدیشان به خطر نیافتد و نگاه لطف و کرم شورای نگهبان را از دست ندهند و دست مبارک دیکتاتور از سرشان کوتاه نشود!!!

اما شرکت اهلسنت در انتخابات ایران مخالف با اصول اعتقادی و ایمانی آنان می باشد و اهلسنت قبل از هرچیزی باید پای بر عقیده خود بگذارند و اصل ولایت فقیه را که از اول تا اخر با عقائد اهلسنت در تضاد است و بنیادش بر امامت نهاده شده است که خود یک عقیده خرافی و ساختگی توسط دکانداران مذهبی است و خمینی ولایت فقیه را بر آن افزود تا به اقتدارش مشروعیت مذهبی دهد بپذیرد زیرا طبق قانون اساسی ایران نظام حاکم خلاصه در ولایت فقیه است و هیچ کس خارج از دائره ولایت فقیه و بدون پذیرفتن ولایت فقیه نمی تواند نامزد انتخابات شود.

ولایت فقیه بنیاد نظام است چنانچه خمینی می گوید :"اگر فقیه درکار نباشد، ولایت فقیه درکار نباشد طاغوت است. یا خدا است یا طاغوت. اگر رئیس‌جمهور با نصب فقیه نباشد طاغوت است."

صحیفه‌نور، ج9، ص253

و می گوید :"مخالفت با ولایت فقیه، مخالفت ‏با اسلام است"سخنرانی 9/8/58، صحيفه نور،جلد10،صفحه 88

و خامنه ای می گوید :اگر مسئله ولايت مطلقه فقیه كه مبنا و قاعده اين نظام است، ذره‏اى خدشه‏دار شود، ما گره كور خواهيم داشت. مشروح مذاكرات شوراى بازنگرى قانون اساسى جمهورى اسلامى، ج 3، ص 1640



ولیّ فقیه طبق قانون اساسی حاکم بر قانون اساسی است و حتی قانون اساسی بدون ولی فقیه قابلیّت اجرای پیدا نمی کند و در اصل یک صد و هفتاد و هفتم قانون اساسی تصریح شده که مصوبات شورای بازنگری در قانون اساسی پس از تأیید و امضای مقام رهبری قابلیّت ارایه به مردم برای همه پرسی دارد و بنابراین روشن است که ولی فقیه حاکم و مافوق قانون اساسی است.
و طبق قانون اساسی نظام ولی فقیه جانشین امام معصوم و منصوص است که مرتبه ای همچون پیامبر دارد و این کفر مطلق است و هیچ تطابقی با شریعت اسلامی ندارد و شرکت در انتخابات چنین نظامی تائید ولایت فقیه و عقیده کفریه امامت است.
لذا اولین گام در شرکت انتخابات به سوی تائید کفر برداشته می شود که باید علمای اسلام بیشتر فکر حفظ عقیده پاک مسلمانان اهلسنت را بکنند و از ترغیب برای چنین عمل مخالف با عقیده پرهیز نمایند و خود را مستحق عذاب الهی نکنند.

و مردم هم باید بدانند که شرکت در مرحله اول شرکت در انتخابات در تضاد با عقیده اسلامی و دینی آنان است و همچنین شرکت در انتخابات چز ضرر برای جامعه اهلسنت هیچ پیامد نیکی نداشته و نخواهد داشت و مردم می توانند با تحریم انتخابات نارضایتی خود را از رژیم سراسر ظلم و بی عدالتی و تجاوز و توهین و تحقیر به جهانیان نشان دهند.

مردمی که هیچ گونه حقی در تعیین سرنوشت خود ندارند و همه روزه می بینند که فرزندانشان در کوچه و خیابانها تیرباران و اعدام می شوند با شرکت نکردن در انتخابات اعتراض خود را به جنایت علیه خودشان اظهار نمایند.

مردمی که با داشتن سرزمینی وسیع و دریائی طولانی و منابعی غنی از همه چیز و حتی از نان خوردن و آب آشامیدن محروم هستند با شرکت نکردن در انتخابات انزجار و تنفر خود را از رژیم ولایت فقیه آشکار کنند.

مردم اهلسنت چگونه به پای صندوقهای رای می روند در حالیکه خود شاهد بودند که چگونه عقائد و مقدساتشان به باد توهین و استهزای تیجانیها قرار گرفتند.

اهلسنت چگونه مهر تائید بر نظامی می نهند که بنیادش بر اصل ولایت فقیه است و هر کس رای دهد گویا مهر تائید بر نظام ضد اسلامی ولایت فقیه و نظریه باطل و کفریه امامت زده است.

هر کس رای می دهد قبل از هر چیزی اهانتهای رژیم را به مقدسات و مذهب و بزرگان اهلسنت تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا اهانت به خلفای راشدین و تخریب مساجد و ترور علمای بزرگوار را تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا جنایات رژیم را بر جوانان و کودکان بلوچستان تائید می کند.

هر کس رای می دهد اعدام جوانان بی گناه و قطع دست و پای جوانان را تائید می کند.

هر کس رای می دهد گویا استعمار و استثمار رژیم را بر منطقه تائید می کند.

هر کس رای می دهد موافقت خود را جنایات و کشتار مردم بی دفاع اعلام می کند.

هر رای که به صندوق انداخته شود پایه های نظام ولایت فقیه را تثبیت می کند و هر رای دهنده شریک در جنایات رژیم می باشد.

برخی می گویند تحریم ما هیچ تاثیری بر رژیم ندارد من در پاسخ می گویم اولا : شرکت در انتخابات هیچ سودی برای ما ملت بلوچ و اهلسنت نداشته است جز اینکه بر عمر استعمار و استثمار عده ای جنایتکار وحشی افزوده است دوما شرکت در انتخابات با همه اصول و عقائد ما در تضاد است و سوما شرکت نکردن در انتخابات بیشترین نفع را برای ما دارد و مردم جهان آگاه می شوند که ما هیچ ارزشی برای رژیم قائل نیستیم و رژیم ولایت فقیه را قبول نداریم و این تحریم یک گونه نافرمانی مدنی است که موجب انقلابهای بزرگ در طی تاریخ شده است و ملتهائی بسیار با همین روش به عزت و آزادی رسیدند و نمونه اش هند و استعمار انگلیس می باشد که به مراتب از رژیم ولایت فقیه مقتدر تر بود و مستعمراتش اسیا و افریقا را در بر گرفته بود ولی همین نافرمانی مدنی و تحریم استعمار مقتدر بریطانیا را در هند و در سائر نقاط با شکست مواجه کرد و ملت هند به آزادی و استقلال دست یافتند.

سکوت و ادامه دادن روند جاری هرگز حل مسئله نیست باید به پا خواست و به هر طریق ممکن به آزادی رسید و تاریخ گواه است که ملتهائی که در برابر آنچه در دور و برشان می شد بی تفاوت بودند و هیچ گونه عکس العملی نشان ندادند برای همیشه در زباله دادن تاریخ ریخته شدند و نام و نشانی از انها نماند و اما مللی که به هر طریقی در برابر ظلم و جنایت عکس العمل و واکنش نشان دادند اگر چه مدتی با مشکل مواجه شدند اما بالاخره به عزت و آزادی رسیدند.

خوب بدانیم که هر لحظه سکوت و بی تفاوتی ما به عمر ذلت و بردگی ما می افزاید و هر واکنش ما از عمر ذلت ما می کاهد.

دلاور بلوچ

هیچ نظری موجود نیست: