۱۳۸۸ اردیبهشت ۵, شنبه

آمریکا به 6 کشور تقسیم می‌شود


"ایگور فنرن" مدیر یک مؤسسه پژوهشی - دیپلماتیک در روسیه است. وی به تازگی پیش بینی کرده که ایالات متحده آمریکا در سال 2011 میلادی به 6 کشور تقسیم خواهد شد.

"فنرن" معتقد است: پس از تقسیم شدن آمریکا، کشورهای جدیدی به عنوان ابرقدرت در جهان مطرح خواهند شد و پول دیگری جای دلار را به عنوان مهم ترین پول جهان خواهد گرفت.

این دیپلمات روسی در ادامه می افزاید: به رغم اینکه "باراک اوباما" اعلام کرده که تغییرات گسترده ای در آمریکا به وجود خواهد آورد، اما وضعیت فعلی آمریکا به ویژه در زمینه نظامی و حضور سربازان آن در کشورهای مختلف موجب تکه تکه شدن آمریکا خواهد شد.

"ایگور فنرن" همچنین گفت: به اعتقاد بنده پس از فروپاشی ایالات متحده آمریکا، روسیه و چین جهان جدید را هدایت خواهند کرد. در آن زمان آمریکا مجبور خواهد شد که دست خود را از منطقه آلسکا بر دارد و این منطقه دوباره زیر سلطه روسیه باز می گردد.

"فنرن" در ادامه افزود: آمریکایی‌ها در حال حاضر در بدترین اوضاع روحی و در یک بحران اخلاقی به سر می برند و تأثیر آن را هر روز در مدارس این کشور می بینیم. تیراندازی دانش آموزان به سمت معلم و یا دیگر دانش آموزان چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

گفتنی است این دیپلمات روسی در گذشته یکی از افسران سازمان اطلاعات و امنیت شوروی "KGB" نیز بوده و در حال حاضر نیز یک دیپلمات سرشناس و پیشکسوت به شمار می رود و بسیاری از مطبوعات روسی در زمینه مسائل بین الملل با وی همکاری و از او استفاده می کنند.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" ضمن منتشر کردن پیش‌بینی‌های این دیپلمات روسی، نوشت: این مطالب و پیش‌بینی‌ها نظر شخصی این دیپلمات روسی نیست بلکه نظر مقامات ارشد کرملین به ویژه "ولادیمیر پوتین" نخست وزیر روسیه است.

هیچ نظری موجود نیست: