۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

پر روئی سلیمانی در برابر اظهار ضعف مولوی عبدالحمید


به گزارش آژانس خبری تفتان در حالی که مولوی عبدالحمید از خود در برابر رژیم ضعف نشان داد سلیمانی پررو شد و در سخنرانی روز گذشته در تشییع هلاک شدگان انفجار حرفهائی گنده تر از خود و نظام زبونش زد و گفت کاسه صبر ما لبریز شده است و اگر قرار است نا امنی باشد باید برای همه باشد.
این اظهارات جنایتکار وحشی سلیمانی که کاسه جنایتشان لبریز شده و دستشان آغشته به خون هزاران انسان بی گناه است در پی سخنرانی جناب مولوی عبدالحمید ایراد می گردد که جناب مولوی به جای اعتراض به هجوم زابلیها به سوی مسجد مکی و منازل مردم تمامی سخنرانی اش حمله به مبارزان بود.
از نظر سیاسی جناب مولوی عبدالحمید می توانست رژیم را به عدم ایجاد امنیت متهم نماید و به هجوم زابلیهای بسیجی به مردم و شعارهای ضد اهلسنت که ویدیوی آن منشتر شده است که مسقیما شعار می دهند مرگ بر سگ سنی اعتراض می کرد و یا به این موضوع اشاره می کرد که اگر قرار به این طور کارهائی هست جوانان اهلسنت هم چنین می کنند اما جناب مولوی بدون اشاره به همه این امور ضعف و ناتوانی را به نمایش گذاشت و چنان برخورد کرد که سلیمانی پر رو شود و بالاتر از گوشش بنوازد.

باید به جناب مولانا متذکر شویم این بازی سیاسی است و کوچکترین ضعف به طرف مقابل میدان می دهد و باید مولانا بیشتر از این مواظب باشند و جای تاسف است که جناب مولانا در این سخنرانی گفت ما خودمان در برابر عاملان انفجار می ایستیم که این هم به نظام جرات می دهد که فشار بیاورد که شما وعده دادید که در برابر عاملان انفجار اقدام نمائید و الان باید اقدام کنید و مولوی عبدالحمید به چه صورتی و با کدام قدرت نظامی در برابر مبارزان می ایستد ،آیا این فرصت دادن به نظام نیست ؟ و این گونه برخوردها از موضع ضعف نظام و مزدوران زابلی را جری می کند و سلیمانی پلید و بزدل هم خر می شود حرفهای گنده می نوازد.
مولوی به جای اینکه می گوید افرادی که در این انفجار دست داشتند باید فورا به مجازات برسند کاش می گفتند نظام باید تحقیق کند و عادلانه برخورد نماید و هر کس را به ناحق اعدام ننماید تا رژیم چنان پر رو نمی شد که سه جوان بی گناه را بناحق به دار زند و الان چرا جناب مولانا سکوت کرده اند ودر مورد این جنایت چیزی نمی گویندو آیا این جوانان ارزش یک بیانیه را ندارند و بسیجیان زابلی آن قدر ارزش دارند که یک ساعت در مورد انها سخنرانی شود.
جوانان بلوچستان انتظار دارند که جناب مولوی اعدام سه جوان که به اعتراف شهریاری نقشی در عملیات انفجار نداشتند را محکوم نمایند و یا از نظام بخواهند که تحقیقات و گزارشها در این زمینه را ارائه دهند.

هیچ نظری موجود نیست: