۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

مولانا عبدالحمید تعرض علماء را تائید کرد


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایرنا مولانا عبدالحمید گفت :با هماهنگي قبلي در آيين بزرگداشت شهداي حادثه انفجار مسجد حضرت علي (ع) شرکت کرديم که متاسفانه هنگام مراجعت شماري از افراد فرصت طلب و تندرو با سردادن شعارهايي قصد آشوب داشتند. وي افزود: برخي از اين افراد نيز قصد تعرض داشتند.
او بيان کرد: در همين راستا در پيامهاي شفاهي که از راديو و تلويزيون پخش شد از مردم در خواست کرده ام که آرامش را حفظ کنند. اسماعيل زهي مردم را به آرامش دعوت کرد و اظهار داشت: هر کس حرف من را قبول دارد بايد در ايجاد امنيت و آرامش شهر با نيروي انتظامي همکاري کند.
وي افزود: از آنجايي که آشوب و ناامني موجب آسيب رسيدن به مردم مي شود و دشمنان نيز از آن سوء استفاده مي کنند، ضروري است عموم مردم با حفظ آرامش کامل از آسيب رساندن به بيت المال و حيف و ميل اموال عمومي و ايجاد مشکل براي ديگران پرهيز و خودداري کنند.
مردم بلوچ و اهلسنت زاهدان با شنیدن خبر تعرض به مولانا عبدالحمید به خیابانها ریخته اند و ادارات دولتی را به آتش کشیده و خودروهای مزدوران زابلی را به آتش کشیده اند و هنوز جوانان زاهدان در خیابانهای شهر زاهدان هستند و نیروی ضد شورش با گاز اشک اور می خواهد مردم را متفرق نماید که تاکنون موفق نشده است.

زابلیها فکر می کردند جوانان بلوچ همچنان در برابر اهانتهای آنان خاموش می مانند و صبر جوانان را بر ترس حمل کرده بودند اما سیل جوانان امروز همه نظامیان و بسیجیان و زابلیها را به وحشت انداخت.
جوانان باید همچنان در صحنه باشند و به متجاوزان اشغالگر بفهمانند که هرگز اجازه اهانت به انان داده نمی شود.

هیچ نظری موجود نیست: