۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۷, پنجشنبه

کیهان حکومتی: "همکاری دانشجویان با مجاهدین خلق و گروه ریگی"


به گزارش آژانس خبری تفتان روزنامه حکومتی کیهان که توسط مشاور خامنه ای "شریعتمداری اداره می شود دانشجویان دستگیر شده در تهران را متهم به ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و جنبش مقاومت مردمی جندالله نمود.
خبرنامه امیر کبیر در این مورد چنین گزارش داد:
ستون نویس جاعل روزنامه کیهان امروز در بخش گفت و شنود عصبانیت خود را از بازگویی شکنجه های دانشجویات امیرکبیر بروز داده و نوشته است: رسانه های وابسته به دستگاه های جاسوسی غرب، فریبکاری و ناشی گری را از حد گذرانده اند. در آخرین نمونه از این شیادی ها، سایت روز آن لاین مدعی مصاحبه با یکی از دانشجویان آزاد شده از زندان شد و از قول وی نوشت: « ما خیلی شکنجه می شدیم. هم روحی و هم فیزیکی. نمی توانم بگویم چه قدر.
قصد خورد کردن مان را داشتند». این درحالی که است که پنج تن از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر بعد از 80 روز انفرادی و تحمل شکنجه های شدید جسمی و روحی طی هفته اخیر آزاد شده اند. خانواده های این دانشجویان و دیگر دانشجویانی که برای استقبال از آنان به مقابل زندان اوین رفته بودند، همگی شاهد این بودند که دانشجویان آزاد شده با وضعیت وخیم جسمی آزاد شدند.
بازجویان انگشتان دست کوروش دانشیار و سر یکی دیگر از دانشجویان را در زندان شکسته اند و آثار ضرب و شتم بر بدن و صورت دانشجویان به وضوح مشاهده می شود.
یکی از دانشجویان به هنگام آزاد شدن حتی قادر به صحبت نبود و نریمان مصطفوی پس از 48 ساعت از آزاد شدن قادر به خوابیدن نبود و با قرص های آرام بخش وضعیتش بهتر شده است. تمامی این شکنجه های وحشیانه غیرانسانی توسط بازجویان بر دانشجویان اعمال شده است تا آنان به انواع اتهامات مختلف اعتراف کنند و سناریو وزارت اطلاعات برای انتقام گیری از دانشجویان عملی شود.
با این وجود اکنون مدیر مسئول بازجو روزنامه کیهان نه تنها به این موارد اشاره ای نکرده است، بلکه از اشکار شدن حتی گوشه ای از شکنجه های جسمی و روحی بر دانشجویان به خشم آمده است.
اکنون نیز شریعتمداری برای کمک رسانی برای انتقام گیری از دانشجویان مدعی شده است که دانشجویان به ارتباط با منافقین و گروه عبدالمالک ریگی اعتراف کرده اند.

شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه اطلاعاتی کیهان که بازجو بودن را افتخاری می داند، احتمالا شکنجه دادن دانشجویان را هم دارای ثوابی عظیم به شمار می آورد که ظاهرا این توفیق را نداشته است شخصا دانشجویان را شکنجه دهد و اکنون پیشاپیش سناریو برای دانشجویان می نویسد تا بدین وسیله خدمت رسانی خود را انجام داده باشد.

هیچ نظری موجود نیست: