۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

اطلاعیه جنبش در مورد حمله متجاوزان به علمای اهلسنت


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت حمله متجاوزان اشغالگر به علمای اهلسنت را شدیدا محکوم می کند و در برابر این جنایت جنگ خود را در سراسر بلوچستان آغاز می کند و اشغالگران از چابهار و نیکشهر و ایرانشهر و خاش تا زاهدان روی امنیت را نخواهند دید.

علمای اهلسنت باید بیشتر از این بیاندیشند و خود را در برابر عده ای موجود پست و ذلیل که نام انسانیت نهادن بر آنها درست نیست تحقیر ننمایند و برای هلاکت چند مزدور بسیجی عزاء نگیرند زیرا این نوع برخوردها زابلیهای بسیجی پست را جری نموده و در نتیجه چنان اعمال رذلی مرتکب می شوند.

جنبش از همه جوانان غیور و مسلح در سراسر بلوچستان می خواهد که به اشغالگران متجاوز حمله نمایند و به هیچ فردی رحم نکنند و همچنین جنبش از همه جوانان بلوچ می خواهد فورا مسلح شوند زیرا وضعیت به سوی جنگ پیش می رود و رژیم در فکر جنگی مذهبی است و سلیمانی نماینده خامنه ای در سخنرانی خود اعلان جنگ کرد و این جنگ باید زمینه برچیده شدن اقتدار متجاوزان زابلی بر بلوچستان باشد.

جوانان بلوچ بپاخیزید که این لحظه قیام است و ایستادگی در برابر ستمگرانی که همه چیز ما را به تاراج برده اند و در حق ما جنایاتی مرتکب شده اند که اسرائیلیان علیه فلسطینیان مرتکب نشده اند و امروز متجاوزان اشغالگر چنان پر رو شده اند که در روز روشن و در دارالسنة زاهدان دست به سوی علمای اهلسنت و رهبران دینی دراز می کنند ،ما دیگر منتظر چه هستیم و چرا باید بنشینیم و نظاره گر ذلت و خواری باشیم.

جنبش از جوانان غیور می خواهد که مسلح شوند و جنگ را با متجاوزان آغاز نمایند و جنبش آمادگی خود را برای آموزش همه جوانان بلوچستان اعلام می نماید.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تمامی جوانان دلیر مرد بلوچ کاملا در سطح شهر مسلحه شد ه اند تمامی خیابانهای کریم آباد شیرآباد خیام بلوار کوثر..... توسط مبازیان و دلیرمردان بلوچ به تصرف در آمده اند زابلی ها پست فترت جرات بیرون آمدن از خانه ندارن شمار ماشین های زابلی ها که توسط مبارزان به آتش کشیده شدند حساب شدنی نیستند..درهمین حال زاهدان برای زابلی ها تبدیل به شهر نا امن تبدیل شده است اطلاعات زیادی از کشته و مجروح شدن زابلی ها در دست نیست.
زنده باد گروه جندالله زنده باد مبارزان بلوچ که واقعا غیرتشون در مبارزه با بیسجی های پست فترت مثال زدنی بود اوضاح شهر برای زابلی ها رو به وخامت هست بیشر زابلی های بدبخت شهر رو ترک کردند...