۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۶, چهارشنبه

اختلاف و درگیری لفظی در بالاترین سطوح نظام امام زمان


به گزارش آژانس خبری تفتان این روزها اختلافات بین بلند پایه ترین مقامات نظام امام زمان بیش از پیش نمایان شده است و دشنام طرازی و بد و بیراه گفتن و فاسد و زناکار گفتن در بالاترین سطح نظام امام زمان عادی شده است در همین راستا کیهان که توسط نزدیکان خامنه ای رهبر شیره ای اداره می شود در مطلبی که در شماره دوشنبه این روزنامه منتشر شد، مهدی کروبی را به داشتن ارتباطات غیراخلاقی با همسران به اصطلاح شهدا متهم کرد و نوشت جناب شیخ بگذارید مسائل سربسته بماند و معلوم نشود که در سابقه و حال افراد چه گذشته است.

بگذارید مردم ندانند که در طبقه یازدهم ساختمان طالقانی چه می گذشت! بگذارید اهالی مطبوعات نفهمند که مطبوعات نهاد زیر نظر شما چگونه سانسور و تعطیل می‌شد. بگذارید نحوه مدیریت شما سربسته بماند و به عدم رای قبلی مجلس و ریاست جمهوری خود بسنده کنید و بیش از این دم از وا اسلاما نزنید. نگذارید حداقل های انتخاباتی در فرصت نظام برای عرض اندام امثال جنابعالی به حداکثرهای افشاگری درباره سوءاستفاده از موقعیت شغلی تبدیل شود.

نگذارید مردم بفهمند در دوره ریاست شما در محل تولیت فرهنگ شهادت چگونه بی فرهنگان و سرمایه داران در گوش مادر شهید می‌زدند و آب را به روی پدر شهید می‌بستند.

آیا هنوز خانواده شهیدان را هوادار خود وانمود می کنید؟

مگر همین آقای شریعتمداری خانواده شهید نیست؟ حالا از سابقه افراد پرس وجو می کنید؟!

خودتان را ضمناً به کاندیداهای دیگر نچسبانید تا عرصه بر آنان چون شما سخت نشود.

در هر حال شما که هنوز علیرغم ادعای مدیریت چهار ساله یک روزنامه که توسط دیگران اداره می شود، سواد مطبوعاتی لازم را در روش پاسخ گویی به انتقادات مطبوعاتی نداشته و در انتقاد از تیتر، متن را بهانه می کنید و در برخورد با یک کلمه، هزار توهین نثار منتقد خود می کنید، لازم است که بدانید پیش بینی کیهان و سایر خیرخواهان از عدم اقبال مردم نسبت به امثال جنابعالی نیاز به دانستن آراء شب انتخابات ندارد، فقط لازم است انسان کمی در روش انقلابی مردم دقت داشته باشد و کمی بیشتر بفهمد که مردم از لاف زنان و تحمیق گران نه فقط خوششان نمی آید بلکه معمولاً در تاریخ انقلاب به آنان درس ویژه هم داده اند.
این هم نمونه ای از اخلاق در حکومت امام زمانی

هیچ نظری موجود نیست: